Günbegün Notlarım 42/Selam Olsun Dediklerimden Bir Demet
..............................................
Selam olsun yüce dağlara...
O dağlar ki her çiçeğe ev sahipliği, her kar tanesine sıcak kucak, her kuşa yükseklerde uçmanın keyfini sağlayan, her hayvana sığınak dolan, her insana özgürlüğü bahşeden; mor, yeşil dağlara selam olsun...
Selam olsun yüreğinde sevgiyi taşıyan yüreklere...
O yürekler ki, sevilmeyi bir kenara bırakan. Sevmek için gönüllerini ortaya koymaktan çekinmeyen. Daha çok sevmek için uğraşan, her engele göğsünü siper eden, her zorluğa sabır gösteren, her olumsuza karşı leylaya ulaşmayı hayal ederek sevgiyle nefes alıp veren şiir kokan canlara selam olsun...
Selam olsun, dünyanın hangi kilometrekaresinde yaşarsa yaşasın esmerliğini kaybetmeyen esmer çocuklara...
O çocuklar ki her zulme karşı gülüşlerini kaybetmeyen, her zorbalığa inat yaşamaya sımsıkı sarılan, oyun oynamaktan sıkılmayan, küçükken büyüyen ve büyüdükçe değerlerini fark eden esmer desenli çocuklara selam olsun...
Selam olsun, kaldırım kedilerine...
O kediler ki, dışarılarda rahat nefes almama sebep. Onlar ki rızıkları peşinde dört ayak üstünde koşan. Onlar ki en masum hayvanlar. Onlar ki, sokaklarda görmek istediğim, başlarını okşamak istediğim, karınlarını doyurmak istediğim; sevdiğim afacanlar. Onları çocuksu yanımla selamlıyorum...
Ve selam olsun, yağmura...
O yağmur ki ıslaklığına hayran kaldığım, damlalarında kendimi bulduğum, tanelerinde şiirleri içtiğim, başıma düştüğünde toprak altına girmek istediğim ab-ı hayata selam olsun...
.............................................
Mehmet Selim ÇİÇEK
26 Mart 2010,,,15.08
Mardin-Kızıltepe arası
YORUMLAR
saygiyla selamliyorum kalemin durusunu sevgili yazar
yüregimizin sevdasi daglar haykirislarin sesi daglar
hasretlere kucak acan daglar kardelenlerin aski daglar
bende özlüyorum o esmer tenli cocuklari türkülerimde
selam yoldas binlerce selam yüregimin en derininde
yildizlarin kaydigi düslerin daglari mor menekselerin actigi
daglar benim daglar her seyim hasretim özlemim tek sevamdir
YÜREGINE SAGLIK HARIKA BIR YAZIMDI PAYLASININIZ ALKISLADIM SENIN O BÜYÜK YÜREGINI
SAYGILARIMÖLA YAZAR