- 1374 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
HOŞGELDİN BAHAR
İşte bahar geldi. Perde/leri son/una kadar açılmış ,güneş kucağımıza doğmuş bir bebek sıcak/lığında...Bahar geldi sokaklara , cıvıl cıvıl sokak/lardaki kuş şakımaları.. Tüm pembelik/lerine beyaz/ları katarak geldi kurumuş dallara ve soğumuş yüreklere...Hep hayalini kurduğumuz dere/lerin yeşil/liklerine uzanıp gökyüzündeki bulutları birilerine benzetmek .Koklamak en safından en hasından hava/nın nefes/ini....Ve bahar geldi . Saçlarına papatya/ları taktığımız gelin/cik tarlalarında..Kaynaştı tüm bülbüll/er gül/lerin gizlisinde gözlerini kaçırarak...Ne güzel işte bahar geldi.Sevgililer dolaşıyor el ele kol kola kumru/laşıp izleri kalırken gülüşlerinde...Hoş geldin bahar saçların ne hoş dalgalanıyor rüzgarda...
YORUMLAR
yüreğinizden yansıtarak dile getirip sayfaya nakşettiğiniz baharın kokusu ile ruhumuzuda aydınlık ve güzel kıldınız..yüreğinizde bahar gülleri açsın....hoş ve çağrışım kokan dizelerinizde gezinmek güzeldi..
Sessiz-Sair tarafından 3/24/2010 11:01:46 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ülviye Yaldızlıı
Bahar kadar güzel ve canlı bir yazı olmuş. Yüreğinize ve gönlünüze sağlık. Severim okudum. Sevgilerimle..
Ülviye Yaldızlıı
Selam ve Beka ile
hım hürrem sultan bahçelere teşrif edecekler ondan hoşgelmiş bahar gönlünde :)