- 694 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
O Telefondan Sonra...
Sesini duymak ne güzel şey, sanki bahar çiçekleri güzel sözler fısıldıyorlar kulaklarıma, sanki şarkı söylüyorlar hep bir ağızdan... Hatta çöldeki kaktüsler bile çiçek açmış. Seninle konuşurken devleştim ve sadece ben vardım. Uzun zamandır gamdan başka bir şey yazmayan bu kalem bile ayrı bir şevkle yazıyor bu satırları... Unuttuğum değerimin farkındayım ve ben bir inciydim yosun tutmuş, lakin sen sildin pasımı... Gülmeyi bile unutmuşken kahkaha attım ben bir dağdan başka bir dağa. Yankılandı sesim ve benim gülmemle bütün dünya güldü sanki... Nasıl gamlıysa nasıl nemliysem o zaman küflü dünyamda, şimdi aksine bahar kokuyordu dünyam ve melekler ayak bastı yere, nur yağdı; sana, bana...
Eğer sensen beni böyle havalara uçurup, dünyamı aydınlatan, o zaman; o zor seçimde, ikilemde, 2 ayrı kalp bir denklemde ; doğru olan sendin... Seni seçmeliydim hiç bir çıkar beklemeden ve eşim olmalıydın benim... Karşılıksız sevsende, karşılık vermeliydim sana, üremeli, çoğalmalıydı bu sevda. Beni sevdiğin, habibin kabul etmişken, Hayat demeliydim ben sana. Hayatım sen olmalıydın, seni seçmeliydi bu kalp. Verdiği sözler olsada, karşılıksız olan herşey karşılıklıydı... Sevmiyorsa, değer vermiyorsa, vazgeçmeliydi kalpte. Ortaklıktan, hissesinden kurtulmaya, bu fazlalığı yürekten atmaya can atan bir ’can’da vardı zaten. Ve bu kalp açık senetle bağlanmalıydı bu adama...
Ben güldüm ve sen konuşmaya başladın. Çıkarsız, amaçsız,tarafsız, sadece ’sen’ diyorken sen, ben ’sen’i seçmekten kaçmam, gocunmam ve korkmam. Sonucunu bilmeden bir yolculuğa çıkıyorken sen, ben hayat kırıntılarımı toplamam... Bu yolda bu kalp sana askı değil kanat olur ancak bu saatten, bu telefondan sonra...
YORUMLAR
yani siz bilirsinizde bence gerek yok,gizemli kalsın yazılarınız ayrıca fotoğrafla yazı konusunun ne alakası var,illede koymak istiyorsanız konuya uygun başka bir resim koyun böyle düşündü iğne..
Yudum Bakıcı
lacivertiğnedenlik
Küskün bakan gözler gitmiş. Gülen bir yüz gelmiş. Bu iyi. Ama ya ben anlayamadım, ya da siz anlatamadınız. Telefondaki araması beklenen kişi mi? Başkası mı? Yani sevilen mi? Seven mi?...Herneyse, kimse...Güldüren kimse seçim o olmalı...uzun lafın kısası...
Takılma böyle şeylere...Hayat çok güzel...Gençsin..Yaşamana bak...Üzüleceğine nanik yap geç...Biraz daha ayakların yere basınca bunların hiç birini seçmeyeceksin hayat arkadaşın olarak...Çocuk bunlar çocuk...
Fotoğrafını koymana gelince...Düşünecek ne var? Detaylara takılmaaaaaaaaa....Çok vurursun kafanı duvarlara...Ama geçmiş ola...
Anlatabildim mi?
Eser Aslanlı tarafından 3/22/2010 8:48:19 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yudum Bakıcı
Eser Akpınar
Senin yerine kimse karar veremez..sevdin..üzüldün..bir de sevilen ol bakalım...ne hissedeceksin? Deneme-yanılma bu iş...
bana yol gösteren yorumlarınıza ihtıyacım var gönül dostlarım (8
kendi denememelerime kendi fotoğraflarımı koymam ile ilgili neler düşünüyorsunuz ?
Yudum Bakıcı tarafından 3/22/2010 8:32:56 PM zamanında düzenlenmiştir.