- 1554 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
Vazgeçiyorum Seni Sevmekten
Vazgeçiyorum seni sevmekten... Benim pembe düşlerim sana katran karasıymış meğer. Benim kurduğum hayaller boşaymış, konuştuklarımız yalanmış, benim sevgilim bir yılanmış! Vazgeçtim artık senden, hayallerimden, benliğimden bile vazgeçtim. Bana böyle şeyler koymazdı aslında..tek doğdum, tek büyüdüm ben. Elimden tutan, beni saran kimsem olmadı. Hayat güvenmemeyi öğretmişti bana. Güvendim işte kaldım hayat dersinden, güvendim işte acı çekiyorum, buğulu camlardan bakıyorum dünyaya...
Olsun be, bunada ’eyvallah!’ deyip geçeyim. İlk defa kırılmıyorya kalbim. Güvenmem artık kimselere. Bana anam babam sahip çıkmazken bu koymaz. Onlar sarmazken beni bu acı çok sarzmaz. Ağlarım biraz, sonra gelirim kendime. Sen sevmediysen beni, birkere gördüğüm birisi diye tanımlıyorsan üstelik,
Bil, bende sevmedim seni !
YORUMLAR
Kendi denemelerime kendi fotograflarımı koyuyorum. Bu konuda ki dusuncelerınızı de alabılır mıyım?
Etkili bir gençlik stemi...Bu yaralı yürek daha nice yazılar, şiirler yazdırır bu kaleme gibi geliyor bana...
Yudum Bakıcı
O kadar gençsiniz ki..ve bir o kadar da başındasınız hayatın..
kırgın olduğum anlarda nasihatler daha çok çileden çıkartır beni..size nasihat etmeyeceğim...
hayat, ne yazık ki acılarla öğreniliyor..öğrenecek, alışacaksınız göğüslemeye. daha dik duracak, daha sağlam basacaksınız ayaklarınız yere. büyüyeceksiniz. ve bir gün bakacaksınız ki; çok güçlü bir kadın olmuşsunuz. Sadece biraz zaman tanıyın kendinize. Ve o zaman o kadar çabuk geçecek ki, şaşacaksınız.
Saygılarımla..
Yudum Bakıcı
yorumlarınızı bekliyorum sevgili gönül dostlarım... (8