Mısraları Kanatmasak !
Şiir okumayı ve de yazmayı çok sevenlerdenim,şair değilim şairlere aşık ve sevdalıyım.Şiir
yazmak ne hoş bir duygu selidir,bu ilham Yücem’in biz kalem severlere sunduğu ilahi bir
duygudur..
Boş kaldığım zaman hemen şiir okurum ,kalemin dünyasına girip duygulanır bazen
gözlerim yanar aşk acısı varsa mısralarında;bazen de inaılmaz bir ummana dalarım ve
şairin sözlerini yüreğimin sesleriyle alkışlarım.
Anlatmak istediğim şu,kalemin sayfasını açmışım güzel bir başlık atmış ,belli ki aşk
sayfası,okumaya başlarım ’aşk içine sitem de katmış olabilir ,okumaya devam ederim şair
ölüm sözcüklerinin en kötüsüyle öldürmüştür ,dünlerde yaşadığı deli aşkını ,ben o
satırlarda buz kesilirim buz. Kaçırırım gözlerimi okuma derim ,yorum yapmak bile
istemem yaralar sayfalarada yirmidokuz harfi ,
MISRALARI KANATMasak NE GÜZEL OLUR
BİLİYORMUSUNUZ DEĞERLİ KALEMLER...
AŞIKSINIZ VE KALBİNİZ ,İKİ İKİ ATIYOR ,YÜZÜNÜZ BEYAZ GÜL SOLUYOR ,YEMEDEN İÇMEDEN KESİLMİŞİNİZ ,EVDEKİ AİLE FERTLERİ BİLE SİZİ İLGİLENDİRMİYOR NE YERDESİNİZ NE DE GÖKTE .VE GÜNÜN BİRİNDE BİTİYOR SİZ KALKIP ACI SÖZLER YAZIYORSUNUZ OLMUYOR İNANIN OLMUYOR,YAŞADIĞINIZ O KUTSAL SEVDANIZIN DEĞERİ BU ACI SÖZLER İÇİN Mİ BAŞLAMIŞTI .AŞKA SEVDAYA ,BİTSEDE SAHİP ÇIKMAK NE BÜYÜKLÜKTÜR .Bir zamanlar ayaklarınızı yerden kesmişti hani ,bulutlardan yıldızları yakalarken .Bugün neden Tayfun neden ?
Saygılarımla...
Oya Gedik
YORUMLAR
Güzel bir yazı okudum, anlamlı ve düşündürücü..Yaşanan her an, her kiminle yaşanmışsa bizi de biz yapmıştır diye düşünüyorum....Mısraları kanatmasak ne güzel olur...Güzel ve akılda kalıcı bir cümleydi..
Sevgiler,saygılar..
feray soydan tarafından 3/11/2010 5:29:53 PM zamanında düzenlenmiştir.
Oya gedik
Edebiyatı ben dygu şelalesi olarak görürüm hep ve şairlere hayranımdır.Şiir okumayı ve yazmayı da çok sevdiğimden o soğuk sözler ,gözlerimi dondurur buz keserim buz ve bir daha sayfasına asla uğramam,biraz oğlaklık var önce saygı ilkemde edebiyata ve de okura...
Sevgimi demetledim...
Güzel bir yazıydı öncelikle bunu dile getirmeliyim.
Ve yanlış anlamamışsan eğer bir zamanlar delice aşık olduğu birinin ardından; ayrılınca ona karşı delice nefretini satırlara dökmesini eleştiriyor ve bir zamanlar yaşanan güzel şeyler hatırına hiç değilse sessiz kalınmalı ve yaşarken öldürülmemeli diyorsunuz. Çok haklısınız.
Oya gedik
sevgiler ve saygılar..
Oya gedik
soğuk sözlerde donup kalıyorum ve de buz kesiyorum buz...
sevgimle ...
hAKLISINIZ.
Değişik bakış açısı ama insan hataları ile yaşar.
Gayet güzeldi tebrikler.
Oya gedik
Edebiyat hatayı af etmiyor,tahsihlerim oluyor bazen klavye yada benim dikkatsizliğimden,okur hemen size açıkça yazıyor,iyi de oluyor daha dikkate alıyorsunuz,yada hemen gözden geçirip düzeltiyorsunuz...
güzellikler olması dileklerimle efendim ,yorum emeklerinize çok teşk ederken,saygılarımı iletiyorum Engin bey...
Ne kadar da güzel yazmışsınız efendim. Öfkeyi kontrol edebilmek her babayiğitin harcı değil. Başarabilen ise zaten çok az hata yapan insan oluyor. Hatta karıncayı bile incitmeyen. Ben yaradanın eseri olarak görürüm yaradılanı. Eğer bir ceza verecekse o da benden değil, canı verenden olsun derim hep. İnsana insanlık yakışıyor. Güzel söz ve duygular yakışıyor. Size sevgi ve saygılarımı sunuyorum. Sağlıklıcakla kalın...
Oya gedik
okuyucunun gözlerinden siler negatif düşleri..
Başlıkta ağır argo varsa ,nedendir bilmem de buz kesilirim ,buz keserim donar o sayfada gözlerim..
Güzellikler yazmamız dileklerimle ,değerl dost kalem..
saygımla efendim...
kanatmasak da
sevgili dost
an be an kanayan içimizin harını nerelerde söndürürdük....
yazılanların kimisi biraz kurgudur
kimisi yaşanmışlıkların güne düşen izi...
bir soluk
bir nefes gerek yazara da
yoksa ölsün mü...))))))
güzel bir yazı
seni, izlemeye devam diyorum kendi kendime...
sevgiler saygılar
Oya gedik
Bu sitede ilk sizdiniz hatırlıyorsunuz değilmi?Birileri benle uğraşmıştı sakın gitmeyin Oya hanım demiştiniz,siz gibi sağlam kalemlerin çok olduğunu gördüm ve sayenizde Edebiyat defterindeym...
Şöyle şu ölüm sözcüğünü aşk mısralarına yakıştıramıyorum,ölümle ilgi şiirlere sözüm yok,sevda ve adına acıtıyor yirmi dokuz harfi kanatıyor mısraları ,buz kesiyorum ,buz kesiliyorum ,dost..
Ölüm sözcüğünün dışında ,örnek
(biz canlılar ceninden meydana gelmişiz )
bu
özelimiz hepimizin argo ad ekleyip başlık atıyorlar ve de alkışlanıyorlar kırmızı kurdela alıyorlar şok yaşıyorum o zaman ben...
Saygımla dost...
ne kadar güzel ifade ettiniz,,,,,,,,,O,,duygular,yaşam boyunca sahip çıkılıp kalbimizin ,AŞK ,,odacığında saklamamız gerekirken,ŞAİR, ÖLÜM SÖZCÜKLERİNİN, EN KÖTÜSÜYLE,, ÖLDÜRÜR,,,bu haksızlık değil mi,,,?duygularınızı aktaran kaleminiz her zaman DAİM OLSUN.
Oya gedik
Dğerli yorumların kalemleriyle hem fikir olmak beni çok mutlu ediyor,edebiyat duygu dağarcığı duygu,ve kalemin rengini belli eder,kalıcı kalem olmak ne güzel efendim..
sevgilerimi demetledim bu içten yorum emeklerinize...
saygımla daima...
Ne kadar haklısınz.
Sizin gibi düşünen ve yaşadığım bu güzel duyguya''AŞKI'' ömrümün sonuna kadar sahip çıkanlardanım.Sevdamı en derin hislerimle yaşar, onun üzerine toz konmasına bile müsaade etmem.Bitebilir elbette bir gün şartlar gereği..Gönül bu bir kelebek misali. Belki bir başka gülün yapraklarına konar .Bitebilir sana olan sevgisi sevgilinin yada; Sen bitirirsin günü gelir..Buruşturulmuş bir kağıt gibi atmaktan ona sitemler yağdırmaktan yada ah ! etmektense üstünü sevgimle nakışladığım sandığıma koyarım özenle canını acıtmadan..Her aşk kendi masalını yaşar..Gün gelir anarım gün gelir anlatırım yine aynı sevgiyle belki.
Sizin güzel deyişinize tüm içtenliğimle katılıyorum.MISRALARI KANATMAYALIM yaşanılan anlatılan hissedilen şiirler ve cümlelerle...
Yolu sevgiden geçen herkese
Saygılar________
Oya gedik
Size bu 3 cü yorumum ,yazıyorum kitleniyor sayfa ve yorum çımıyor....
Siz gibi değerli kalemlerle birarada olmak beni çok mutlu ediyor inanın; güzellikler güzellik doğurur ve edebiyata değer katar.Çirkin sözlerle şiir yazmayı ben sevmediğim gibi buz kesiyorum buz...
ölm sözcüğünü açmak isterim ,aşk ve sevda adına çok tuaf ve fluğ geliyor bana,okura yansıyor o mat kelime .
Baın ,bir anımı da eklemek isterim,şöyle moralim çok bozuktu 17 yaşında Sena'mızı kaybetmiştik,şiir sitelerini gezip acıya kabuk bağlatmak istemiştim.Sitenin birine girdim küçük mutluluklar veren mısralardı inanın ,öyle moral verdi ki bana ,Sena'mızın annesine de moral oldum o günden beri..
Saygımla değerli dostlar...
Merhabalar sevgili Oya Gedik hanımefendi,çok güzel yazınız, bende şair değilim ama edebiyata ve şiire aşık bir kadınım,Lise yıllarımda hep Edebiyat öğretmeni olacağım diyordum,ama olamadım kendimce birşeyler yazmak istedim ama ne kadar becerebiliyorum,bilemiyorum,çocuklarımın önerileri ile şimdi buradayım,sizlerle olmak ve güzellikleri paylaşmak adına,bu güzel yazınızı okuyarak marhaba demek istedim,
Gönlümce sevgilerimi saygılarımı sunuyorum.
Oya gedik
Edebiyat denizi çok büyük bir umman ,ben şu kalemi sevmem yüzünden
aile yakınlarımla çok zorluklar yaşamama rağmen,devam diyorum yazmaya ve okumaya,Çocuklarınızı tebrik ediyorum ,ne güzel bir öneri sunmuşlar size ...
Mısraları kanatmayı ve kanatanları hep soğuk bakmışımdırç.Ölüm kelimesinin dışında,argo kelimeler ekliyorlar şiir başlıklarına ve alkışlanıp kırmızı kurdela alıyorlar,şok oluyorum...
Saygılarımı demetledim efendim,söz aralarında buluşmak dileklerimle...
Sevgimle...