- 533 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BENİM TARKAN ' IM
Büyük küçük hepimizin bilinçaltına bir çizik daha atıldı böylece .
Bu çiziği biraz daha derinleştirmek değil niyetim .
Önce zihinlerimize sonra da hayatlarımıza sinsice sokulmaya çalışılan bir ölümcül alışkanlık bu .
Aile bağlarının günden güne zayıfladığı bir zamanın içinden geçiyoruz . Çocuklarımız bu illetle artık ilkokul çağlarında burun buruna geliyor .
Bir araştırma yapılmış ve bu zehirin liseliler arasında en az bir kez kullanım oranı yüzde 35 olarak tespit edilmiş .
Tarkan isminin birileri tarafından bir uyuşturucu operasyonu vakası içerisinde özellikle bir araya getirilmesi , kullanma oranını yüzde kaçlara çıkardı kimbilir .
Bunun planlı programlı bir hareket olmadığını düşünen var mı ?
Şimdi bu hesap ve kitaplarını başlarına ters nasıl çeviririzin hesabını yapmak lazım bize düşen .
Televizyonda ,Tarkan ile ilgili talihsiz haberi ben şaşkın ve üzgün bir şekilde dinlerken , kızım da beni izliyordu “ niye bu kadar şaşırdın , başka ne bekliyordun “ der gibi . Gençler bazen daha gerçekçi oluyor .
Evet . İtiraf ediyorum .Ben bir Tarkan hayranıyım . Hala bazı şarkılarını döne döne dinlerim . Mesela “Sorma kalbim” adlı şarkısı müthiştir . “ Kuzu kuzu “ adlı klip hala zihnimde dönüyor . Hatalarıyla günahlarıyla kendisini sevdiren ve duygu ve düşüncelerimize şarkılarıyla tercüman olan bu küçük dev adam bunu hayranlarına yapmayacaktı .
“ Her şeyin bir nedeni var “ diyor “Sorma kalbim” adlı şarkısında Tarkan . Ve elbette bir de bedeli var her şeyin .
Tarkan ‘ın dünyasında neler yaşadığı bu olanlara kadar önemli değildi . Ama artık önemli .
“Küçük hayranlarım için çok üzülüyorum “ cümlesini kurması ise olan biteni hiç affettirmeye yetmiyor . Belki de bunları yaşamak ona bir başka kapı açmıştır .
Benim gözümde ve vicdanımda hala tutuklu Tarkan . Beraat etmesi için ise önce tedavi olmasını ve yine bunu basın ve medyanın gözleri önünde yapmasını , sonra da bir an evvel toplumda uyuşturucu kullanma alanının gittikçe yayılmasını önleyecek bir takım faaliyetler içinde bulunmasını bekliyorum bir sadık hayranı olarak .
Göstermelik ve reklam amaçlı olduğunu düşünecek belki herkes . Ama benim Tarkan ’ım yine de yapardı bunu .
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.