- 604 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SESVGİLİYE MEKTUPLAR_1
Böyle bir yol çizmişim önüme,
Bakma kalemin kara yazdığına,
Mürekkebin siyah olduğuna,
Aydınlık, mutluluk dolu bir yol
Ayaklarım adım atmaz sensiz, önce atıyorum içimdeki korkuları,yok artık üzülmek olacaksa eğer ki buda ölüm, Emanetime iyi bak gülüm, Benden başkası koklamasın, benden başkası sarmasın, benden başkası tutmasın, emanetine iyi bakasın. Hayat sürprizlerle dolu, vezir olmamışken Padişah değildir isteğim ama o sarayda benimde bulunsun yerim.Herşeyi rafa kaldırdım ,ne dostluk,ne arkadaşlık,önce aşkım,önce hayatım, Daha gölü bulmamışken Denizde yüzmek değildir isteğim Ama kıyısına yakın bulunsun yerim, İşte böyle bir yol çizmişim, sadece seninle yürüyeceğim. Evi bulmamışken köşkte oturmak değildir isteğim Ama;o köşkün bahçesinde bulunsun bir yerim. Önce yaşamak için yaşamak, önce yaşamak iiçin sana kavuşmak, önce sana sarılmak o güzel kocaman kucağına.
Belki vardır herşey bende,ama yok gözüküyor istemesemde ,bugün tokum yarınada yeter, ben ne çok yeter desemde ,kabul etmezler istemesemde. Hani gözlerimde bir gün varya, daha birkaç takvim yaprağı var önünde, yırtsam yanlış olur,beklesek doğru zamanı bulur,Hadi gelmesin ölecek değiliz ya elbet tutuyor ayaklarım elim,vardır aslan gibi yüreğim,yinede yaşarız boyun eğmeden, Dünyayı tanımamışken içinde yaşamak değildiir isteğim, Güzelliği varsa senle yaşamak isterim Başka stemem senden başka,Ömür boyu yürüyeceğiz ya elele korkun olmasın. GÜZEL GÖZLÜ ÇİÇEĞİM BEKLE..
BESTEKAR L.B
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.