- 545 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Mektepli Yârim / Küçük bir aşk hikâyesi- 7
Mektepli Yârim / Küçük bir aşk hikâyesi- 7
Bölüm -7
Sana ne kadar teşekkür etsem az. Beni basit şeylerle mutlu etmesini biliyorsun. Yazdıklarıma ilgi göstermen, beni can kulağı ile dinlemen ne hoş bir şey. Ben de seni mutlu edebilirsem işte o zaman mutluluğum daha da artar. Bakalım yarın sözünde duracak mısın? Aslında gelmesen de kırılmam bunu bilmeni isterim. Senin sen olduğunu biliyorum/ Kimseye anlatamasam da/ Uzaktasın ayrılığın dayanılmaz bana / Tut elimi bak gözlerime sarılmasan da / Bir gülüşün dünyalar bana / Gideceksin biliyorum, durduramam seni/ Seni sevdiğimi bilmen yeter bana./ Yeni yıl mesajımı her halde almadın. İyi geceler ve tatlı rüyalar. Her şey gönlünce olsun yavrucuğum.
01.01.2006.Pazar saat/21.00
Gelmedin gelmek için söz de vermemiştin. Ama ben geleceğini düşünerek sabırla bekledim aslında zor olanı yaptım. Sevmek her şeyi olduğu gibi kabullenmek demektir cümlesini aklımdan hiç çıkartmadım. Seviyorsam katlanmak gerek. Başkaları ne düşünür bilemem ama ben başkası değilim Turgay Okur yani Neva’yı bütün kalbiyle seven bir erkek. Sevgisini tüm olumsuz şartlara rağmen kanıtlamaya çalışan bir erkek.
03.01.2006. Salıyı Çarşambaya bağlayan gece
Cevabını alamadığım sorular.
1. Seni sıkıyor muyum?
2. Defterde sana dürüst davranmadığımı okudun.
3. O zaman bana bir şey sormadın. Bende sana herhangi bir açıklama yapmadım. Dolayısı ile bu konu yanlış değerlendirilmeye açık kaldı.
4. Sana sormadan fikrini almaya gerek görmeden üzerine çok düşüyorum. Birçok şeyine de karıştığımı belirtmeliyim bu arada.
5. Diğer bir sebepte hayatım boyunca ilk defa benim bütün zevklerime, hobilerime ortak olan biriyle karşılaştım. Ve seni asla kaybetmek istemiyorum. Bunun için seni farkında olmadan rahatsız ediyorsam beni ikaz et.
6. Bir şey daha zoruma gitmeye başladı. Sen benim için bir müşteriden daha çok şeyler ifade ediyorsun. Senden aldığın kitaplar için para almak, açıkçası zoruma gidiyor.
7. Sana yazdığım son şiirim için yorum yapmadın .
8. Pazar günü gelmedi.
a) Zaman mı bulamadın?
b) Annen mi izin vermedi?
c) Yoksa sen mi gelmek istemedin.
9. Pazar günü sana kızdım ertesi günü kendime telefon aldım.
10. Hala yazdıklarımı istiyor musun?
11. Trevienen
05.01.2006.Perşembe
Bundan tam bir sene evvel bu gün vücudumun bir yanı ağrıyor demiştim. Boşuna dememişler zaman en iyi ilaç diye, bu akşam sabırsızlıkla beklediğim o değil sendin… Vücudumun ağrıyan yanının iyileştiğini beklerken çok iyi anladım ve onun içindir ki seni asla kaybetmek istemiyorum
Zaten daha yeni başladık tamamlanacak o kadar çok işimiz var ki.
Geçmiş zaman hikâyeleri rafa kaldırılmalı bu gün/ Sen ve ben varız./ Geleceği yaşatacak olan. Ve artık şansımın döndüğüne inanıyorum. Hem biliyor musun? Sen bana tanrının vermiş olduğu son dakika şansısın. Bunun adını ne koyarsan koy. Bu şansı değerlendirmek için elimden ne gelirse yapacağım. Belki farkında değilsin ama bana bir saatte yirmi dört saatlik bir mutluluk yaşatıyorsan muhteşem bir insansın.
Yağmurda yürümeyi seviyorum, ama yanımda sen olduktan sonra yağan yağmuru da seviyorum.
İyi uykular meleğim.
Gece notları / 01-25
Devamı var
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.