- 705 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
VUSLAT ŞAİRİ ZEHRA ile ŞEBİNGÜLÜ.. / Hikmet OKUYAR
Bu defa yaklaşan Sevgililer Günü için araştırma yaparken Marmara Bölgesi ile Yeşil Vadi Kelkit Vadisi çiçekçilerinden ve Yediveren Şebingülü fidanlıklarından detaylı bilgi almaya çalışırken ve bir yılda 7 defa ürün veren Yediveren Şebingülü ürünü bir adet Şebingülü birim fiyatının bugün itibariyle 7 TL. olduğunu kayda alırken Vuslat Şairi Zehra Yılmaz sürprizi ile karşılaştım.
’ Şebingülü için bir ŞİİR sen yaz..’ diyerek yaptığımız davete uyarak Şiir Sevdası duyarlılığında ve şiir yüklü duygularla gereğini halletmiş.
Dünya Şairler ve Şiirsevenler Topluluğu içinde çok farklı bir konumu bulunan bir usta şiirsel kelimeleri seçmeye ihtiyaç duymayan şiir gibi bir şiir dostu Vuslat Şairi Zehra.
Sayfalarına girip, şaheserlerinden örnekler alıp şiir dostlarıyla paylaşmaya hazırlanırken
Şiir, Şarkı, Türkü, Üstadı, Vuslat Şairi Zehra YILMAZ tarafından ÖZENLE yazılan ve aşıklar, ozanlar, şairler, şiir yorumcusu ustalar diyarı YOZGAT topraklarına ulaştıktan sonra ’OKUYAR’ diyerek bana gelen ’ŞEBİNGÜLÜ SENSİZ EDEMİYORUM’ isimli ŞAHESER ŞİİR gerçekten çok heyecanlandırdı beni. TEŞEKKÜR.
Şiir, Şarkı, Türkü, Üstadı, Vuslat Şairi Zehra Yılmaz İMZALI şaheseri mutlaka okuyun derken; şiir, müzik, şarkı ve türkü dostlarını heyecanlandıran hüzünlendiren vuslatın odak merkezinde gezindiren diğer şiirlerine de arama motorlarından ulaşmanızı istiyorum.
Eline yüreğine sağlık Vuslat Şairi Zehra. Senin için daha ne yazayım bilmem ki? En iyisi sana bu güzelleme için bir bardak Tirebolu Çayı ile bir adet Giresun Simidi 1 dürüm de Şebincevizli dut pestili ısmarlıyayım olur mu?
Ya Giresun Atapark’da, Ya 7 Gün 7 Gece Şebinkale Şiir Şenlikleri ortamında, ya da meşhur Tirebolu sahilinde.Tamam mı? Şebingülü Sensiz Edemiyorum’ diyerek..Hikmet OKUYAR.
ŞEBİNGÜLÜ SENSİZ EDEMİYORUM
RENGİNİN ALEVİ SARDI YOLUMU..
BİR ADIM İLERİ GİDEMİYORUM.
VAZGEÇSEM SEVDANDAN DİYORUM AMA..
ŞEBİNGÜLÜ SENSİZ EDEMİYORUM.
BİR GÜN KONAMAZSAM NARİN DALINA,
BAKIP DOYAMAZSAM EŞSİZ ALINA,
DÜŞERİM VALLAHİ KEREM HALINA..
ŞEBİNGÜLÜ SENSİZ EDEMİYORUM.
RAZIDIR BÜLBÜLÜN AHU ZARINA,
YANAR YANAR TÜTER HASRET NÂRINA,
EL DEĞERSE SANA GİDER ARINA..
ŞEBİNGÜLÜ SENSİZ EDEMİYORUM.
DİYÂRDAN DİYÂRA ULAŞIR KOKUN,
TAÇ OL DA BAŞIMA SAÇIMA DOKUN,
CANA KAST ETSE DE DİKENLİ OKUN..
ŞEBİNGÜLÜ SENSİZ EDEMİYORUM.
KIRARIM DALINA UZANAN ELİ,
ESMESİN ÜSTÜNE SONBAHAR YELİ,
DENSE DE ADIMA DİVANE DELİ..
ŞEBİNGÜLÜ SENSİZ EDEMİYORUM.
BİR TEK YAPRAĞINA FEDADIR CANIM,
SENİN İÇİN ÇARPAR, AŞIK SOL YANIM;
ÖLÜRÜM GEÇERSE AYRI TEK ANIM..
ŞEBİNGÜLÜ SENSİZ EDEMİYORUM.
BEN ŞEBİNBÜLBÜLÜ’N, SANADIR VARIM,
SANA ÖTÜŞLERİM, DİLDEKİ ZARIM;
GÖNLÜMÜN SERVETİ.. PAHASIZ YARIM..
ŞEBİNGÜLÜ SENSİZ EDEMİYORUM..
VUSLAT ŞAİRİ ZEHRA YILMAZ
Not: Bu, ’ŞEBİNGÜLÜ SENSİZ EDEMİYORUM’ başlıklı şiirimi Ş ü s i y a d Başkanı Sn. Hikmet OKUYAR hocamızın Ş e b i n g ü l ü PROJE çalışmasına katkı için yazdım...
Şiirime buğulu sesiyle can veren SEVİ-ESİN (Erdal SÖYLEMEZ) kardeşime kalbi teşekkürlerimle..Vuslat Şairi Zehra YILMAZ
Kitle iletişim : [email protected]
YORUMLAR
değerli Zehra hanım her zamanki tevâzu tavrını bir kez daha sergilemiş ki bu onun ne kadar engin ve zengin gönüllü bir şair olduğunu bir kez daha ispatlıyor, maalesef bu tevâzuyu her şair, yazar ve sanatçıda görmek mümkün değil...
bu vesileyle bir kez de burada okuduğm güzel şiirini kutlarım değerli dost Zehra hanımın...ayrıca bir kez daha bu şekilde dile gelmesinde öncü olan değerli Hikmet beye de teşekkür eder, kutlarım bu güzel düşüncesini,sevgi ve saygımla, selamlar...
Hikmet Okuyar
Çok özel yetenekli ŞİİR YORUMCUSU kitle iletişim uzmanlarının sunumları ile Zehra Birsen Yamak ve Öngün Yıldırım Mehmet Nuri Parmaksız, Yener Yımazoğlu, Osman Kılıç gibi STAR ŞİİR PROĞRAMCILARI ile çok daha ileri hedeflere taşıyacağız özlemlerimizi..
Şebingülü sunumlarımla selamlar saygılar.
DEĞERLİ HOCAMIZ LÜTFETMİŞLER ÇOK TŞK. EDİYORUM ÖVGÜLERİ İÇİN.AMA BU DİZELER DE GÜZELLİK VARSA BU PAYIN ÇOĞU KENDİLERİNİN,ÇOK ISRAR ETTİLER YAZ YAZARSIN DEDİLER,KONUYU AYAĞI VERDİLER BENDE NACİZANE YAZMAYA ÇALIŞTIM.ÇOK TŞK. EDİYORUM İLGİLERİ VERDİKLERİ DEĞER İÇİN.NİCE GÜZEL PAYŞALIMLAR DA BULUŞMAK UMUDUYLA .SELAM SAYGILARIMI SUNUYORUM...
gelmeyenvuslat tarafından 2/6/2010 7:03:00 PM zamanında düzenlenmiştir.