- 499 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GELİP GEÇENLERİ İZLEMENİN DAYANILMAZ HAFİFLİĞİ................
HERGÜN SABAHLARI MAGAZAYI AÇTIĞIMDA , YAKLAŞIK 15-20 DAKİKA KADAR BİR BAŞIMA KALIR PERSONELİN GELMESİNİ BEKLERKEN , DIŞARIDA Kİ KOŞTURMACALARI İZLERİM . GELİP GEÇEN , GENELDE DE İŞE YETİŞMEK İÇİN KOŞUŞANLAR DİKKATİMİ ÇEKER .
HEPSİ TANIDIKTIR ARTIK BENİM İÇİN , ÖRNEĞİN ŞU UZUN SAÇLI , VAZO TİPİ VUCUDU OLAN KIZ , ENGİN DAĞLARI BEN YARATTIM HAVASINDA OLAN , KENDİNDEN ÇOK EMİN EDALARDA , YÜRÜYEREK GEÇER MAĞAZANIN ÖNÜNDEN , ANCAK ANLIYAMADIĞIMSA , GÖZ UCUYLADA BANA BAKIYORLARMI DİYEDE BAKMADAN EDEMEZ HANİ .
YA DÜNYA GÜZELİ HAVASINDA OLANA NE DEMELİ PEKİ ,SIFIR BEDEN VE TÜRK NORMLARININ DIŞINDA OLMASINA KARŞIN , YÜRÜRKEN UZUN DALGALI SAÇLARINI SAVURMASI VARYA...SANKİ DÜNYADA KENDİNDEN BAŞKA GÜZEL KALMAMIŞ HAVALARI DA OLMASA.........YADA HERGÜN EVİMİN ÖNÜNDEN SABAHIN ERKEN SAATLERİNDE , BALIK ETİ VUCUDUNU SALLAYA SALLAYA KOŞAR ADIMLARLA GEÇEN ONCA SPOR YAPMASINA KARŞIN BİR KİLO DAHİ VERDİĞİNİ SANMADIĞIM ZAVALLIYA NE DEMELİ . ZAVALLIM KENDİNİ YIRTARCASINA UĞRAŞMASINA VE YAKLAŞIK BİR SENE DİR KOŞAR ADIM YÜRÜMESİNE KARŞIN BİR KİLO BİLE VERDİĞİNİ SANMIYORUM .
YA ŞU SABAHIN KÖRÜNDE KOŞUYA GİDEN KIZA NE DEMELİİİİ , ONU EVİMDE , TARACAMDA KAHVALTI EDERKEN GÖRÜYORUM HEMEN BELİTEYİM BU ARADA . KOŞUYA GİDENLERİ İZLEMEK GÜZEL OLUYOR , BİR GAYRETLE GİDİYORLAR , SAHİLDE YÜRÜDÜKLERİNİ BİLİYORUM , ANCAK DÖNÜŞLERİ KOMİK OLUYOR , KİMİ PASTAHANEDEN , PATİSSERİDEN KİMİ POĞAÇA ,KİMİ TAZE SİMİT , KİMİDE YAŞ PASTA ALMIŞ HALDE DÖNÜYORLAR . KİMİSİ DE AÇLIĞA DAYANAMADIĞINDAN OLSA GEREK , YOLDA ATIŞTIRMAYA BAŞLIYOR..
SEN , SABAHIN KÖRÜNDE KALK , BİR GAYRETLE YÜRÜ , SABAH KOŞUSU YAP , SONRASINDA NERDEYSE BİR CUVAL, PASTA , BÖREK , SİMİTLE GER, DÖN ...........TÜRK USULÜ SPOR BU OLSA GEREK.......bu arada bir tanıdıgım arkadaşım geldi aklıma oda kilolarından çok dert yanarsada yemeden duramaz hele hele taze simit kaşar ve cay a hiç yok diyemez.....birde bir baska arkadaşımsa , akşamları yemek sonrası koşu yapar dı ve gelirken dönüştede Adana nın en meşhur dürümcüsüne veya şırdancısına uğrar alacağını alır yiterek dönerdi . eve götürmezdi ki eşi ve çocuklarının kendisiyle dalga geçmesine kızardı. EVET DEDİĞİM GİBİ TÜRK USULÜ SPOR BU OLSA GEREKTİ .
BEN YİNE DIŞARILARI İZLEMEYE DEVAM EDİYORDUM .
ŞU ELELE TUTUŞMUŞ YENİ EVLİ CİFTSE , HERGÜN BİTİMSİZ SOHBETLER EŞLİĞİNDE İŞLERİNE GİDERLERDİ . EN ÇOK DA ONLARI İLGİYLE İZLERDİM , ÇOK GÜZEL VE UZUN SOLUKLU SOHBETLERİ VARDI , ZAMAN ZAMAN ESPRİ KATILMIŞ SOHBETLER . KİMBİLİR BELKİDE AKŞAM GELEN MİSAFİRLERİNİN KENDİLERİNE KOMİK GELEN DAVRANIŞLARININ YORUMUNU YAPIYORLAR VE GÜLÜMSEMELERLE BAHSEDİYORLARDI . KİMBİLİR Kİ , ANCAK ÇOK MUTLU OLDUKLARI HER HALLERİNDEN BELLİYDİ . HİÇ ELLERİ BİRBİRİNDE AYRILMAMIŞTI .
YÜZLERCE GELİP GEÇENİN İÇERİSİNDE , SADECE BU BAHSETTİKLERİM DİKKATİMİ ÇEKMİŞTİ . AYLARDIR ONLARI GÖRÜYOR VE İZLİYORDUM ÇÜNKİ . ben rontgencimi olmuştum neeee ....
BUNCA KİŞİNİN İÇERİSİNDE , BİRDE HER SABAH VE AKŞAM OLMAK ÜZERE GÜNDE İKİ KEZ KENDİNCE YÜRÜYÜŞ YAPAN BİR AMCA VARDI . ELİNDE BASTONU İLE TİTREYEREK , DÜŞTÜ DÜŞECEK HALLERİYLE YİNEDE İNADINA YÜRÜYEN YETMİŞ BEŞ SEKSEN YAŞLARIINDA , İKİ BÜKLÜM BİR AMCA . VE BEN ONU GÖRDÜKÇE TEMBELLİĞİMDEN UTANARAK ONU İZLERİM HER SABAH VE HER AKŞAM.............
BEN , MAĞAZA VE GELİP GEÇENLER ÜÇLEMESİ ,HERGÜN RUTİN BİR ŞEKİLDE DEVAM EDEN.....
TAKİİİ BU İZLENİLERİM , PERSONEL KADININ GELMESİ VE SABAH KAHVEMİ ÖNÜME KOYMASINA DEK DEVAM EDİYORDU ........................EMİN NAMIK BÜLBÜLOĞLU
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.