DUA 3
Bismillahirrahmanirrahıym.
Allah’ım!
sultanlığının azamatine, zatının celaline layık olan hamd sana mahsustur. salat ve selam Rasülüne ve onun pak ehlibeytine.
Allah’ım!
Etrafımı öyle misallerle donatmışsın ki hakikatlerini anlamamda zihnimi ve gönlümü açarak beni doğruya yönelttiğin kullarından eyle.
Allah’ım !
Fıtratıma yerleştirdiğin sana karşı taahhüt ettiklerimi özümde sürekli canlı tut. Yerine getirmemde de yardım et.
Birleştirmesini emrettiğini koparıp ayıran fesatçılardan olmaktan sana sığınırım. Beni muvahhitlerden eyle ki hüsrana uğrayanlardan olmayayım.
Yeri de göğü de kat kat düzenleyen ve içindekileri bizim için yaratan sensin. Sensin her şeyin tam bilgisine sahip olan.
Sensin her şeyi bilen gerçek hikmet sahibi.
Allah’ım!
Yanlış yatığımda yol gösteren kelimelerinle bana yardımını ulaştır ki tevbe edebileyim; zira sensin tevvab-ur rahim.
Allah’ım!
Yol gösteren (hidayet) mesajlarını anlamamı kolaylaştır. Uygulamam için gerekli olan istek ve azmi yüreğimde sürekli diri tut. Sebatımı artır. Beni dostların arasına al ki korku ve üzüntüden selamette olayım.
Allah’ım!
Bilinç kirliliğinden sana sığınırım. Yalnızca sana karşı sorumluluk bilincinde olduğum gerçeğini tüm benliğime nakşet ki hakkı batılla örtmeye kalkışmayayım.
Allah’ım!
Namazımda dikkatli ve devamlı olmayı bana kolaylaştır. Beni ihlâslı kullarından eyle ki sabır ve namazla yardımını dilemekten tat alayım.
Allah’ım!
Hiçbir insanın ötekine en ufak bir yararının dokunamayacağı, hiç kimseden şefaatin kabul edilmeyeceği kimseden fidye alınmayacağı ve hiç kimsenin yardım görmeyeceği gün gelip çatmadan o günün mutlaka gelip çatacağı bilinciyle yaşamayı bana nasip et.
Allah’ım!
Ne zaman büyük bir tehlikeyle yüz yüze geldiğimde bedenime çöken korkunun tesiriyle vücudum titremeye başlasa yardımını geciktirmeden gönderdiğini hatırlamamı zihnimde diri tut ki unutmayayım. Ne zaman bir sıkıntı ya da darlık içinde kalsam ihtiyaçlarımı gideren nimetlerini yanı başımda hazırlanmış buldum ve benden yardımını hiç esirgemedin. Sana sonsuz hamd-u senalar olsun. Sen hamde layık olmada Tek’sin.
Allah’ım!
Resulün Muhammed (sav)’e indirdiğin kitabın Kuran’ı Kerim, şahadet ederim ki ne kadar güzel bir ikramdır bize. Doğruyu yanlıştan ayırarak doğru yola yöneltecek hidayet rehberini ve gönlümüze onun sevgisini vermezsen karanlıklardan aydınlığa nasıl ve neyle çıkılır? Sana sonsuz hamd-u senalar olsun salât ve selam Resulüne ve Ehl-i Beyt’ine olsun ki bizi Kuranla aydınlattın.