Ben En Çok Geceleri Tükürürüm
Şimdi taşı bakışlarımı... Süzülür yaşam bir dansözün sahnesinde... Ben, bu yollara vurmuşken nefesimi, ’merhaba’ yabancılarından uzağım şimdi... ’Selam’ vermeyen ruhun sürme çekilmiş gözlerine kanmam!
Kırın gözleri nefislerde. Kumarbaz yürüyüş stillerine diller dışarı düşmüş.
Dudağımda küskün bir eda. İçimde bir kent idam ediliyor.
Başka kentler için dışarı çıkıyorum...
İkinci el bakışlar ifadesiz. Lakaplarda blöfler. Köşede bir heykel yıkılıyor.
Nefretimi dişlerime yüklüyorum. Kanım kağıtlara not olarak düşüyor...
Sonradan tanıdığım ihanetler branş olmuş. Tetikler birer birer düşüyor.
Aşklar yersiz yurtsuz kalıyor... Yılbaşına isyan seferberliği. Geceye ’sevmekten anlamazsın’ sloganlarıyla!
Geceye, boğmaya çalıştıkları çığlıklarımızla, yeryüzünün onuru adına çirkin tezgahları dağıtalım.
Milyonlarca insan aç!
Son moda şarlatanlıklarını dayatmaya çalışanlara...
Kirli iştahlarıyla, bitmez tükenmez susuzluklarıyla...
Üstümüze kirli kanlarını sıçratan bu insanlara... birer birer tetik düşür!
İçimde bir kent idam ediliyor. Tam ortasından bakıyorum dünyaya...
Çarpıyorum eskimiş terliklerime, yıpranmış çorabıma... Bazen de kapıya çarpıyorum.
Kök salmış yoksulluğum. Yıpranmış gölgem. Yıpranmış gölgeler ordusuna katılıyorum.
Tabanlarım ağrıyor...
Bütün deodorant ve parfümler bay-bayan karışıklığını gece gerçekleştiriyor...
Ben en çok geceleri tükürürüm.
Çıtkırıldım aşklar geceleri ürüyor. Ben en çok geceleri tükürüyorum.
Yasak olan şişeler ardı ardına açılıyor. Parmaklarda sayılmaya yetmiyor sevgililer...
Ben bu yüzden en çok geceleri tükürüyorum...
Yüreğim kaburgalarıma vuruyor...
İkna edici bir yalan gelmiyor karşıma. Gözleri evrenin aynası bir gerçek bul.
Veremli arzular körelsin. Hizaya çek arsızları.
Ruhumuz ayaklansın... Ruhsuz hayatlara öfkelen...
Zebaniler parantez açıyorsa yeryüzüne;
Geceye, ay ışığında ayetler oku.
Koray Demirkılıç
YORUMLAR
Harikasın sen. Seni okurken Necip fazılın hiddetli hitabeti geliyor aklıma.
Çaka çaka anlatmak.
Kutlarım.
Yolun açık.
Sen bir devsin ve yükü ağırdır devin.
Övmek için söylemiyorum. Büyük bir yetenek sakın ola yalpalama yapmasın ve edebiyattan kopmasın diye yazıyorum.
Selamlar.
Çok doğru ...çok şeyi artık gündüzler örtüyor,pislikler ay ışığında parlıyor,evet aslında en çok geceleri parlayan hain pusulara,kahpe projelere,çakal barındıran kuytulara,ayağa takılan köstebek inlerine,yılan kovuklarına v.s....tükürmek az gelir ,en çok geceleri kusmak lazım......
poyrazgulu tarafından 12/12/2009 10:23:55 AM zamanında düzenlenmiştir.