- 1655 Okunma
- 13 Yorum
- 0 Beğeni
SAÇMA SAPAN BİR KONUŞMA ve YAZI
_ Hışş! Patlamış mısır.
_ Efendim? Anlamadım?
_ Patlamış mısır dedim.
_ Anlamadım!
_ Patlamış mısır diyorum. Canım çekti.
_ Tamam dışarıya çıkalım alırım söz. Ama ne olursun sus ve izle oyunu.
_ Hayırrrrrrr! Ben şimdi istiyom. Ya bana patlamış mısır alırsın, yada burayı terk ederim.
_ Tamam hayatım alacağım söz ama ne olur şimdi sus ta şu oyunu izleyelim. Bak herkes bize bakıyor.
_ Bana ne ben şimdi istiyorum!
_ …. (Nerden başıma sardım yaa ben bu belayı! )
_ Hadi amaa! İlk buluşmamızda bana patlamış mısır ısmarlamayacak kadar cimri misin yoksa?
_ Değilim elbet cimri değilim ama şimdi sırası değil. Burası tiyatro sinema değil. Sus ne olur rezil olduk elaleme.
_ Şimdi değilse ne zaman. Hem ben çok sıkıldım bu oyundan. İnsan şöyle aşk filmine, romantik bir filme götürür. Ne bu böyle bağırıp duruyolar?
_ Haklısın hayatım. Eşeklik ben de ki seni kültürlü sanıp tiyatroya getirdim.
_ Estağfurullah öyle değilsin de, biraz cimrisin sanırım.
Arka sıradan bir ses:
_ Beyefendi biraz sessiz olur musunuz? Oyunu izleyemiyoruz.
_ Özür dilerim haklısınız. Tamam susuyoruz.
_ Eee! Hadi ama ben patlamış mısır istiyorum.
_ Gel Başımın belası gel çıkıyoruz.
_ Elimden çekiştirme dur! Dursana bee!
_ Al bu patlamış mısırın, bu da taksi paran. Defol git şimdi başımdan ve beni bir daha asla arama. Farzet ki beni tanımadın, bilmiyorsun. Daha önce hiç karşılaşmadık. Aklından sil beni. Bir daha da yoluma çıkma!
_ Aaa ben ne yaptım şimdi. Amma da cimriymişsin ha! Bi mısır istedim diye ettiğin lafa, tantanaya bak. İyi aman bee! Sen beni tanımıyosan, ben seni hiç tanımıyom.
Adama bak yaa! Gecemi de zehir etti. Sanki bu güzellikle bana erkek yok.
_ Doğru sende güzellik çok ta, akıl yok akıl!
_....? Hadi canım sende. Bende belki akıl yok ama bir günde seni peşimden koşturdumsa cazibeme kapıldınsa sen çok mu akıllısın ki?
_ ….?
YORUMLAR
_....? Hadi canım sende. Bende belki akıl yok ama bir günde seni peşimden koşturdumsa cazibeme kapıldınsa sen çok mu akıllısın ki?
Ben yazının burasında koptum, kız cevabı yapıştırmış...
Bu demek oluyor ki, güzellik her şey değil. İnsanda biraz akıl fikir olmalı...
Çok güzel bir yazı yazmışsın Serap'cığım, okumak bugün kısmet oldu. Lazuşağı'na aynen katılıyorum. Senin altından kalkamayacağın yazı yok gibi...
Kutluyorum...
Tiyatro bahane bu gerçekten kabına sığmayan harbi kız
aklına geldiği gibi yazan birisi....
bu güzel bir mesaj....
ben ne anlarım mozarttan senfoniden..
kemençenin teline vursun usta birisi şöyle bir yol havası mest olayım hele yerleşim yerinden uzaksak birkaç mermide alayım
Bizim kültürümüz bu kadar demek çekirdek mısır kültürü....
...............çok güzel serap şunu anladımki sen sikeç yazabilirsin bence denemelisin....
eveeet,
ben bu olayı hatırlıyorum...
nejat uygurun tiyatrosunda oldu olay.
oyunu hatırlayamadım ama,
öyle bir karmaşa yaratmıştıki kız la oğlan.herkes gördü,duydu...millet tiyatro burdaymış diye bastı kahkahayı ya...
hiç unutmam.
kız çıkınca da alkışı bastı seyirci....
bir hafta tiyatro kapandı...niye mi?
efendim,nejat abimiz küstü seyirciye...
vay neymiş,
beni değilde o iki kavga edeni izlediler, alkışladılar diye...
ha ben uyanık ve meraklı biriyimdir...
kızın peşinden çıktım dışarı,
sordum niye böyle yaptın diye,
ne derse beğenirsin..?
o çocuktan elektrik alamamış,
kurtulmak için bu yola başvurmuş...kurtuldu da.
aferin kız dedim ona.iyi taktikmiş...
yürüdük biraz...
birkaçgün buluştuk..
neyse illa sinemaya gidelim diye tutturdu...
gittik...te sonra ne oldu dersen,
benden de antep fıstığı istemesinmi...!?
tiyatrodaki olay tekrarlandı tabi...
sinema bir hafta tadilat dolayısıyla kapandı:::)))
güldük...başımıza geldi...!