Kızsal muhabbetler(34)(e)......
-Ne yapmalıyım?Neeeeeeeeee?
İncifer odasında düşünmekte.Neyi mi?O neyi düşünür ki?Bir küçümseme mi var bu cümlede?BilmiyorumMümkün.Olası.Ya da...
Neyse her cümlenin psikolojik tahlili olacak değil ya ,ne anlaşıldıysa odur....
-Gene geldi bu salak kız.Leyla mı ne?Tam Vedatla yakınlaşmıştık ki...........Offf ya.
-Neden Vedat ,başka erkek mi yok?Hayır Vedat olacak.O şaşkaloz kızı bana tercih edemez!
İncifer nasıl biri?Ona iyi diyebilir miyiz?Yaşamını bilmeyenler ruhsal çekişmelerini,çocukluğundaki pürüzleri bilmeyenler ona kötü bir kız der.Oysa özünde kötü değil.Belki öze inilirse kimseler kötü değildir...Bilebilir miyiz ki?
İncifer en çok babasını sever.Annesiniyse hiç sevmez ,sever gibi yapar.Babasını sevişi bile annesine olan nefretinin getirisi.Nasıl mı?
İnciferin annesi,İnciferden üç yaş küçük olan oğluna o kadar düşkün ki....Yeni bişey değil ama.Yıllardır süregelen bişey.İnciferi çileden çıkaran bişey.Annesi bunu kasıtlı mı yapmakta?Elbette hayır!
İnciferin zihni çocukluğuna doğru kaymakta.Çok net bir görüntü geliyor gözünün önüne.Annesi odalarının kapısını açıyo,iki kardeşe bakıyo minik yavruları uyumakta.Oysa o gün İncifer uyuyormuş gibi yapmıştı.Herşeyi gördü o.Annesinin kardeşinin üzerini örtüşünü,onu öpüşünü kendisine bakmayışını.Ertesi gün İncifer ütüyü fişe takıp kardeşini yanına çağırmıştı.Annesinin öptüğü yeri ütüyle işaretleyecek,kardeşinin canını yakacaktı.O benim annem!Duydun mu benim diyecekti.Annesi girmese içeri herşey kolayca hallolacaktı ama olmamıştı.
İncifer sevdiklerinin başkalarını sevmesine tahammülü olmayanlardan.
-Vedat bu kızda ne bulmuş.Normal bir güzelliği var öyle ahım şahım bişey değil ki.Ama ben çok güzelim.
Doğru mu?Doğru.İncifer gerçekten de Leyladan kat be kat güzel.Ortak tek noktaları gözleri İnciferin de Leylanın da gözleri çok güzel.Ancak Leylanın bakışları masum,sevimli.İncifer hınçla bakıyo dünyaya,herşeye..
İncifer kendini Marillyn Monroe ya benzetir hep.Aslında haksız bir benzetiştir bu.Benzetme sebebi Marilyni de annesi istememiştir.İncifer Marilyn Monroenun hayatını okuduğunda hikaye onu çok etkilemişti.Marilyn intihar etmeden bir gün önce evine kocaman peluş bir kaplan gelir, ne olursa ondan sonra olur.Marilyn intihar eder.Gerçekte Marilyn yetimhanede kaldığı günlerde ona böyle bir pelüş kaplan hediye edilmiş ancak sonra da o peluşu çalmışlardır.Hayatta herşeyini yitiren insanların düştükleri ruhsal çöküntüde canına kıymıştır ünlü Marilyn Monroe.
İncifer kararlı, O kaybetmeyecek Onun olanları.Vedat da Onun.
-Vedat canım sevgilim.....
-Daha ne kadar daha kalabilirim bu evde?Artık gitmeliyim.Ama gidersem Vedat o kıza kalıcak.Offfff ya işi yüzsüzlüğe verecek ve gitmeyeceğim.Neyse hazır ev boşken Vedat odasını bir karıştırayım bakalım.
İncifer Vedatın odasına girdiğinde erkek kokusunu aldı,Vedatın kokusu bu.
Rastgele Vedatın kitaplarını karıştırmaya başladı.Monte Kristo Kontu.
-Vay bizim sersem Leyla hanım armağan etmiş.
Vedat’a
Bu kitabı ben çok severim Vedat sen de sev.Kitaplarımın üzerine not tutmayı çok severim bak sana da yazayım bişeyler.Mecnunun annesi Mecnuna şöyle öğüt verirmiş:
’’Can verme gam-ı aşka ki aşk afet-i candır.
Aşkın afet-i can olduğu meşhur-i cihandır’’
Leyla....
-Çok bilmiş.Yazdıklarına bak.Sen Leylasın diye Vedat da Mecnun mu olacak?
Olur mu sizce?
Neden olmasın?(bence)