ebeden sevdamsın benim 1
"Doğmadan kazılmışsın yüreğime, bu yüzden olacak ben "seni" bir ömürlük sevdim"
Hasret dolu yüreğinle, sevdamı haykıran sözlerinle, bana susamış gözlerinle, ebeden sevdam oldun benim.
Ezelden gelip, ebedi kalmak üzere mühürlendin yüreğime. Nerede olursam olayım, nereye demir atarsam atayım, sen benimlesin, her daim bendesin.
Mutluyum, evet tahminlere sığmayacak, hayallerde barınamayacak kadar, yüreğimden taşacak kadar çok mutluyum.
Seni her anımsadığımda, sesini duyduğumda, bağrımda gök gürler şimşek çakar. Ardından, ılık bir rüzgar eşliğinde, bir sarmaşık büyüsüyle bedenimdesin yine.
Duygularımla şekillenen sen, yüreğime süzülen gözyaşım gibisin. Sana dokunmak için yanımda olman gerekli mi, gözlerimi kapattığım an ellerimde hissederim seni.
Yanımda olmaman sevdama engel mi? Seni ilkiklerimde hissetmem için sonrayı bekleyebilirmiyim. Yokluğunla kararan günüme noktayı her koyduğumda, gecelerim seninle aydınlanır rüyalarınmda.
Seninle, bu "ömürlük" aşkı, doyasıya yaşamak isterim her zerremde. (devamı gelecek ...)
___
Şahinde Hülya Kahraman / 10.11.2009
YORUMLAR
Ezelden gelip, ebedi kalmak üzere mühürlendin yüreğime. Nerede olursam olayım, nereye demir atarsam atayım, sen benimlesin, her daim bendesin.
Böyle bir sevgiye ne denir...Selamlar