- 962 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
şehit aileleri serdal şahiner -alanya
bu ülkede saygınlıgı en çok hak eden gurup hiç şüphe yokturki ŞEHİT AİLELERİDİR bu insanlarımız yüreklerinde zorunlu olarak askerlik yaparken kaybettikleri çocuklarının ,kardeşlerinin eşlerinin yoklugunu yaşamaktadırlar.bu topraklarda fedakarlıgın en yücesini onlar yapmıştır.31 ekim 2009 dokuzda bu ülkenin bir insanı olarak evimde rutin haberleri izlerken kahredici görüntüler odamıza girdi yüregimizi yaktı.haklı olarak teröristlerin geliş rezaletine tepki gösteren bu ulusun güzide insanları baş taçları öyle bir ortam olduki devletimizin polisiyle karşı karşıya kaldılar.niçin bir yanda elini kolunu sallayıp pişman degilim dedigi halde otobüslerin üstünde adeta tüm ulusa nisbet yapan pkk cılar bir yanda önünde polisi gören şehit aileleri .meclise yürümek istemeleri engellenmiş .meclisteki siyasi partilerden bir kaç milletvekili o şehit ailelerinin yanına gelseydi onların tepkisine etken olsaydı ve canım saygın insanlar devletin polisiyle karşı karşıya kalmazsaydı olmazmıydı.şimdi haklı olarak insanlar soruyor -benim çocugum boşunamı öldü ,diye.devletin bu terörü bitirmek için bir şeyler yapmak istemesi çok normal ama bunu bu ülkenin degerlerini zorlamadan yapmakta fayda var gibi.aynı gün sayın dış işleri bakanımız kuzey ıraka giti .tabiki türk dış işleri bakanı sıfatıyla .peki muhatapları kim IRAK ın resmi hülkümeti tabiki. peki resmi hükümet nerde bagdatta çünkü ırakın başkenti bagdat, peki kuzey ırakta kim var kürt bölgesel yönetimi.sayın bakan bu görüşmeyi yaparken yanında ırak devletinin dış işleri bakanı varmı yok.peki karşı tarafın bu görüşmedeki pozisyonu ne.
ülkemiz dış politikada başarılı şeyler yapıyormuş görünsede çok ciddi tavır degişikli içinde .ankaramızda sıhhıye meydanında aglıyan şehit aileleri erbilde keyfli kürt lider barzani...
yine söyliyelim devletimizin bu terörü tamamen yok etmek için sivil insaiyatif alması olumlu ama bunu her şeyi sineye çekerek yapmamalıyız.hukuk içinde bir pişmanlık yasamız var.bundan faydalanmak isitiyen terör mensubu gelir pişmanım der .sakince evine gider..hiç şüphe yokki hükümetimizde bu yasayı bu amaçla çıkardı.ama terörist bu iyi niyeti kullanıyor.o bölgedeki cahil halk kitlelerini peşine takıp otobüste tur atıyor.kimse o kakabalıklara bakıpta o bölge halkının hepsi terör yanlışı sanmasın orda ilkel bir başıboşluk yansıyor. tabiki buda tüm aklı selim kitlelerde sıkıntı yaratıyor.bu ülke bu nedenle şehit ailesinin tepkisini çok iyi anlıyor.bu ülkenin polisiyle şehit ailesini karşı karşıya gelmiş görmek istemiyor.ve şehit ailesinin önünde saygı ile egiliyor. her şeye ragmen umarızki her şey iyi olur. tablo düşünerek izlediginizde hiçte öyle görünmüyor gibi.
[email protected]