- 2486 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Bazen uzayın derinliklerinden bakılmış dünyaya ve kendi özünüzü yargılamışsınız. bazen de dünyadan uzaya bakmışsınız. Çok zaman da dünyadaki siz ile diğerleri arasında med cezir yapmışsınız. özeleştirinizle kendinizi yargılamış ve bir kurgu oluşturmuşsunuz...
İşte tüm bunları yaparken de bana yazınızı 3 defa okuma fırsatı verdiniz. içine daldıkça okunası gelen bir yazı...
Sevgiler...
hani şu malum siteler var, amaçsız bir yığın insanın toplanıp, leyleğin ömrü laklak misali, vakit geçirdikleri. sıkıldıkça bakarım oralara, gülerim, sıkıntım dağılır. profil bölümünde bir soru vardır. "kendinizi tanıtın". en çok da bu bölüme gülerim. denemek için bir kaçını doldurdum. " kindarım, ani öfkelenirim, çok konuşmayı sevmem, kıskancım, vs" . hani şu reklamdaki mikroplar gibi " kötüyüm ben kötüyüm" . günler sonra baktım, tek bir tık bile yok. yani diyeceğim o ki, kim kendisi hakkında gerçekçi olabilir? kendini tanımak erdemdir. ve bence kişiyi ayrıcalıklı kılar. kimse mükemmel değildir. iş ki, bunun farkında olsun kişi. hayat daha kolaylaşacaktır, onun için. güzel bir öz eleştiriydi yazınız. kutluyorum. sevgiler.
Dünyaya yakışmadığımı söylerler, kim bilir belki öyledir... Uzayda insanlar daha az yaşlanıyormuş, işte dünyayı sevmemek için bir neden daha... İnsanların uzaylıları neden sevmediği de çıktı ortaya... İnsanoğlu ortalama 70-80 yıl yaşarken uzaylılar - varsa- daha uzun yaşıyorlar... Ne büyük yıkım biz insanlar için... Biz yaratılmışların en üstünüyüz oysa...!
Bunların hiç biri kanıtlanmış değil tabi... Filmlerde, kitaplarda rastlarız anca... Tabi canım, boş zamanlarımda ben de kitap okurum ama normal insanlar gibi kahramanlara benzetmem kendimi, benzetemem. Ne esas kız olmak için yeterince iyiyim ne de kahraman olacak kadar cesur…
...............................
dilek hanım,,,
yazınız çok akıcıydı bir kere.
bir kere özgüvenin satırlara iyi yansımış.
kişi kendini bilmekle yol alır. yolun daim açık olsun.
saygımla.