Sınırsız düşüncelerde sinir harbi
Sınırlar aşılınca sinir harbi yaşanır,sinirler gerilir gerilir gerilir ve en son haddesinde yayından fırlayıverir karşısındaki muhattabına, ya deler karşı fikirleri kendini yayınıda yıpratarak, ya kopuverir bazen hayattan.Şakaklar atıverir,kalp atışları hızlanır her nefes alışında sınırlar aşılınca sinir harbi yaşanır.
Sınır bekçileri vardır sinirlerin,muhattabına sevgisi ve saygısı varsa katilin, acıyarak katil olur düşüncelerin yoksa eğer ortada verilecek kıymet,değer vede saygı vahşi bir cinayet işleyiverir,katledivermiştir tüm düşünceleri maktül ne kadar suçlu olsada ortada ağır tahrik varsada taammüden yapılıvermiştir katliam ......
Sinir harbinde kazanan kim sorusuna ;dehşet bir cevap olmadığı gibi işlenen cinayetin cezası o kadar dehşet oluverir ortada kalan kırık bir kalb işlenen düşünce cinayetinin cezasıdır .
Sınırları aşmaktansa yerimizde durmalı sinir harbine gireceğimize de yürekleri dağlasada o yürekten çıkan dumanların sabır suyu ile söndürülmesinden kaynaklandığını farzedelim
Sınırsız düşünmemek sinir harbine engeldir.
sabır dileklerim hepinize ve sinirlerimize,
Dua inananlara...,
Hattab (Y.K)
YORUMLAR
İnsan neden tartışmaya girer ve sinir harbi yaşar? Hakkını ya da bir başkasının hakkını savunmak için. Oysa "Haksızlığı hak zannedenlerden hak talep etmek, Hakk' a karşı haksızlıktır" denmiş. Ve tabi "Cahillerin yanında kitap gibi sessiz olunuz" da ayrı bir düstur. İnsan bu düzturları bilir de, yine de dayanamaz bazen. Adı üstünde, insandır... Dilerim sınırlarını koruyabilen ve sinirlerine hakim olabilenlerden oluruz. Yazınız çok güzel. Kutlarım..