BU SOKAK ÇIKMAZ SOKAK
B.
Hangi ırktan oluşumuz bizim tercihimiz değildir . Bir Türk anne baba yerine bir çingeneden de doğmuş olabilirdim . Çingene oluşum bu memleketi ve insanları sevmeme engel değildi .
Madem ki Türk ve Müslüman bir anne babadan dünyaya gelmişim o halde başta onları ve soyumu sevişim benim en doğal hakkımdır . Fakat ırkımı sevmek bana başkalarını aşağılama ve dışlama hakkını vermez .
İnsaniyete ve İslamiyete yüzyıllarca hizmet etmiş asil bir milletin ferdi olmaktan tabiidir ki onur duyarım .
Türklük bir ırk ve kan bağıdır . Benim ırkımdan olmayana “ Sen Türksün “ deme hakkını hiçbir zaman kendimde göremem . İnsan kendini ne hissediyorsa veya genlerinde hangi ırkın özelliklerini taşıyorsa odur .
Bir Kürt anne babadan dünyaya gelen bir insana “ Sen Türksün “ dayatması yapılamaz . O insanın ırkı yok sayılamaz.
Türkücü İbrahim Tatlıses saçma bir iddiada bulunmuştu da ben de acı acı gülmüştüm . “Babam Arap , anam Kürt … Ben Türk oğlu Türk’üm arkadaş . “
Bu memlekette “ Ne mutlu Türk’üm “ diyen ne kadar mutluysa “ Ne mutlu Çerkez’im “ diyen de o kadar mutlu olmalıdır . Mutluluk Çerkezlikte , Kürtlükte , Türklükte değil adam olmaktan vatan millete hizmet etmekten geçer .
Bu milletin asli unsuru Türklerdir ve bu sebepledir ki devletin adı Türkiye’dir .Türklerin yanı sıra diğer unsurları oluşturan abazası, boşnağı, çerkezi , lazı , gürcüsü ,pomağı,arnavutu,kürdü, çingenesi de bu devletin şerefli vatandaşlarıdırlar . Türklük kavramını bir ırk adı olmaktan çıkarıp ideolojik bir deli gömleği gibi diğer halkların üzerine sarmak toplumsal sıkıntılara ve tepkilere neden olur .
Yakın tarihte Bulgaristan’da Türk soydaşlarımızın isimleri zorla değiştirilmeye çalışılınca beş yüz bine yakın ırkdaşımız Türkiye sınırlarından içeri girdi . Hepimiz sıkıntılı günler yaşadık .
Yunanistan’da yaşayan Türk’lere her sabah okul kapısında “ Yunan’ım , doğruyum , çalışkanım … … “ andının yapılmasını , Bulgaristan’daki ırkdaşlarımızın tarlalarının yanındaki tepelere “ Ne mutlu Bulgar’ım diyene “ yazılı taşların dizilmesini , Kerkük’deki Türkmen kardeşlerimize “ Türk yok Arap var “ uyarılarının yapılmasını hangi Türk kardeşimiz hoş karşılayabilir ?
Bu memlekette herkes kendini ne hissediyorsa öyle yaşamalıdır . Muhakkak ki ırk bir özelliktir ama dışlanmadığı ve ırkçılık yapılmadığı sürece güzelliktir de . Bir kilimin desenleri gibi renkli ve uyumlu ..
Baskılar tepki oluşturur. Hiç kimseyi zorla Türk yapmanın mantığı yoktur . Önemli olan bu vatana , bayrağa , yasalara saygılı ve sevgili olmaktır .
Bu vatanın toprağında sadece Türk atalarımızın kanı değil , Arnavut, laz , Çerkez , kürt , Boşnak kardeşlerimizin de kanı vardır .
Bayrakları bayrak yapan üstündeki kandır .
Toprak eğer uğrunda ölen varsa vatandır .
Ayırımcılık , ırkçılık bu vatana huzur değil kan ve göz yaşı getiriyor .
Din ile , iman ile ilgisi olmayan PKK ihanet örgütünün ilk öncüleri 12 Eylül askeri darbesi sonucu Diyarbakır Askeri Cezaevinde yapılan insanlık dışı zulüm çemberinden sağ kurtulanlardır .
Bir devlet zalim olmaz . Türk subayı adildir ama maalesef ben emektar bir subay olarak Diyarbakır’da tutuklulara yapılan işkenceleri okurken göz yaşlarıma engel olamadım . Sinir sistemim bozuldu .
Kim ne olursa olsun bayrağıma , vatanıma , yasalarıma ihanet etmediği sürece kardeşimdir . Bu memleketin onurlu vatandaşlarıdırlar .
İhanet kimden gelirse gelsin o da cezasını yasalar çerçevesinde görür .
Onun için derim ki “ Ne mutlu İnsan olana !.. Ne mutlu Müslüman olana !..Ne mutlu Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olana ! “
Çünkü bu sokak çıkmaz sokak , çıkışı yok .
YORUMLAR
Kimsenin kimseyi hor gördüğü yok. Pkk bir suç örgütüdür.Suç örgütüne hangi sebeple olursa olsun destek verene, bayrağımın altında başka bayrak açana, toprağımın içinde hudut çizene kardeşim diyemem.Dindaşım diyemem. Irkı ne olursa olsun, insan insandır.İnsanca yaşamayan hayvandır.Bebe katiline prim vermeyin.Müslüman kan akıtmaz.Müslüman İslam için yaşar yaşatır,Vahşetle hak alınmaz.
Türk'ün hiç bir millete kini yoktur. Nedense düşmanı çoktur.
Siyasi odakların kirli oyunu bunlar, maalesef halk galeyana çabuk geliyor. Sorun pkk sorunu. Soy sorunu,ırk sorunu değildir.Anlamak için geç kalmamak gerekli.Atı alan üsküdarı geçti...
Ülkemizde pkk sorunu vardır.
Pkk kürt vatandaşların hakkını almak için T.C ye baş kaldırmış değildir. pkk Türkiye'yi bölmek sınır çizmek, bayrak asmak için vardır. Bu da bilinsin gözler açılsın artık!
Şehitlerin anasına şirin sözler lazım değil. Yetim evlatlarına süslü madalyalar lazım değil!
Şerefli ölen babalarının bir damla kanının hakkı için birlik beraberlik içinde pkk denen celaladı bitirmek lazım. Bunu da bölünerek değil, İNSAN kimliğimizle, İSLÂM şuurumuzla BAŞARABİLRİZ.
SAYGILAR
BİZ İNSANLARA GAVURSUNUZ DEMİYORUZ(MÜSLÜMANLIK ?)
BİZ İNSANLARA HAYVANSINIZ DEMİYORUZ(İNSANLIK?)
BİZ İNSANLARA T.C.VATANDAŞIMISINIZ DEMİYORUZ(KİMLİK?)
BUNLARI DÜŞÜNENE KADAR NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE DEMESİ NEDEN AĞIR GELİYOR ANLAMIŞ DEĞİLİM....
BEN ÖĞRETMENİM ASKERİ PERSYONEL ÇOCUĞUYUM SİZ 20 YAŞINDA Kİ ELİ KINALI VATAN EVLATLARIMIZI PEYGAMBER OCAĞI DİYE GÖNDERDİĞİMİZ ASKERLİK ŞUBESİNDE ASKERLİK YAPTINIZ ? SUBAY OLMANIZA ÜZÜLDÜM BİR EĞİTİMCİ OLARAK EKMEĞİNİZİ YEDİĞİNİZ DEVLETİN TÜRK DEVLETİ OLDUĞUNU HATIRLATIRIM TÜRKLÜKTEN UTANMAYIN TÜRKLÜK AĞAÇTIR BENİM ÇOCUKLARINI YETİŞTİRDİĞİM KÜRT KARDEŞLERİM OĞUZLARIN GÜRBÜZ BOYUNDAN GELİR DALIMDIR,YAPRAĞIMDIR,MEYVEMDİR,TÜRKLÜĞÜN HOŞ SEDASI HALAYI, BARIDIR....DEĞERLİ KARDEŞİM YETİM KALAN ŞEHİT ÇOCUKLARINI BAYRAMLARDA GÖRÜNCE BENİMDE GÖZLERİM DOLUYOR DİYARBAKIRDA Kİ SOYSUZLARDAN ÖNCE BİR TÜRK SUBAYI BUNLARI DÜŞÜNMELİ UNUTMAYIN Kİ BU ASKERİ HZ.MUHAMMET ÖVMÜŞTÜR...O NEBİYE LAYİK VE LAYİK OLABİLMEMİZ DİLEKLERİMLE........
VATAN SEVGİSİ İMANDANDIR.....
SAYGILARIMLA....
Yazdıklarınızın bir çoğuna katılmamak mümkün değil...
ırkçılık yapanlar ve kendindan farklı olan insanları aşşalıyanlar bilmelilerki bir gün kanına sövdükleri bir kişi en sevdiği insana hatta kendiisine yaşaması için kan veya ilik verebilir.... o zaman da aynı düşünürler mi acaba....
insan insandır....
kutlarım.....