İÇİMDEN GELMİYOR SENİ ANMAK
İçimden gelmiyor, ne seni anmak, ne de senin için iki güzel kelamyazmak.
Nasıl da tükettin beni. Mavimsi bulutların koynunda tatlı bir rüya görmekteyken ben ve sen bana mutluluk masalları anlatırken.
Karamsarım şimdi, kara bulutların yamacındaymışımcasına. Yanımda, yakınımda, hayalimde, rüyamda olmaman acı vermiyor bana. Beni bu acısızlık korkutuyor..
İntikamını almışlığın sarhoşluğundasın belki, beni umutsuzluklarımla bırakıp başbaşa, mutluluğa giderken sen, ben ne haldeyim düşünmek senin neyine değil mi?
Tüm duygulardan arınmış, yeni doğmuş bir bebekçesine beklentisiz hayattan, his yok, hayal yok, umut yok.. Buradayım bir başıma..
Yine de mutluyum giden sevgili, içimde gidişine dair acı da yok..
İÇİMDEN GELMİYOR SENİ ANMAK..
ESKİDENMİŞ GÜZELİM
SANA AŞIK YAŞAMAK.
ZEHİR DE SOLUYOR OLSAM
SENİN NEFESİN SANMAK..
YORUMLAR
Çok Teşekkür ediyorum sevgili EMİNE..
Kendimi çok duygusuz ve üzgün hissettiğim bir anımdı. Kendimi avutmaya çalıştığım ve başardığım bir an..Çabuk toparlanmama yardımcı oluyor..
Evet canım, dimdik ayaktayım gerçekten ve ömrüm oldukça da eğilmeyeceğim. Biz kadınlar daha güçlüyüz değil mi?:))
Sevgi ve saygılarımla..
Tüm duygulardan arınmış, yeni doğmuş bir bebekçesine beklentisiz hayattan, his yok, hayal yok, umut yok.. Buradayım bir başıma..
Yine de mutluyum giden sevgili, içimde gidişine dair acı da yok..
Çok güzel bir yazı Lizaliza...
Seni hem bu güzel yazı için, hem de dimdik ayakta olduğun için kutluyorum...
Selam ve sevgilerimle...