- 2379 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
BAYRAM MEKTUBU
Güler Zere’den Bayram Mektubu Var Balcalı Hastanesinde tutulan kanser hastası mahkum Güler Zere bayram mesajında “Bugün tek tek ellerinize dokunmak isterdim. Beton duvarlar engel buna elbette. Ama ya bilincim ya yüreğim? İşte onlarla işte yanı başınızdayım” diyor. Hakkında "yaşamının ağır risk altında olduğu, iyileşinceye kadar hapis cezasının infazının ertelenmesinin uygun olacağı" raporuna rağmen Adana Balcalı Hastanesi mahkum koğuşunda tutulan kanser hastası mahkum Güler Zere’nin bayram mesajını yayınlıyorum.
(Canlar, Bugün bayram. Bugün sokaklarda çocuk gülüşlerine doymak isterdim. Bugün avuç avuç şeker sunmak isterdim gelecek adına. Bugün tek tek ellerinize dokunmak isterdim. Beton duvarlar engel buna elbette. Bedenim duvarların arkasında bir kör hücrede. Ama ya bilincim ya yüreğim? İşte onlarla işte yanı başınızdayım! Fakat biliyorum ki sizlerin de benim gibi yüreğiniz buruk. Çünkü yine açlığın, zulmün, yoksulluğun kol gezdiği zamanlardayız. Payımıza düşen hep ölüm. Her mevsim sevinçlerimiz acılara bulanıyor. Her mevsim yarım kalıyor kahkahalarımız. Bir yanımız böyle bir yanımız ise umuttur. Umuttan yana ne varsa bizimledir. Bugün bayram, bugün bayramlarımızın coşkusunun eksik kaldığı zamanlardayız. Fakat biliyor ve inanıyorum ki bayramlarımızı şeker tadında kutlayacağımız zamanlar da gelecek bu vatan topraklarına. Bağımsız vatanımızda kutlayacağız en güzel bayramları. Bu inançla bayramınızı kutluyor sımsıkı sımsıcak hasretimle, tüm sevgimle sizleri kucaklıyorum. Sizleri çok seviyorum )
tabi şunada ekleyeyiö güler zere siyasi tutkludur tam 13 yıldır ve ne halkı hortumlamaktan nede derin devlet adına bişeyler yapmaktan tutuklanmamıştır halkını sevdiği için hapistedir. ki bu yüzden devlet onun gün gün ölümüne seyirci kalıyor...
ülke hortumlayanlar...dini pazarlayanlar...tecavüzcüler...insanları toplu mezara koyanlar bi raporla çıkartılırken güler zere hala mahkum koğuşunda tutuluyoı
YORUMLAR
Ne yazık ki gittikçe insani hasletlerimizi yitiriyoruz. İnsan yaşamından daha ne kutsal olabilir ki! Kanserli bir hastayı içerde tutmak çok büyük bir zulüm olmaktan başka bir şey değil. Suçu ne olursa olsun! İskoçlar uçak düşüren Libya'lı teröristi bile kanser hastası diye serbest bıraktılar. Bizimkilerin yürekleri nasır tutmuş demek ki...
tabi şunada ekleyeyiö güler zere siyasi tutkludur tam 13 yıldır ve ne halkı hortumlamaktan nede derin devlet adına bişeyler yapmaktan tutuklanmamıştır halkını sevdiği için hapistedir. ki bu yüzden devlet onun gün gün ölümüne seyirci kalıyor...
ülke hortumlayanlar...dini pazarlayanlar...tecavüzcüler...insanları toplu mezara koyanlar bi raporla çıkartılırken güler zere hala mahkum koğuşunda tutuluyor.
.........................................
duyarlılığınıza saygım sonsuz.
mutlu bayramlar.