- 436 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sahi Avrupalı olmak istiyor muyuz?
SAHİ AVRUPALI OLMAK İSTİYORMUYUZ
Avrupa birliği rapor yazmaktan bıkmadı biz ise tam olarak ne istediğimizi bilmiyoruz. AB ye gerçekten girmek istiyorsak o zaman ne duruyoruz..? Bu günden itibaren kaldırımlara yığdığımız dükkan mallarını toplayalım. Araçlarımızı yayaların geçiş yollarından kaldıralım. Dokunmazlıkları hemen kaldıralım. Hırsıza, yalancıya, dolandırıcıya, dine ve ırka dayalı siyaset yapanlara neden dokunmayalım? cumhuriyetin kanun ve kurallarına uyan sade ahlaklı Müslümanları dincilerden ve bağnazlıklardan kurtaralım. Sadece bir ırka yada bir dine dayalı siyaset yapanlara, millet olduğumuzu anlatalım. İnsanın kutsal bir varlık olduğunu ve başka değerler adına katledilemeyeceğini haykıralım.
Kız kardeşini bir erkekle yan yana gördüğü zaman dayak atan, bıçaklayan genç delikanlıya, kendisinin de bir başka erkeğin kız kardeşiyle gezdiğini soralım ve insanlık ilişkilerini yeniden sorgulayalım.
Karadeniz de dereleri gizlice satanlara, dereden akan her damla suda, oralarda yaşayanların hakkı olduğunu ve bu topraklarda parayla satılamayacak kadar değerlerin olduğunu anlatalım.
Ülkede size ait hiçbir şey kalmadığı zaman küresel krizlere karşı yapacak bir şeyinizin de olmayacağını söyleyelim.
Dünyada gerçekten mazlumun yanında olmak istiyorsak zalimle olan ilişkilerimizi keselim. Zalimin eline muhtaç isek ve ondan kopamıyorsak televizyonlara çıkıp saf insanlara karşı aldatmaca naralar atmayalım.
Ülkemizde huzur ve güveni sağlamak, vatandaşlarımızın hakkını hukukunu korumak istiyorsak dağdaki teröristle değil, onu dağda besleyen silahlandıran ABD ve AB ye karşı terörizmle mücadele edelim. Başkalarının projeleri içindeki ortaklıklarımızla değil kendi projelerimizle övünelim. Bizi adeta bir sömürge ülkesi olarak gören devletlere karşı dik durabilmek için kendi özgüvenimizi kendi değerlerimize sahip çıkarak yeniden kazanalım.
Sahi Avrupalı olmak istiyor muyuz?.
O zaman AB üyeliği uzun ince bir yoldur safsatasından vazgeçelim. Olamıyorsak kendimizi ve milletimizi kandırmayalım.
Bütün bunları nasıl mı yapalım?
Mustafa Kemal Atatürk’ün ilke ve inkılaplarına canı gönülden bağlı kalarak, Onun devrimlerini yaşayarak ve yaşatarak.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.