Ramazanla Değişsin Hayatın
Bütün gönül dostların Ramazan Orucu’nun hayırlara vesile olmasını diliyorum...
...........................................
Ramazanla
değişsin
rayına otursun
olmak istediğin hayatın
Hayatın lezzet alsın diye oruç tut.Nefsini terbiye et,nasıl güzel bir vicdana sahip olduğunu anlayasın sen.Sen mutlu olasın diye,gelen fırsatları tepme,yanıbaşından...Ve sana verilen imtihanı layıkıyla yerine getiresin diye,oruçlu kaldığın anlarda zikre,fikre ada kuruyan,susamış dudaklarını ve canını...
Ramazanla
dilin ağzındaki yanlışları def etsin
gönlün kendine sedef eylesin
huzuru
ve
nuru
Nurla dolsun için Ramazan’a merhaba derken yüreğin.Yüreğin kendini sakınırken günahlardan,ruhun sevaplarla dans etsin...Bedenin açlıkla,susuzlukla boğuşurken;maneviyatın artarak çoğalsın diye önem ver oruca.Oruca tam anlamıyla ermek için,kendini koru pisliklerden..
Ramazanla
yeni boyuta
yeni biçime girsin
solukladığın hayatın
Hayatın renk alsın diye,orucun mutlu kollarına bırak kendini.Kendini sahura kaldır.Geceleyin yeri göğü imleten mübarek ezana kulak ver.Kendini süsle misk kokularla gündüzleyin.Ve iftarını su ile aç.Aç ki bu kutlu ayın diğer onbir ayını karşılasın...
Mutlu Ramazanlar
......................................
ADımyalnızlık
21 ağustos 2009,,,15.39
YORUMLAR
BİLİNİR Kİ ERZURUMLULAR ÇOK TUTUCUDUR MESELA ASLA YAN GÖZLE BAKTIRMAZLAR O TOPRAKLARA AYAK BASAN HİÇ BİR KIZA ...RAMAZAN AYINDA ORUÇSUZ OLANI BARINDIRMAZLAR İÇİNDE...
İŞTE YİNE RAMAZAN AYININ YAZA DENK GELDİĞİ Bİ ZAMANDA ERZURUMLU ESNAFIN BİRİ ORUÇLU AMA SICAKLAR KAVURUYO SUSUZLUKTAN ÖLDÜ ÖLECEK ,MÜMKÜNDE DEĞİL ORUCUNU BOZMASI...
O SICAKLARLA BOĞUŞURKEN...KARŞIDAN Bİ TURİST GELİR ELİNDE BUZ GİBİ SU LIKIR LIKIRDA İÇİYOR...
BİZİMKİ DAYANAMAZ KOŞAR YAPIŞIR ADAMIN BOYNUNA
"LA GARDAŞ DİNİNİZİN KIYMETİNİ BİLİN TAMAM MI DER"
TABİ BU SADECE Bİ ESPRİYDİ KİMSE YANLIŞ ANLAMASIN...
-----------------------------------------------------
ŞİMDİ MUTFAKTAN MİS GİBİ NANE VE PİDE KOKUSU GELİYOR...ÖZLEMİŞİM BU HEYECANI TELAŞI...
--------------------------------------------------
EVET RAMAZAN GELDİ ÇOĞU KİŞİ TUTUYORDUR İNŞALLAH PAYLARINA DÜŞECEK SEVABI ALMAKTA GECİKMİYORLARDIR İNŞALLAH...AMA ORUÇ SADECE MİDENİ AÇ TUTMAK DEĞİL...
DİLİNİ YALANDAN,GÖZÜNÜ HARAMDAN,RUHUNU FESATLIKTAN UZAK TUTMAKTIR BU BİLİNÇTE NİCE RAMAZANLARA....
------------------------------------------------
YÜREĞİNE SAĞLIK ÇOK GÜZEL BİR YAZI OLMUŞ RAMAZANIN KALBİNE DÜŞEN...RAMAZANINDA BİZİM KALBİMİZE DÜŞMESİ DİLEĞİYLE...