- 1039 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
SÜMELA MANASTIRINDA OYNANAN OYUNLAR...DİKKAT..
--------------------------------------------------------------------------------
Hükümetin ne olduğu belirsiz açılımı ile başlayan tehlikenin en önemlisi Trabzonda bulunan Sümela manastırında yaşandı.Maalesef Rus Yunan ve Gürcü turistlerden oluşan bir grup(Bunlar sıradan turistte değiller kasıtlı olarak gelmişlerdir)Sümela manastırının bir müze olduğunu unutarak ayin yapmaya kalkmışlar ve burada bulunan bir bayan müze müdürünün tahmin edilmeyen tepkisi ile karşılaşarak ayin girişiminden vaz geçirilmişlerdir.
Şimdi diyeceksiniz ki ne var bunda kardeşim ayinlerini yapsalar sanki manastırımı alıp gidecekler...Gazın ayağı hiçte öyle değil
1-Türkiye Cumhuriyetei yasaları buna izin vermemektedir yasayı ihlal olurdu.
2-Hepsinden önemlisi ise yol olurdu.Bu gün bu manastırda başlayan girişim yarın Ayasofya da başlardı(Başlamayacağını kim garanti edebilir,hükümetin tutumu bu olduğu sürece)
3-İşin acı ve enteresan tarafı bu hareketin olduğu saatlerde sayın Başbakan Büyük adada rum ermeni musevi cemaatleri papazları ile toplantı halinde vede açılım denilen ucubeyi açma peşinde..
4-Burada başlayan bu hareketi tekbaşına göğüsleyen vede yasaları ihlal ettirmeyen müze müdürüne şu dakikaya kadar ne Turizm bakanından nede devletin diğer yetkililerinden bir destek mesajı bile gelmiş değil.Tabi devletin yasalarını koruyan bu müdürümüzün tayini çıkartılmaz ise,bunuda not olarak düşüyorum.
5.Bırakın kendi yasaları ile müze haline getirilen bir camide namaz kılmayı siz namaz kılacak bir camiyi Yunanistan ve Rusyada bulamazsınız.Oysaki Türkiyede Gayrimüslüm vatandaşlarımızın ibadetlerini yapabilmeleri için,kilise ve havra larıda mevcuttur.
Sayın başbakan ve hükümet üyeleri ateşle oynuyorsunuz ve bin yıllık geçmişi olan bu milleti ve bu devleti intihara götürüyorsunuz.Batan geminin içinde sizinde olduğunuzu sakın unutmayın.
Mehmet akifin Safahatını okuyarak büyüyen,Necip Fazıl Üstadın Sohbetinden feyz alan bir zihniyetin temsilcileri bu kadar gafil olmaz.Acaba Ahmet Hakim Arvasi hazretleri ne diyordur sonsuzluk aleminde Necip Fazıl üstada..duyar gibiyim..
"Neciiipppp bum u senin yetiştirdiğin adamlar necip"dediği zaman ne der benim üsdadım Necip FAZIL efendisi olan ARVASİ Hazretlerine..
Ey başbakan eyy hükümeti yürütenler hatanın neresinden dönerseniz orası kardır.Titreyin artık kendinize dönün bu ülkenin açılım sorunu yok aş iş ekmek sorunu var terör sorunu var.
Rabbim alemlere rahmet olarak yarattığı sevgilisinin yüzü suyu hürmetine şu necip millleti ve vatan toptraklarını korusun....
16.08.2009 adana
YORUMLAR
Haklsısınız,bende size katılıyorum.Allah yardımcımız olsun diyeceğim ama allah yan gelip yatanlara yardım etmez ancak din uğruna vatan uğruna savaşanlara yardım eder.Hoşça kalın dua ile efendim..
Cengiz Yanık tarafından 8/17/2009 8:27:39 PM zamanında düzenlenmiştir.
Değerli dost,
Hislerime tercüman olmuşsunuz; çünkü bu haberi ben de seyrettim ve tartaklanan bayan müze müdürümüze acıdım. Ne hazindir ki kendi memleketimizde yabancılar tarafından tartaklanıyoruz. Bizim yabancı bir memlekette (terbiyemiz yaptırmaz ya) böyle bir harekete kalkışmayı hayal bile edemeyiz. Derhal derdest edilir hapse atılırız. Burası Patagonya sanki, isteyen istediğini yapıyor. Bu gaflet ne zamana kadar sürer bilmiyorum; ama silkinmek, uyanmak, kendimize gelmek ve milletçe tepki göstermemiz gerekiyor.
Yazınıza hiç yorum yazılmaması memleketin hal-i pür-melalini gözler önüne seriyor.
Saygı ve selam ile...