- 509 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ŞAHADET İHANET
KAYNAKTAN DERYAYA
LEBİDERYA
ŞAHADET VE İHANET
Şahadet makamı makamları en kutsalıdır. Bizim yüce milletimizi yenilmez yapan kurdet ve gücümüzün çıkış kaynağıdır.
Türk’ün yok edilemez gücü "Ölürsem şehit, kalırsam gaziyim." düşüncesinin hayat tarzı olarak benimsemesi ile oluşmuştur.
Şehide şahitlik yapmak ise dünyada yaşanabilecek en kutlu hazdır. Bu hazları ve makamları göz ardı edebilmek için; bu yüce makamı bile tartışmak konusu yapanlar ancak ve ancak ihanet çetelerinin maşalarıdır.
HUBBÜL VATAN MİN’EL İMAN... HADİSİ ŞERİFİNE NAİL OLABİLMEK İÇİN BU MAKAMLARA MEFTUN OLANLARIN KUTLU MAKAMLARINI TARTIŞMAK OLSA OLSA VATANA İHANET OLUR.
Şehitlere; kardaş, sırdaş, arkadaş, karındaş, evdeş olmak şereflerin en güzelidir. Şehit anası anaların en mukaddesi, şehit babası babaların en kutlusudur.
Sütü bozuk yılanlar, kuduz köpek doğurur
Asaletten gelenler, nurlu ipek doğurur.
Ülkeye saldırı olur, vatan muhafızları onu koruma görevini yaparken vurulup "Şehit." olurlar. Ülkeye hizmetlerin en mükemmelini ifa ederken, bayrağa renk veren mukkaddes yolun son yolcusu olurlar.
Vatana saldırı; iki türlüdür. Birincisi direk saldırıdır. Bunu düşman bizzat yapar. Geçmişte bunu mütemadiyen deneyenler bunda başarı elde edemeyince içerde hain beslediler. Nihayet amaçlarına da eriştiler. Vatan hainleri, vatana meftun olanları "Şehit." ettiler.
Şehitlerin anasının, babasının evladının yüreklerine kor ateşler düştü.
Şehit anasının vatan haini anası ile yan yana gelmesi; Şahadetle ihanetin yan yana durması gibidir. Bunu düşünmek dahi dehşet vericidir. Hiç vahşet ile vahdet yan yana durur mu?
Şimdi soruyorum;
EY VATAN HAİNİ İLE YAN YANA DURDUĞU SÖYLENEN ŞEHİT ANASI...
SENİN EVLADIN VATANA CAN BAYRAĞA KAN OLDU. BU BÜYÜK KUTLU SEVDAYA ERİŞTİ. SANA DA PARA VERDİLER EV ALDIN ALDIĞIN EVDE OTURMAKTASIN. YANİ SEN EVLADININ CANININ KANININ ÜSTÜNDE OTURMAKTASIN.
EVLADINDAN İCAZET ALDIN MI? O HAİNLERİN ANASI İLE YAN YANA GELİP OTURDUĞUNDA OĞLUN SANA NE DEDİ ACABA?
OĞLUN ŞEHİT OLDU DİYE MAAŞ BAĞLANDI SANA. HAİNİN ANASI İLE YAN YANA OTURDUN SONRA DA BANKAYA GİDİP MAAŞINI ALDIN, O PARA İLE PAZARA GİTTİN ALIŞ VERİŞ YAPTIN EVE GELİP YEMEK YAPTIN; O YAPTIĞIN YEMEKTEN İLK KAŞIĞI ALIR İKEN; BOĞAZIN DÜĞÜMLENMEDİ Mİ? İLK LOKMAYI YUTABİLDİN Mİ?
ANALARIN EN KUTSALI VE MUKADDESİ OLMUŞUN ŞİMDİ SANA SORUYORUM. O KUTSALLLIĞI TAŞIYORUM DİYORSUN. O KUTSALLIĞI TAŞIMAK İÇİN EVLADINA LAYIK OLMAK ZORUNDASIN.
EVLADINI VURANLAR SENİN KANLILARIN DEĞİLLLER Kİ; "KAN DAVASI BİTSİN." DİYEREK BARIŞ YEMEĞİ YİYESİN.
KİMİNLE BARIŞIYORSUN. İHANETLE BARIŞ MI OLUR?
HEM DE NE İHANET?
Hepinize soruyorum.
Bu ülkenin vatandaşı; kazandığı okulda okuyor buna kim engel olabilir? Hiç kimse...
İstediği şehirde oturur. Buna da engel olan yok. Dilediği şive ve ağızla konuşur. Buna da engel olan yok.
İstediği işte çalışır, iş kurar ticaret yapar, meslek odası üyesi olur; buna da engel olan yok.
ŞİMDİ BU AÇILIM NEYİN AÇILIMI?
BİRİSİ DESİN.
VATANA İHANET EDİP MEHMETÇİKLERİN KANINI İÇENLER İLE VATANA CAN BAYRAĞA KAN OLANLARI YAN YANA DÜŞÜNMEK BİLE İHANET DEĞİL MİDİR?
ANA VARDIR NURDAN İPEK DOĞURUR
ANA VARDIR KUDUZ KÖPEK DOĞURUR.
HER ANA AYNI NOKTA VE ÇİZGİDE AYNI KIYMETTE DİYEBİLİR MİSİNİZ?
VATAN EVLAT VEREN İLE VATANA İAHNET EDEN YAN YANA DURAMAZ, DÜŞÜNÜLEMEZ.
O HALDE VATANA EVLAT VEREN ANA İLE, VATAN EVLADININ KANINI DÖKEN HAİNLERİN ANASI DA YAN YANA DÜŞÜNELEMEZ.
AÇILIM DENEN ANLAMASI MÜMKÜN OLMAYAN DAVRANIŞ ŞEKLİNE GELİNCE;
MEHMETÇİKLERİN KATİLLERİ BULUNDU MU?
İHANETLERİN ARDI KESİLECEK Mİ?
BU DAVRANIŞINIZ İHANETE SON MU DEDİRTECEK.
BU DAVRANIŞ İLE VATAN HAİNLERİNİN HAMİLERİ VE MİHMANDARLARINI MUHATAP ALMIŞ OLMADINIZ MI?
ANALARIN AYAKLARI ALTINDA OLAN CENNET.. HANGİ ANALARA VERİLMİŞTİR.
ELBETTEKİ VATANA EVLAT VEREN ANALARA... ADAM YETİŞTİREN ANALARA VERİLMİŞTİR.
VATANI CEHENNEME ÇEVİREN HAİN DOĞURUP YETİŞTİREN ANAYA CENNET SÖZÜ AĞIR GELİR.
MEHMETÇİKLERİN KANINI İÇENLERE EL OMUZ VERİLMEZ.
VATANA KASTEDENLERE SOFRA KURULMAZ...
AÇILIMLAR YAPILACAK İSE;
ŞEHİTLERDEN KALAN EVLTALARINA EVDEŞLERİNE ANA BABALARINA NASIL BAKILIYOR TEK TEK GÖZDEN GEÇİRİN DE NOKSAN OLAN DÜNYALAR KADAR YER VAR ONLARI DÜZELTİNDE AYLARCA SIRA BEKLİYEYİM AYAKLARINIZIN ALTINI ÖPMEK İÇİN.
ALLAH YAR YARDICMICINIZ OLSUN...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.