- 992 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
O KARANLIKTA BİZ........
Zaman saatinin son demini vurduğunda...Ruhun bendenden ayrılma vakti geldiğinde... Mizan defteri açıldığında.. Hiç düşündükmü biz ne yapacağız orda...Hepimiz şimdi yaptığımız gibi göçüp gitmeyecekmiyiz. iki parça beze sardırılıp. amel defterimizden başka ne olacak ki yanımızda.. Dünya malı mı? Yoksa bu çok sevdiğimiz değer verdiğimiz bedenimiz mi? Hangimiz hangimizin yerine ölebiliriz ki..
Hangimiz hangimizin günahının cezasını çekeceğiz, yada hangimizin sevabıyla cennete gireceğiz..
Ne yaparsak nasıl yaşarsak hepsi o değilmi.? Hepsi zamansız gelen bir meleğin hadi kalk gitme vakti gidiyoruz demesi değilmi? Peki hangimiz ne zaman ölebileceğimiz kestirebiliriz yada hangimiz, ben şu gün şu saatte öleceğim diyebiliriz diyemeyiz..Peki hepimiz günahın ve sevabın bedelinide biliyoruz öyle değilmi? Muhakkaki biliyoruz? Elhamdülillah müslümanız diyoruz.. Peki müslüman olduğumuzu kanıtlayacak ne yapıyoruz.. Belki cumadan cumaya o da belki camiye gidiyoruz.. Yada ramazandan ramazana bir sadaka veriyoruz bir yoksula.. Geri kalan zamanımızı nerde harcıyoruz.. Kimimiz dünya malının peşinde kimimiz iş güç peşinde.. Peki her rızkın sahibi yüce ALLAH (C.C.) değilmi..? Neden korkuyoruz o zaman geleceği varsa zaten gelir niye demiyoruz... Almış başımızı gidiyoruz ALLAH (C.C.) sonumuzu hayır etsin..
Sual melekleri geldiğinde o karanlıkta biz ne cevap vereceğimizi biliyormuyuz.Hazırmıyız peki. Hazırsak ne kadar hazırız bu fani alemden göçmeye..
değerli okuyucu arkadaşlarım lütfen eleştiri ve yorumlarınızı yapın
ERBEY...
YORUMLAR
dediklerinizi herkez biliyor sorguluyor ama hala bile bile günah işliyor çok canlar yakıyor genellikle de yapanlar dindar gözüküp herşeyi çok iyi bilenler arkadaşım inşallah yürektendir anlattıklarınız çok şeyler gördüm yaşadım insanlara hiç inanıp güvenmiyorum tabii bunlar ahir zaman belirtileri ........yazım kurallarına dikkat ederseniz çok daha iyi olur hayırlı cumalar
hiç merak etme zaten yapacaz:)) bakma benimde cok ama cok hatalarım var insll onlarıda düzeltirim sizinde makaleniz cok ve anlamlı olmuş yüregine saglık haklsınız hangimiz ölümün ne zaman gelecgğini bilir azrail bile geldiğinde hadi kal demez alır canı gider tebrikler yüreğine sağlık güzel bir paylaşım saygılar...basarının devam dilegilen hoscakalın