- 1485 Okunma
- 17 Yorum
- 1 Beğeni
Seni Çok Seviyorummmmmm
Seni Çok Seviyorummmmmm
seni cok seviyorummmmmm
seni öyle cok seviyorumki.........
Seni öyle cok seviyorum ki....
Su anda cok uzaktasın, beni düşünüyor musun, bilmiyorum? Ama ben hep seni düşündüm bugün, hiç aklımdan cıkmadın, attıgım her adımda, yaktıgım her sigaramdaydın....
Seni öyle cok özlüyorum ki, zaten cok uzaklardaydın, bugün klavyeme dokunan parmaklarım bile sana kavusamadı...Bugün bir baska hüzün cöktü yüregime, ne yapsam,ne etsem silinip atılamadı.
Seni simdiden öyle cok özledim ki...Içim acıyor, sanki anlamsız bir keder cöreklendi yüregime, gitmek bilmiyor...
Seni öyle cok seviyorum ki, istersen sor bugün benimle olan yüreğime akan gözyaşlarıma sor istersen, yüregime sor, giderken yanına aldıgın yüregime sor, anlatsın seni ne cok sevdigimi....ne cok özlediğimi...
Seni öyle cok özledim ki, sanki bugün yine ankara benimle agladı...Gözyaşlarım yağmurun kilere karıstı....hava kasvetli, ben bir büyük acı.. senden baska kim bilebilir, cektigim bu sancıyı?
Yürüdüm yağmur da, ellerim üşüdü yine.... Gözyaşlarım, yağmura karıstı....Yüregim ise sıcaktı, Giderken yanında götürdüğün için o hep ılık bir sevda sıcaklığındaydı.....
Biliyor musun? ne zaman biri bana canım dese, senin seslenişin kulaklarımda cınlıyor, ne zaman bir martı cığlık atsa, irkiliyorum, mutsuz musun gene? Gene yüreğin mi acıyor diye düsünüyorum...Ne zaman sahilde bir yalnız kadın görsem, senin sulietin sanıyorum, ne zaman bir ayak izine takılsa gözlerim, yüreğime geldiğin günler de bıraktıgın ayak izleri aklıma geliyor, ürperiyorum.....
yokluğunda neleri yitirdim... sen yoksan, gül güzel kokmuyor eskisi gibi, ne de güneş içimi ısıtıyor, ne de yağmurdan sonra toprak kokusu geliyor burnuma, buram buram...
yokluğunda neleri yitirdim, sen yoksan artık gülüşüm bile içten değil, sen kahkahalar atanlara
imreniyorum hanidir...sen yoksan, ipekler bile dalıyor bedenimi, sakin yanlış anlama.. sitemin sana degil bebegim, sitemim aşka...
sana aşık olmasam, sensiz günlerde böyle mutsuz olmazdım, sen, sen diye yakarıp, sabahlara kadar yıldızları saymazdım... ay dede bile konuşmuyor hanidir... ya da ben mi duymuyorum sesini? görüyor musun yokluğunda neleri yitirdim..ama sitemim sana degil...sitemim AŞKA! ! !
SANA NASIL SiTEM EDEBİLİRİM? BEN SADECE SENİ SEVMESİNİ BİLİRİM
YORUMLAR
Sayın arkadaşlarım, ben dün bu yazıya yaptığım yorumu geri almaya geldim... Nesrin Hanımın yaptığı uyarıyı görmeden yorum yazdım. Kedisini sayfada gördüm ama onunda yorum yazdığını düşündüm. Yazdığını okumadan geçmiştim. Çok çirkin bir şey bu. Başkasının el emeğini nasıl kendi yazısıymış gibi gösterir anlamış değilim. Şiddetle kınıyorum. Ayrıca hepinizden özür diliyorum, çalıntı bir yazıya yorum yazdığım için...
Bir kadını sevmek, ihtiyacı olduğunda başını yaslayacak omuz olacaksın, üşüdüğünde sıcacık tutuğu el olacaksın, velhasıl onun dünyası olacaksın ki, o da senin yeryüzün olsun... Gerisi teferruattır, para pul sevgi getirmez, sevgiyi getiren sıcacık yüreklerdir. Tebrikler... Harika bir yazı okudum sayfanızdan...
ÜYENİN EKLEDİĞİ ŞİİRLER DE YAZI DA ÇALINTIDIR
ÜYELİK ONAYI ALINDI
http://www.webhatti.com/ask-and-sevgi/41906-ozlemimsin.html
EKLENME TARİHİ: 09-15-2007, 10:12 PM
Şu anda cok uzaktasın, beni düşünüyor musun, bilmiyorum? Ama ben hep seni düşündüm bugün, hiç aklımdan çıkmadın, attığım her adımda, yaktığım her sigaramdaydın....
Seni öyle cok özlüyorum ki, zaten cok uzaklardaydın, bugün klevyeme dokunan parmaklarım bile sana kavuşamadı...Bugün bir başka hüzün çöktü yüreğime, ne yapsam ,ne etsem silinip atılamadı.
Seni şimdiden öyle çok özledim ki...İçim acıyor, sanki anlamsız bir keder çöreklendi yüreğime, gitmek bilmiyor...
Seni öyle çok seviyorum ki, istersen sor bugün benimle olan yüreğime akan gözyaşlarıma sor istersen, yüreğime sor, giderken yanına aldığın yüreğime sor, anlatsın seni ne çok sevdiğimi....ne cok özlediğimi...
????: Web Hattı - Türkiyenin En Güncel Forumu /ask-and-sevgi/41906-ozlemimsin.html
Seni öyle çok özledim ki, sanki bugün yine şehir benimle ağladı...Gözyaşlarım yağmurun kilere karıştı....hava kasvetli, ben bir büyük acı.. senden başka kim bilebilir, çektiğim bu sancıyı?
Yürüdüm yağmur da, ellerim üşüdü yine....
Gözyaşlarım, yağmura karıştı....Yüreğim ise sıcaktı, Giderken yanında götürdüğün için o hep ılık bir sevda sıcaklığındaydı.....
????: Web Hattı - Türkiyenin En Güncel Forumu http://www.webhatti.com/showthread.php?t=41906
Biliyor musun? ne zaman biri bana canım dese, senin seslenişin kulaklarımda çınlıyor, irkiliyorum, mutsuz musun gene? Gene yüreğin mi acıyor diye düşünüyorum...Ne zaman yalnız birini görsem, senin suliyetin sanıyorum, ne zaman bir ayak izine takılsa gözlerim, yüreğime geldiğin günler de bıraktığın ayak izleri aklıma geliyor, ürperiyorum.....
Yokluğunda neleri yitirdim... sen yoksan, gül güzel kokmuyor eskisi gibi, ne de güneş içimi isitiyor, ne de yağmurdan sonra toprak kokusu geliyor burnuma, buram buram...
Yokluğunda neleri yitirdim, sen yoksan artık gülüşüm bile içten değil, şen kahkahalar atanlara imreniyorum hanidir...sen yoksan, ipekler bile dalıyor bedenimi, sakin yanlış anlama.. sitemin sana değil bebeğim, sitemim aşka...
Sana aşık olmasam, sensiz günlerde böyle mutsuz olmazdım, sen, sen diye yakarıp, sabahlara kadar yıldızları saymazdım...Görüyor musun yokluğunda neleri yitirdim..ama sitemim sana degil...sitemim AŞKA!!!
SANA NASIL SiTEM EDEBİLİRİM? BEN SADECE SENİ SEVMESİNİ BİLİRİM...
demek senin gibi kadınlarda varmış
bir kadını sevmek onu sevdiğini hissettirebilmektir. bunun karşılığı ise ne gülistanlar ne de içi para dolu en pahalı cüzdanlar... sancılı soluklarında onun için omzunda yer açmayı becerebiliyorsan, terlemesi pahasına esirgemiyorsan avuçlarını işte budur sevmek. daha fazlasına gerek var mı bilmem...
VE BEN--
Karanlıgın soguk ve dilsiz duvarlarına senin mutluluklarının figürlerini ciziyorum..Islak kaldırımları gülen gözlerindeki ışıkla aşındırıyorum..Günese kapalı tüm bedenimin sevgi perdelerini araladım gül yüzüne..Yitirdigim günesi senin yüzünde buldum.Susamıstım sevgiye...Kana kana ictim sevgini..Nefesim daralırken senin mutluluklarında huzur buluyorum...Azgın dalgaların hırcınlıgında senin huzurlu kalbine sıgınıyorum..Kuruyan kalbimin corak cöllerine gözbebeklerinden süzülen nazenin gözyaslarını bıraktım.Umutlarını tohum, sevgini günes bilip dünyann en güzel cicegini ektim kalbimin corak topraklarına...İçimde acaba kurur mu diye bir süphe yok.Eger seninle aynı sevgiyi paylasıyorsak ve ayrı kentlerin aynı sabahında aynı sevdaya uyanıyorsak ve iki ayrı bedende tek kalp olup seviyorsak birbirimizi bu cicek her zaman büyüyecek.Sevgimizle ve yarınlarımızdaki umutlarımızla mutluluklarda yeserecek..
Gözbebegim..Yalnızlıgın icinde yetim cocuk misali dolasırken senin kalbinde buldum tüm benligimi...Sevginin ve mutlulukların en güzelini Senin cennet misali kalbinde buldum.
Yıldız yıldız gözbebeklerinden aydınlıga düsmek isterim..İlmik ilmik sevgiyi dokumak isterim kalbinin hücrelerine..Damla damla olup yagmurun sevgiyle bulustugu bulutlarda senin sesine hediye edilmek isterim..
Seni severken ürkek bir ceylan gibi yüregim... Sevda duragındaki son bekledigimsin..Sen kalbimin en güzel gözbebeği ve hayatımın en güzel bebegisin...Seni canımdan öte sevdigim gözbebegimsin...Geceden sabaha bıkmadan usanmadan mutsuzluk cöllerine umut tasıyan rüzgarın esintisindeyim..Bir kelebek olup son nefesimi senin kalbinde vereyim....Kurumus sarı yaprak olup senin ilkbaharındaki sevgilerinle yeniden yesereyeyim....
Sehrin tüm yanan ısıklarında senin izini sürüyorum.Bohcamdaki son ekmegi senin icin bölöyorum..Seni sevmek bu dünyanın kötülerinin icinde güzellikleri ve senin sevgini bulup seni yasabilmektir...Ve seni sende sevmek gözbebegim; herseyinle kabulllenip iki ayrı bedende tek kalp olup aynı sevdayı nefes bilmektir...Ben senin kalbindeyim..Yalnızlgıın tüm zincirlerini kırıyorum sevdanla.Esen her rüzgara karısıp saclarını dagıtıyorum...Gece olup karanlık çökünce odana, yıldız olup aydınlıgına misafir oluyorum...Nasırlanmıs ellerimle mavilere seni yazıyorum yine...
Kelimelere sıgmamalı sana olan sevdamın bir damlası...Ne güzel olurdu gecmisimdeki acılarımın gözyaşlarını silip senin dizlerinde bir bebek misali aglamak..Gözbebeklerinde bilirim yüreginin nazeninligini, can bilirim her icine cektigin nefesini...Mürekkebi sevgiyle koyulasan ve gül yüzüne satır satır yazılan ömür sevdasının mutluluk kokan dizeleridir sana olsan yangınlarım...
Göcmen kuslara sordum tüm iyiliklerini...Kalbime adadım tüm sevgilerini..Karanlık gecelerime parlak yıldız bildim gözlerini...Yudum yudum ictim mutluluk denizindeki gülüşlerini...Sevdanı ekmek, mutluluklarını katıgım bilip seninle olan uzun yolculugumdaki bohcama koydum...Her sevdaya uzanan satırda senin gözlerini buldum.. Gecmisimdeki acılarıma sevdanla unutup sana kosuyorum yüregimin cıplak ayaklarıyla..Gözlerimdeki yasama sevinclerini yüregine ekleyip Cennetin mutluluklarında seni bulabilmek icin kosuyorum
Kanatlanıp ucsam bir kere, kanatlarımda senden ögrendigim tüm sevgilerini mutsuz insanalara tasıyacagım...Şair olup kalemimle yerle gök arasına sevdamı satır satır yazacağım..Bir tomurcuk olup baharlarda acsam; her tomurcuğunda seni anlatacağum sevdaya hasret gönüllere.
Seni Seviyorum Gözbebeğim
Sen yağınca susuzluğum dinerdi, biterdi kimsesizliğim, dağılırdı ürpertilerim. Serin bir meltem değip geçerdi yapraklarıma. Dünyalar benim olurdu.
Sen beyaz bulutlarla gelirdin, bembeyaz gelinlikler içinde. Hayran hayran bakardım sana. Sen gelince ardından gökkuşağı gelirdi. Gökkuşağına dönüşürdün rengarenk. Her renginde umutlarım vardı, hayallerim vardı. Canlı, cansız tüm varlıklar kıskanırdı güzelliğini... Sen, hayatıma kattığım canım, gözbebeğimdin. Ben de senin cançiçeğindim. Gözlerime dolan bulut, üzerime yağan yağmurdun sen. Toprağa saçtığım umudumdun. Havaydın, hayattın, suydun, sevgime bandığım gülaydınlığımdın, günaydınımdın...
Her gün gözlerinde yeniden dogmak icin avuc iclerine bir bebek gibi kivrilip soluklarina gömülüyorum yine. Kirpiklerine yaslanmis rüzgarlarin kanatlarina uzanip gözlerinin huzurunu soluyorum. Yalnizlik anbarindan bir dirhem sevgini dudaklarima degdirip sana geliyorum. Topraga mevzilenmis günese seni anlatip sonsuzluga ciziyorum güllerin gözyaslarinda yikanmis ismini.
Bir yudum mutlulugun hazzinda vur beni. Gözlerim, gözlerinden baska yurt bilmesin. Dizlerim, yüregin gölgesinde topraga sarilip son kez gözlerinde gülümsesin Cennetin gölgelerine. Saclarindan ... Devamıörülmüs daragacindaki urganim olsun parmaklarin. Zehir olup dolassin damarlarimda keskin bakislarin. Simdi seni seviyorum diyen dilime kilit son kez vur ve sah damarımdan süzül içeriye. Zehrini sür hücrelerimin dudaklarina. Bal diye kana kana icsin damarlarim ölümün zehrini. Ne olur üzülme hicranim. Ölüm, senin kollarindan gelmeli. Cünkü; sen benim yüregimin satirlarina örülmüs ölümsüzlügümsün....
Dost,bu yolda daha çok aşk acısı cekeceksin...Bazen bu yolun kendine has trafik kazalarına şahit olacaksın ya da kendin yaşayacaksın.Velhasıl düşe kalka aşk yoluna devam edeceksin...sevgilerimle...
ayhansarıkaya tarafından 8/13/2009 12:58:35 PM zamanında düzenlenmiştir.
doğmamış cocuğa mektup yazılıyorda
beklenen sevgiliye olamazmı
bütün yazarların kendine has hayal dünyaları var
bazan yalandan ve anlaşılmazlaktan oraya yolculuk ederler
ressamın dünyası tuvalse
bizimkide beyaz bir kağıt
fark fazla yok
ressamlarda cizdiği yerde yaşamaz sonucta
işte bunlar sadece kağıtlara yazılabiliyor gerçek hayatta olabilen şeyler değil malesef saygılar....
BIR KADINI SEVMEK
Bir kadını sevmek onu saraylarda yasatmak degildir. Bir kadını sevmek ona zümrütler pırlantalar almakta degildir..bir kadını sevmek güzel bir yerde kariyer sahibi olmakta degildir…bir kadını sevmek 2-3 yabanci dil bilmek güzel araba kullanmak
Adaleli bir vücuda sahip olmak hic degildir..
-Bir kadını sevmek: dağ başında kış ortasinda aynı battaniyenin altinda onu sararak ısıtmak bu da yetmiyorsa nefesinle ısıtabilmektir…bir kadını sevmek ona altın pırlanta almak degil en güzel kır ciceklerinden ona taç yapabilmektir..kariyer sahibi degil çoban olsan onu sahiplenebilmektir. taşıyabilmektir bir kadini sevmek …2-3 yabanci dil bilsen ne yapar bir kadına bildigin en iyi dilde sevgini ifade edemiyorsan 32 dil bil istersen kuş dilide bil bişeye yaramaz bir kadını severken gerekirse bülbül olacaksin bir kadını seviyorsan …
en kuvvetli ve sportif bir yapin olsada bir kadına gereken ilgiyi gösteremiyorsan onun istedigi zaman yanında olamıyorsan sarıldııin zaman kemiklerinden ses gelmiyorsa sevme bir kadını kardesim günahina girme ….
Bir kadını seviyorsan sadakatle seveceksen sev baska bir kadını düsleyeceksen dahi sevme üzmeeee…
Bir kadını seviyorsan kısaca onunla doğmasan da onunla öleceksin ölmesin ide bileceksin onun icin
Bir kadını seviyorsan ruhunu bedenini ona bırakacaksın kayıtsız şartsız teslim olacaksin o senden emin olacak..
Bir kadini seviyorsan ona asla sirtini dönmeyeceksin
Bir kadını seviyorsan sakada olsa ona asla seni sevmiyorum demiyeceksin
Birkadını seviyorsan ne yaparsa yapsin kızmayacaksın küsmeyeceksin
Bir kadını seviyorsan hosuna gitmeyen haraketler yapsada ona bunu ödetmeye kalkmayacaksin her zaman müşfik olacak ve hemen affedeceksin..
YÜREĞİMİ
Yüreğimi avuçlarına koysam
sıcaklığından değil utancından yanardın.
seni ölümüne sevdiğimi bilseydin
bana böyle davranmazdın
yazdığım bütün senli şiirler ayrılık kokmazdı
yanımda olsaydın seni sevmekten
şiir yazmaya vakit kalmazdı.
isyanım bile şimdidki gibi şiir olup
yüreğimde kanamazdı.
doğmamış cocuğa mektup yazılıyorda
beklenen sevgiliye olamazmı
bütün yazarların kendine has hayal dünyaları var
bazan yalandan ve anlaşılmazlaktan oraya yolculuk ederler
ressamın dünyası tuvalse
bizimkide beyaz bir kağıt
fark fazla yok
ressamlarda cizdiği yerde yaşamaz sonucta
……hanım oturup hayatımı anlatsam sana .. ondan sonra seni seviyorum desem daha bir anlam kazanacak.
Seni nasıl sevdiğimi ispatlasam sende beni öyle seveceksin . ama işte lanet olası tarzım buna izin vermiyor
Her şeyi acık net garanti cözdükten sonra bir kadının beni sevmesin bir ehemmiyeti olmuyorki..
Zenginliğide gördüm fakirliğide
Alcığı tokluğu
Vefayı terk edilmeyi
İyliği kötülüğü
Velahsıl ayağıma cok diken battı
10 yaşında eğitim icin gurbete cıktım hasreti sevgiyi paylaşmayı ayakları üzerinde durmayı sabrı en geniş anlamda yaşadım…aşık olduğumu sandığım anlar oldu
yıllarım kitaplar okumakla gecti deli gibi elime ne gecerse okuyordum nerde yanıldığımı bulmak adına aylarca yıllarca okudum okudum ….insan ve insanlar tanıdım
yaşamayı ve ölmeyi kavradım..
öğrendiğim en önemli şey ne olursa olsun yürekli olmak . asla yalan olmamak asla birine oyun oynamamak . asla birini kandırmamak…
öğrendiğim bir başka şeyde aşkın gercek aşkın karşılıklı olduğu gerisinin aptallık olduğu…seni sevmeyenin arkasından sadakatle yas tutmanın onu unutamamın hic bir anlamı yok..
sana tercih edilen adam ne kadar adi ve değmez ve o insanın hyatı ile çelişir olsada sen tercih edilmeyi hazmederek ve gülümseyerek uzaklaşacağın adını beyninden sileceğin olgunlukta olmalısın ben öyleyim inan ir kadının ateist .. miliyetci birinin vatan haini birini sevmesi kendisinin bileceği iş bana düşen sadece hoşcakal olduğun yerde kal demektir .. oturup ona izah etmem yanlışını nasıl mutlu olduğunu sanıyorsa öyle olsun
zaten o kadar zeki olmayan kadını ben ne yapayımki
kadın değdin saracak sarmalayacak sıcacık olacak güvenecek güven verecek sevgini sorgulmayacak yanında iken utanmayacak yanında iken korkmayacak sen erkek olduğunu hep bileceksin ..
-ben sevdiğim icin sevmediğim bişeyi yapmakta sakınca görmem kural tanımam kurla koymamvakit varken ne kadar sevebiliyorsam o kadar severim onu ilgisiz bırakarak aldatmam ..
hic bir zaman rol yapmam ya seviyorumdur yada sevmiyorum ortası yok bunun …,
bazen hayatın gerceklerinden bahsedenler oluyor ben kızıyorum annesine babasına yadacocuklarına sorumluym diye kendi hayatını yaşayamayanlar var .
kendi hayatını yaşayamayanlar başkasına hci bir konuda yardımcı olamazlar
hatta oldukca kötü örnek olurlar bu kadar cizgisi olmayan bir insan hic bişeye muaffak olamazki.
Mehmet akif Ersoy bir şiirinde derki
İbret alınsaydı edermiydi tarih tekerür..
Oysa bir sürü insan birirlerinden darbe yer
Bir erkekten darbe yiyen bütün erkeklere küserse sadece faturayı kendine keser . gercek şu ki sadece darbe yediğin kişiyi sileceksin hayatından
Hergün yeni bir güneş doğuyor yaşadığın her saniyenin anlamı var
İnsan olmanın erdemi yaşamaktır .
He kim sanal alemde her ne icin bulunuyorsa bulunsun gercek hayatta ilgisiz bırakılmıştır .
Sanal alemde olmak değil suc
İlgisiz bırakmak suctur ilgisiz bırakan sucludur..
Kim ne derse desin gercek anlamda mutlu olan bir kadın sanalda zaman harcamaz
Gereken ilgiyi bilgiyi sevgiyi sorumlu olduğu kişiden alıyordur ihmal edilmiyordur ….bütün ihtiyacları karşılanıyordur..
sadece kağıt üzerinde evli olmak
bir insanın hüküm giymesinden başka bir şey değildir.. o yüzden hayatınıza ipotek koydurmayın azıcık cesur olun ya hak ettiğiniz ilgiyi bulacaksınız yada hayatınızda size layık olmayanı kovacaksınız … şudur budur bahaneler arkasına sığınıp ne zamana kadar ir insan kendini kandırabilirki ( bizim ülkedeki kadınlar bu konuda biraz becerikli aslında )
aman kafa şişirdim sanırım felsefe yapmadan yaşayacaksın ben az bir zaman ayırdım doğru bildiğimi söyledim katılıp katılmamak size kalmış ..
eskilerdeki gibi mutlu olun gidin denize bir taş atın deniz yoksa kola kutusan tekme atarsıznız erkekler
kadınlarda sadece aynaya bakar sanırım..yada güzel bir şakı söylerler ..
erkin koraydan sevince şarkısını armağan ediyorum sana .
Kim Üzdü Seni Sevgili
Ben saclarını okşamaya kıyamazken kim üzdü seni
O yağmur gözlerinden akan iki damla yaş ömrümden senler götürdü benden etti beni
Nasıl kandın
Bak bende yandım
Kızıyorum ama cok kızıyorum
Değermi be gülüm üzmeye üzülmeye ben burada ecel gibi bekliyoyrum seni .beni sana yazıyorum
Kimbilir şimdi ne düşünüyorsun o ezik yüreğinle neyin hesabını yapıyorsun
Kimbilir gerek olmadığı halde bugünden yarına neler taşıyorsun
At yükünü gel bana bak benide kırıyorsun
gelllllllllllllll
BİR KADINI SEVMEK
Bir kadını sevmek onu saraylarda yaşatmak değildir. Bir kadını sevmek ona zümrütler pırlantalar almakta değildir..bir kadını sevmek güzel bir yerde kariyer sahibi olmakta değildir…bir kadını sevmek 2-3 yabancı dil bilmek güzel araba kullanmak
Adaleli bir vucuda sahip olmak hic değildir..
-Bir kadını sevmek: dağ başında kış ortasında aynı battaniyenin altında onu sararak ısıtmak buda yetmiyorsa nefesinle ısıtabilmektir…bir kadını sevmek ona altın pırlanta almak değil en güzel kır ciceklerinden ona tac yapabilmektir..kariyer sahibi değil coban olsan onu sahiplenebilmektir . taşıyabilmektir bir kadını sevmek …2-3 yabancı dil bilsen ne yapar bir kadına bildiğin en iyi dilde sevgini ifade edemiyorsan 32 dil bil istersen kuş dilide bil bişeye yaramaz bir kadını severken gerekirse bülbül olacaksın bir kadını seviyorsan …
en kurvetli ve sportif bir yapın olsada bir kadına gereken ilgiyi gösteremiyorsan onun istediği zaman yanında olamıyorsan sarıldığın zaman kemiklerinden ses gelmiyorsa sevme bir kadını kardeşim günahına girme ….
Bir kadını seviyorsan sadakatle seveceksen sev başka bir kadını düşleyeceksen dahi sevme üzmeeee…
Bir kadını seviyorsan kısaca onunla doğmasanda onunla öleceksin ölmesinide bileceksin onun icin
Bir kadının seviyorsan ruhunu bedenini ona bırakacaksın kayıtsız şartsız teslim olacaksın o senden emin olacak ..
Bir kadını seviyorsan ona asla sırtını dönmeyeceksin
Bir kadını seviyorsan şakada olsa ona asla seni sevmiyorum demiyeceksin
Birkadını seviyorsan ne yaparsa yapsın kızmayacaksın küsmeyeceksin
Bir kadını seviyorsan hoşuna gitmeyen haraketler yapsada ona bunu ödetmeye kalkmayacaksın her zaman müşfik olacak ve hemen affedeceksin ..
İŞTE BEN KADINIM CANIM MELEĞİM BEN SENİ HEP BÖYE SEVDİM …
SEN BUNU BİLMEDĞİN HALDE HEP BÖYLE SEVDİM.
DÜN GECE bütün gün seni düşündüm …
her şeyden uzak sadece seni …öyle yanımdaydınki başını göğsüme yasladım saclarını okşadım alnına bir buse koydum sıcacık sardım seni…yağmur gözlerine baktım ici sevgi dolu gözlerine baktım baktım doyamadım ..
biliyormusun sevgili dünya ya bin kere gelsem binindede seni severdim
senle bin yıl yaşasam bin yıl yetmez bin yıl daha isterdim
sen varken benim hayattan başka bir beklentim yok sen varken iki kişilik bir gezegende dahi sıkılmadan yaşarım başkasını aramam sormam sen bana yetersin
hayatımda vede yüreğimde kimse yok olsa oyle severimki
Öyle severimki
Öyle severimki boş zamanımda dahi onu düşünürüm ona ulaşamıyorsam. Onu hayal ederim
Yanımda iken öyle sarılırımki sanki bir daha hic sarılmayacakmış son anlarımız mış gibi tadını cıkartırım..öyle sarılrımki kalp atışlarını hissederim .. öyle sarılırımki mutluluk gözyaşlarımı asla göremez asla o kadar mesafe bırakmadan sarılırım sevdiğime ..
Oysa ben sana hic sarılmadım sevgili bu yüzden sanıyorsunki beni görmeden bilmeden tanımadan bu kadar sevemez..
Cünkü hayat hep sana bunu öğretti hayat sende onarılmaz bir önyargı bıraktı..sırayala bu önyargıları cürütelim
Evet seni görmedim …ama ben biliyorumki deriyi soyduğun zaman bütün insanlar aynı organa sahip
Ve giyim kuşam boya pudra aldatıcı ve gelip gecici şeyler
Zaten bütün insanlar güzel sen güzel bakabiliyorsan ..ayrıca görerek hayatına aldığın insanların ne kadarından memnunsun ???
Evet şimdi gelelim seni tanımıyorum meselesine tanımak nasıldırki .. sence nasıl bilmiyorum ama bence tanınmak kelimlerde gizli sonra bir insanı tanımak ondaki sana yeten kısımlarını garantiye almaksa bu senin eksikliğindir
Birine seni seviyorum , canım gülüm dediğinde sapık muamelesi görüyorsan zaten onun sevilmeye hazır bir kalbi yoktur bak bu bile bir insanı tanımaktır
Yada görüşelim dediğinde kacıyorsa yada ne bileyim yazdıklarını anlamıyorsa yada espirilerine gülmüyorsa o insanı tanırısın işte
Yine hayatında tanıyarak kattığın kac insan seni üzmüyor seni mutlu ediyor gördüğün zaman ilk heyacanını koruyabiliyorsun
Sevmeye gelince
Önce sevilmesini bileceksin beklentilere girmeden bekletmeden seveceksin sevileceksin masla gibi bir aşk beklersen asla olmaz beklemeden şekle sokmadan yaşarsan anı işte yakalarsın masalı..
---
el ele doğmadık ama
el ele ölebiliriz
birlikte ağlamadık ama
birlikte gülebiliriz
şimdi hoyrat gönüllerden kurtulma zamanı
birlikte sevebiliriz..
Türküler dinlerim şarkılar söylerim …öyle bırkatınki beni böyle kimsesiz ..
her türkünün bir mısrasında her şarkının nakaratında seni buluyorum
Bütün değer yargılarıma bütün ziyan olan ömrüme inat unutamıyorum
“bir güzelin aşığıyım erenler”
“onun icin taşa tutar el beni”
“gündüz hayalimde gece düşümdesin “
işte ben böle yaşıyorum seni silip atmak ne ne mümkün senden kacsam kendimden nasıl kaçarım
damla damla ölsem sensiz nasıl yaşarım
“ezelim sen oldun “
“ahirim sensin”
ben senden önce sevmedim sahte sevgilere kanmadım laf olsun diye yaşamadım bunca yıl seni bekledim sadece
sen ezelimdeyken haberin olmadı ama inan ahirim sensin.. ben bu yalan ve kısa dünyada ne yapayım ben seni ebedi dünyada istiyorum belki burada benim olmayacaksın ama ben seni orada istiyorum . yüce mevlam bana bunu cok görmeyecektir o biliyorki ben seni cok sevdim.
Bende onun adaletini seviyorum.
Bütün feryadım kendi adıma değil diğer tarafta gerceği görünce burada beni nasıl yetim bıraktığını anlayacak ve üzüleceksin oysa ben senin üzülmene dayanamaki. Dayanamam…hic bir şey gözümde değil ve hic bişey istemyorum bu hayattan ben sadece seni istiyorum
Günlerce ac kalsam acık kalsam ayazlarda donsam umrumda değil sen yanımda ol iki kişilik tabutta dahi yaşarım..
Sen yanımda ol
Dünyanın en gülcü insanıyım hickimse bu kadar severken bu kadar sevdiğinden ayrı kalmayı göze alamaz. Hic kimse bu kadar severken değmeycek bir adama tercih edilmeyi kaldıramaz ..
Hiç kimse kendinden bu kadar kaçan bir insanla bu kadar barışık olamaz..
Ali Rıza Karataş
yüreğe yüklenmiş acıların ya suçlusu aşk ya da hayat bilinmez sevgiliye duyulan özleminizi o kadar içten dile getirmişiniz ki eminim bunlar kendisine bire bir söylense, koşarak değil ,uçarak gelir size yürekten yazılanlar ya da yürekten söylenenler yüreklere işler umarım tez zamanda kavuşasunuz yüreğimi acıttınız kaleminize sağlık