- 1372 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
HAZAN YELİ DEĞDİ GÖNLÜME
sensizlik öyel zorki
kor ateşlerde yanmak gibi
çölde susuz kalmak gibi
yavrusunu kaybetmiş ana gibi
sen benimsin hayalimde
ve hep öle
kalacaksın...
Bunları düşünürken bir bir,hayallerime hazan yeli değdi üşüdü yüreğim buz kesti kanım iliğim..
Hiç bitmeyecekti sevdamız hep taşıyacaktık yüreğimizde,ama sen sen...Bilemedin kıymetini,ha sana sorsalar yoo bitmediki hala devam ediyor o beni çok seviyor dersin.
Evet seni çok seviyorum ama yoruldum ilğisizlikten hep vermekten sıkıldım yanlız başıma sevda yükünü omuzlamaktan yoruldum be sevgilim.
Aşk tek başına yaşanmazki,öyle olsaydı adı aşk olmazdı ki bak leyla diyince akla mecnun gelir aslı denince de kerem hiç tek başına adı anılan bi aşık duydunmu sen.
Yok yok daha fazla gücüm kalmadı var sanıyordum dayanırım sabrederim diyordum ama gücüm kalmamış seni seveceğim evet aşkım belki hiç bitmeyecek ama yoruldum seni beklemekten yoruldum hep peşinde koşmaktan ben biraz dinleneceğim yoksa mezara gireceğim...
YORUMLAR
Yüreğinize sağlık,bence tüm aşık kadınların yüreklerini açmışsınız.Erkekler duygularını belli etmeyerek kazandıklarını zannediyorlar oysa kaybettiklerini bizsiz kalınca anlayacaklar.Egoları var ya onlarıda bizide bitiriyor.
Kaleminiz daim olsun,çok net anlatmışsınız bayıldım vallahi..
Saygılarımla..
Aşk tek başına yaşanmazki,öyle olsaydı adı aşk olmazdı ki bak leyla diyince akla mecnun gelir aslı denince de kerem hiç tek başına adı anılan bi aşık duydunmu sen.
cok güzel sözler.
bir adim ondan bir adim bizden dediginiz gibi hic duydulmusmu tek basina ask.
bir adim gelmiyorsa iki adim gidilmez pesinden.ben gitmem.
yüreginize saglik.güzel bir yaziydi.sevgiler. -10 puan tabiiki-
hicbitmez tarafından 8/5/2009 2:51:09 PM zamanında düzenlenmiştir.