- 1954 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
ALLAHIM MİLLETİME YURDUMA HUZUR VER
............Çok üzülüyorum! kim ne yapmışsa cezasını çeksin.
Fakat her yerden yeni bir olaya mahal vermeyelim.
Bu ülkenin hakimi var,savcısı var,onlar her şeyi ğerektiği gibi uygular.
Küllenmiş bir ateşe körük tutmak akıllıca gelmiyor,çünki ülkemiz zarar görür,zaten dış meşrap ların istediği bu değilmi? ÜLKE mizi ,VATAN ımızı içerden çökertmek.
Lütfen aklımızı kullanalım,ALLAH BÜYÜK HERŞEYİ GÖRDÜ GÖRÜYOR ! ALLAHIN ADALETİNE SIĞINALIM kimse yaptığının cezasından kurtulamaz (ALLAH cc )her şeye kadirdir.
( EL AZİZÜ ) O mutlak galibiyetin yegane sahibidir........
Biz orada değildik görmedik televizyondan öğrendik.her ne olursa olsun yananlar can çok üzüldük .
Bu ülke bizim TÜRKÜ, KÜRDÜ,ALEVİSİ,LAZI,ÇERKEZİ,dahada çeşitli mezhepler var,bunların ayrı düşünceye sahip olması demek kendi ideolojisine sahip olmayanı öldürmesi demek değildir........ Vede böyle bir hakkada kimse sahip değildir.BU ÜLKE kolay elde edinilmedi. Birinci ,ikinci cihan savaşlarında Dahası ÇANAKKALE savaşında her MEZHEBİN kanı aktı, canı çiktı genci ihtiyarı kanını canını verdi................Biz çok akıllı olmalıyız.
Bu ÜLKENİN,Bu VATANIN sahibleri olaraktan ,HEP BİRLİKTE KORUMALIYIZ!
Dışarının kışkırtmalarına karşi gelmeliyiz ,buda birbirimize kenetlenmekle birbirimizi sevmekle olur.......Bağnazlık ,yobazlık,vahşetlikle olmaz.bizler ne can almaya muktedir AZRAİL ! Nede canlıya saldıracak sırtlan değiliz !.............. Bizler insanız !
ADEM ATADAN ,HAVVA ANADAN türeme kardeşiz.
Şu terör belasından kaç ananın,kaç babanın canı yandı! kaç gelin gencecik yaşında dul kaldı! Kaç yavrucak yetim kaldı !...... Onların vebalini kimler verecek............
Bu acılara dayanmak kolaymı? Her gün kaç şehit haberi duyuyoruz,
O KÖRPECİK FİDANLARI ÖLDÜRMEYE KİMİN HAKKI VAR ? O OCAKLARI SÖNDÜRMEYE KİMİN HAKKI VAR ?..ONCA ANNEYE BABAYA EVLAT ACISI CEKTİRMEYE ,GENCECİK GELİNLERİ DUL KUYMAYA KİMİN HAKKI VAR?...
HELEHELE ONCA BEBEYİ YETİM KOYMAYA KİMİN HAKKIVAR ?......BİRDE BUNLARI YAPAN DÜŞMANIMIZ DEĞİL KENDİ İÇİMİZDEN KARDEŞİMİZ DEDİĞİMİZ, KENDİ VATANDAŞIMIZ ! Onca ocaklar söndü. He yanlışın cezası var HAKTAALA soracak canilik yapana ,Eyyyyyyyy KULUM o canları senmi verdin ki sen aldın diye!....Lütfen yıkıcı değil yapıcı olalım. Dışarıdaki düşmanlarımızı sevindirmeyelim!...
Zaten onların istediğide birbirimize tutturmak değilmi?.
CÜMLEMİZ ALLAHa emanet olalım...
CENNETTEN BİR PARÇA YURDUMUZDA HOŞLUKLARLA ,KARDEŞCE OTURMAMIZ DİLEKLERİMLE...
BEN İNSANIM DİYEN HERKESE,HER MESHEBTEN OLAN İNSANLARA ,YANİ ALLAH’IN YARATTIĞI KULLARA. SEVGİLERİMİ SELAMLARIMI İLETİYORUM...
not; üzüldüğüm için yazdım ! içim acıyor,gözlerim kan kırmızı ağlıyorum her gün ŞEHİT görmek istemiyorum.Karşımızda düşman olsa hep birlikte gidelim.Böyle vatandaşlık olurmu ?
bu hainliktir bu sinsiliktir. Gündüz muhtar ol gece teröris .O öldürdükleri şehit ettikleri askerlerin kanında boğulurlar boğulacaklar İNŞALLAH. Her ŞEHİT haberini aldığımda haykırdım bağırdım isyan ettim böyle birşey olamaz diye.İnsanlığımdan utandım çünki ölen kardeş öldüren kardeş nasıl kardeş se? her ŞEHİT TE biz kardeşiz diye hep sessiz haykırıyordum,şimdi sesli haykırıyorummmmmmmmm edebiyat defteri sayesinde. duyun sesimi kimse yokmu ????????? E.E.
2009
YORUMLAR
Çok üzülüyorum! kim ne yapmışsa cezasını çeksin.Fakat her yerden yeni bir olaya mahal vermeyelim.Bu ülkenin hakimi var,savcısı var,onlar her şeyi ğerektiği gibi uygular.
Küllenmiş bir ateşe körük tutmak akıllıca gelmiyor,çünki ülkemiz zarar görür,zaten dış meşrap ların istediği bu değilmi? ÜLKEmizi ,VATANımızı içerden çökertmek.
Lütfen aklımızı kullanalım,ALLAH BÜYÜK HERŞEYİ GÖRDÜ GÖRÜYOR ! ALLAHIN ADALETİNE SIĞINALIM kimse yaptığının cezasından kurtulamaz,ALLAH her şeye kadirdir.
Biz orada değildik görmedik televizyondan öğrendik.her ne olursa olsun yananlar can çok üzüldük .
Bu ülke bizim TÜRKÜ, KÜRDÜ,ALEVİSİ,LAZI,ÇERKEZİ,dahada çeşitli mezhepler var,bunların ayrı düşünceye sahip olması demek kendi ideolojisine sahip olmayanı öldürmesi demek değildir. Vede böyle bir hakkada kimse sahip değildir.BU ÜLKE kolay elde edinilmedi. Birinci ,ikinci cihan savaşlarında Dahası çanakkale savaşında her MEZHEBİN kanı aktı canı çiktı genci ihtiyarı kanını canını verdi.Biz çok akıllı olmalıyız.
Bu ÜLKENİN,Bu VATANIN sahibleri olaraktan ,HEP BİRLİKTE KORUMALIYIZ dışarının kışkırtmalarına karşi gelmeliyiz ,buda birbirimize kenetlenmekle birbirimizi sevmekle olur.Bağnazlık ,yobazlık,vahşetlikle olmaz.bizler ne can almaya muktedir AZRAİL ,nede canlıya saldıracak sırtlan değiliz ! bizler insanız ! ADEM ATADAN ,HAVVA ANADAN
türeme kardeşiz.Şu terör belasından kaç ananın,kaç babanın canı yandı! kaç gelin gencecik yaşında dul kaldı, kaç yavrucuk yetim kaldı. Onların vebalini kimler verecek.Bu acılara dayanmak kolaymı her gün kaç şehit haberi duyuyoruz,O KÖRPECİK FİDANLARI ÖLDÜRMEYE KİMİN HAKKI VAR ? O OCAKLARI SÖNDÜRMEYE KİMİN HAKKI VAR ?ONCA ANNEYE BABAYA EVLAT ACISI CEKTİRMEYE ,GENCECİK GELİNLERİ DUL KUYMAYA KİMİN HAKKI VAR? HELEHELE ONCA BEBEYİ YETİM KOYMAYA KİMİN HAKKI VAR ???? BİRDE BUNLARI YAPAN DÜŞMANIMIZ DEĞİL KENDİ İÇİMİZDEN KARDEŞİMİZ DEDİĞİMİZ , KENDİ VATANDAŞIMIZ ! onca ocaklar söndü. He yanlışın cezası var HAKTAALA soracak canilik yapana ,EY KULUM o canları senmi verdin ki sen aldın diye!!!Lütfen yıkıcı değil yapıcı olalım. Dışarıdaki düşmanlarımızı sevindirmeyelim!
Zaten onların istediğide birbirimize tutturmak değilmi.CÜMLEMİZ ALLAHa emanet olalım...
CENNETTEN BİR PARÇA YURDUMUZDA HOŞLUKLARLA ,KARDEŞCE OTURMAMIZ DİLEKLERİMLE...
BEN İNSANIM DİYEN HERKESE,HER MESHEBTEN OLAN İNSANLARA ,YANİ ALLAH’IN YARATTIĞI KULLARA. SEVGİLERİMİ SELAMLARIMI İLETİYORUM...
not; üzüldüğüm için yazdım ! içim acıyor,gözlerim kan kırmızı ağlıyorum her gün ŞEHİT görmek istemiyorum.Karşımızda düşman olsa hep birlikte gidelim.Böyle vatandaşlık olurmu ?
bu hainlik bu sinsilik gündüz muhtar ol gece teröris .Oöldürdükleri şehit ettikleri askerlerin kanında boğulurlar boğulacaklar İNŞALLAH. Her ŞEHİT haberini aldığımda haykırdım bağırdım isyan ettim böyle birşey olamaz diye.İnsanlığımdan utandım çünki ölen kardeş öldüren kardeş nasıl kardeş se? her ŞEHİTTE biz kardeşiz diye hep sessiz haykırıyordum,şimdi sesli haykırıyorummmmmmmmm edebiyat defteri sayesinde. duyun sesimi kimse yokmu ????????? E.E.
DEĞERLİ DOST YÜREK COŞMUŞ MAŞALLAH MAKALENİ ZEFKLE OKUDUM BÜYÜK KEYF ALDIM YÜREĞİNE SAĞLIK TEBRİKLER.