Sorun Olmaktan Çıksın Yasaklar...
sorun olmaktan çıksın
biribirimize yasakladığımız
söylemler
söylemler kolay dile gelsin.birbirilerinin varlığına saygıda kusur etmedikçe diller;kalpler rahat konuşsunlar,rahat dolaşsınlar,rahat sevsinler,rahat gezsinler...
sorun olmaktan çıksın
muştuşuna
özlemine varmak için
çırpınan
eylemler
eylemler artık saklıda hayat bulmasın.yapmalar,etmeler özgür olsun.yeteğine,hobisine göre şekillensin dünyamız.dünyamız daha fazla memnu hareketlerle sallanmasın...dünyamız daha fazla ağlamasın sorunlarda...
sorun olmaktan çıksın
gizli bakışlar altında
birbirimize baktığımız
gözler
gözler istediğini görsün artık.artık güzeli arasın,hoşlandığı renge odaklansın,hangi hayale uzanmak istese dilediği düşte masalını kursun,seviştiği hecede mutlu olsun gözler artık...
sorun olmaktan çıksın
eveleye
geveleye dilimizden çıkar(a)madığımız
sözler
sözler akıcı olsun.sözler aşkı anlatsın.sözler sevdalansın.sözler kuytuları gün yüzüne hediye etsin.sözler insan olduğumuzu,bize hatırlatsın.sözler yağmur gibi yağsın içimize,dışımıza.sözler hayatın her alanına kamusal,bilimsel ve şiirsel yaşam alanımız olsun...
kısacası,
söylemler kesilmesin
eylemler eksilmesin
ve
gözler unutturulmasın
sözler susturulmasın
ADımyalnızlık
2 ağustos 2009,,,
YORUMLAR
söylemler kesilmesin
eylemler eksilmesin
ve
gözler unutturulmasın
sözler susturulmasın
Şiir gibi sıralanmış sayfanıza istekleriniz; aslında hepimizin istekleri.. Ne zaman istekler susturulmassa, yada susmassak, eylemler gerçekleşir o zaman... Beğenerek okudum kaleminizi, tebrikler...
evet şimdi okudum adı yalnızlık olan sevgili arkadaşım çok büyük bir gerçeği harika bir şekilde dile getirmişsin...bu güne kadar söyle(ye)mediklerimiz,sakladıklarımız,yasakladıklarımız ne çok çoğaldı da eksiltti yaşama dair sevincimizi beklentilerimizi sözcüklerimizin susmaması gelip sevdanın kuytusunda yatması dileğimle sevgilerle...