- 1461 Okunma
- 10 Yorum
- 0 Beğeni
SEVDIGINIZ SIZI ALDATIRSA.?
Sevdiginiz sizi aldatirsa ne yaparsiniz, Diyelimki bir insanla bir hayata adim atiyorsunuz ve bir gun sizi aldattigini goruyorsunuz hadi bu ilk diyip af ediyorsunuz ama bunun arkasi devam ediyor sizce bu nasil bir sevgidir affi ola bilirmi, yani bir yandan sizi seviyor bir yandan baskasini valla ben gulup duruyorum bu tur hikayelere once insanin kendine saygisi sevgisi olmali diye dusunuyorum yoksa ne sevginin nede askin degeri olmaz olamaz cunku horozun gozu hep coplukte kalir hesabi:)))))))))))))))
YORUMLAR
Aldatmak; sanırım yazıdaki manası cinsel veya duygusal olanı.
Aldatmak için sözleşme olmalıdır.
Yani karşılıklı kabul edilen bir konuda olur ancak aldatma.
Açayım.
Birini seviyorsunuz deliler gibi onunla sözleşme yapmamışsanız yani birbirinize söz vermemişseniz aldatma denilen şey neye göre olacak.
Elbet aldatmadan kasıt veya buradaki bahis nedeni sözleşme ihlali.
Aldatma konusu yazılı veya sözlü sözleşmede geçmeli ki aldatma vicdanen mümkün olsun.
Misallendirelim.
Arabistanda bir erkekle kadın nikah yaparsa ve erkek bir kadın daha isterse bu oranın genel anlayışına göre aldatma değildir.
Başka bir toplumda ise aldatma olur. Yani aldatmaya konu fiilin aldatmaya konu kişiler arasında belirlenmesi gerekir.
Toplumumuzda da yaygındır bu hal.
Erkeğe ayrımcılık yapılır.
Konu çook uzar.
Şimdilik kesiyim. Dilerseniz daha da açarız.
Saygılar.
Sevgilerde aslolan sadakattir.Sevgiye aldatmak yakışmaz.Zaten ihanetin olduğu yerde sevgiden söz edilemez.Aldatmanın biri de bir,bini de.Çünkü alışkanlık yapacaktır.Aldatılanın günahı ne,neden gerçek sevgiyi yaşamasın,neden aldatılmayı kabul edip otursun.Eğer kendi vicdanı rahatsa,sevdiği insana sevgisini hiç tereddütsüz sunuyorsa,ve o insan kendini aldatıyorsa,bu nankörülük karşısında hemen bitirmeli,bir daha yüzüne bakmamalı.Daha fazla kendini yıpratmadan.Tebrikler.
Bir insan kendisini sevmiyorsa ve kendisine saygısı yoksa zaten karşısındaki kim olursa olsun ona ne saygı nede sevgi besler. Bir insan ilk önce kendini bilmelidir. Kendini bilmeyen bir insan kalkıpta sevdiği değer verdiği birini aldatıyorsa zaten o insandan ne hayır beklenecek ki. Altadan sadece kendini aldatır. Kendini aldatan insana da verilecek en güzel cevap hadi eyw dır. Ki aldatanı affetmek en büyük zayıflıktır. Bir kere aldatan arkasını getirir, nasıl olsa affedildim bir daha yapsam ne olacak ki der... Güzel bir konuydu teşekkür ederim arkadaşım.
Degerli yorumlariniz icin tsk ederim keske insan oglu yaptigi hatayi anladiginda bazi seylere gec kalmasa yada hayatina keskeleri yer etmese ama hayatin kanunu bu malefesef ya bir yolda olacaksin yada kaderine razi geleceksin diye dusunurum yorumlar bir birinden ders alinacak nitelikte saygimla...
'ihanet eden aldatan ihanetine ve aldatmasına devam eder ..Af edince aaa aldattık derler ama asıl aldattıkları kendileridir..Kendisine saygısı olmayanın bir başkasına asla saygısı olmaz..Anlamlıydı yazınız teşekkürler..Kadınlar en çok darbeyi kadınlardan hemcinslerinden yemedeler..Onların ardında koşanlarsa her an daldan dala konanlardır..Tebrikler..