- 665 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Yozgat Sürmeli Festivali için Ne Dediler?
Sürmeli Festivali için ne dediler?
Yozgat 10. Süremli Festivali Şiir Şöleni için Ne dediler:
Yozgat Sürmeli Şiir Şöleni anlatılmazdı.Bir çok dinletiye katıldım şair şiir dostluk adına böylesi samini bir ortam görmedim belkide evimde olmanın verdiği gururdu.Serap hocam ve Ahmet sargın bey konukları ile tek tek ilgilendiler salonda hava san ki kırkyıllık dostlar bir araya gelmiş sevgi yumağında birleşmiş ..
Çok sonraları haberdar olduğum Serap Hocamın daveti ile katıldım ki iyi ki katıldım..Bir çok dost yürekle zaten diğer toplantılardan tanışıyorduk ama sanalda yazışştığımız yıllarca yürek sesimizi paylaştığımız dostlarla tanışma heyecanı bir başka idi..
Ve şairlerin sahneye davet ediliş biçimleri o kadar muhteşemdi ki hayat hikayeleri dörtlükleri saygı sevgi dostluk işte Yozgat Süremli Festivalinin kısa özeti tek üzüntüm ikinci güne katılamayışım ama herşey için Yozgat’ta Memleketimde buluşturan bütün emek veren dostlara sonsuz teşekkürler..Nicelerinde buluşmak üzere...Yüreğinizden sevgi kaleminizden şiir yüzünüzden tebessüm eksilmesin ..
Dilek Hokkaömeroğlu /Aydın
Etkinliği düzenleyenlere, değer verip dinleyen Belediye Başkanı Yusuf Başe^’e ve Yozgat Valisi Sayın Amir Çiçek’e teşekkürler. çok güzel iki gün geçirdik. ismen tanıdığım dostları orada görmekten tanımaktan mutluluk duydum. ansızın, değerli genç patron arkadaşım, kardeşim seni seviyorum. dostluğun için teşekkürler, az sitemli olsa da....
Afet Kırat / Adana
Baştan sona büyük bir zevkle dinlediğim güzel bir dinletiydi..Bu etkinlikte emeği geçen bizleri konuk eden değerli büyüklerimize sanata değer veren yürekli şiir dostlarına gönülden teşekkürlerimi sunuyorum.. Çok sevdiğim yürek sesini duyduğum fakat şahsen görüşemediğim değerli kalemleri tanımak onur verdi.. Herşey çok güzeldi..
Serapta Bir Damla / Züleyha
Başından sonuna her şey güzel, samimi ve sıcaktı. Daha önce tanıdığım, ya da yıllardır görüşüp de ilk defa yüzyüze geldiğim arkadaşlarımı görmek büyük mutluluktu.
Biz geleneksel Yozgat Şöleninin Şiir ayağında dolaştık elbet ama görünen şu ki; Yozgat ilinin valisi, belediye başkanı, kaymakamı, baro başkanı, halkı kültür değerlerine sahip çıkıyor. Aksaklıkların olması çok doğal ama bunun gönül işi olduğu düşünülürse emeğin büyüklüğü göz ardı edilemez.
Edebiyat Defteri ailesi olarak da başka başka şehirlerden aynı sayfaya doluştuk ve çok komik tanışmalar oldu Siteden ismen bilmediğim fakat orada tanıştığım dostlarla ortak paydada buluşmak güzeldi...
Emeği geçen herkese, yurt içi ve yurt dışından gelen tüm şiir sevdalılarına şahsım adına teşekkür ediyorum.
Yüzünüzde gördüğüm o gülüşleri hiç kaybetmeyin. Seneye görüşmek ümidiyle
Arzu /Edebiyat Defteri.com
Bu güzel etkinliğe emeği geçen tüm dostlara teşekkür ediyorum. Ayrıca Yozgat valisi, belediye başkanı ve kaymakamına da şiire ve şaire verdikleri değer için; bizlere sunulan tüm güzellikler için saygılarımı sunuyorum.
Orada şair dostlarla birlikte an’ları güzel birer anı yapma şansını yakalayabilmenin mutluluğunu yaşadım
Ahmet Sargın beyefendiye ve Yozgatlı misafirperver insanlara yürekten sevgiler, saygılar..
Nesrin Akalmış/ Edebiyat Defteri.com
Yozgatta gerçekleşen şiir şöleni programına katılan tüm şair ve yazar dostlarıma şahsım ve yozgat adına teşekkür ediyorum.
Şölenin başından sonuna güzel anlatımları ile programı beraberce sunduğumuz değerli hocam Serap hanım’a da teşekkür ediyorum.programın ertesi gün yani pazar günü sarıkaya ya benim ilçeme gelerek bizleri onurlandıran tüm şair dostlarıma Habib beye ve Nesrin hanıma da edebiyat defterine de çok teşekkür ediyorum.
Tüm bu güzelliklerin ilçemde yaşanmasına destek veren ilçemizin değerli Kaymakamı sayın Yaşar DÖNMEZ beyefendiyede huzurlarınızda teşekkür etmek istiyorum. İlerleyen zamanlarda daha güzel organizelerde buluşmak dileğiyle tüm şair ve yazarlarımıza saygılarımı ve sevgilerimi sunuyorum.
Kelami AKDEMİR/Yozgat-Sarıkaya.