- 1153 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
106 - ABLA
Onur BİLGE
Annem ne kadar olumluysa, ablam o kadar negatif... İnsanlara acımasızca davranıyor ama ben bunu kavrayamayacak kadar küçüğüm. Komşulara eziyet etmekten keyif alıyor. Birilerinin başını derde sokmak, onları kızdırmak çok hoşuna gidiyor. Görüyorum, yaptıklarını, şaka zannediyorum. Çünkü onların o hallerine bakıp, gülüyor.
Ayşecik filmlerinden o da mı etkileniyor? Fakat o çok küçük... Onun yaramazlıkları doğal... On sekiz yaşında bir genç kız için akıl alacak şeyler değil bence. Hayretle seyrediyorum. Acaba başrollerini, Lale Oraloğlu ile Alev Oraloğlu’nun oynadıkları Kötü Tohum’daki küçük kıza mı benziyor? Ona soruyorum:
“Neden yapıyorsun? Biz onlarla dargın mıyız?”
“Hayır, değiliz.”
“Sana bir şey mi dediler? Bir şey mi yaptılar?”
“Hayır.”
“O zaman?”
Küslüğü, Alilerle hudut meselesinden aramız açılınca
1001 GECE ÖYKÜLERİ - 5
OYUN - LİMAN YAYINLARI
KİTAP TEMİN ADRESİ: M. Şerikan KARA : 0 536 275 90 15
YORUMLAR
Ben de çocuklaıma aynı tekerlemenin benzerlerini çok söylemişimdir. Gerçekten de haklısınız. Kendimize ne kadar yemek alıyorsak çocuklara da o kadar veriyoruz.Doğal olarak yiyemiyorlar. Bir de çabuk ye baskısı yapmıyor muyuz.Nereye yetişecek sanki toplantıya mı?
Her zamanki gibi hayatı çocuk gözüyle göstermeyi başardınız bize. Çaktırmadan öğreten hikayeler bunlar. ve biz her gece baş ucumuzda biz kitap gibi sizi okumadan, bin bir gece öykülerini okumadan uyuyamıyacağız galiba. Şahsen bağımlılık yaptığınıza kanaat getirdim.
Tebrik ediyorum 10 puanımı hanenize yazıyorum.Bir numara benim yazarım Onur BİLGE...
Sevgilerimle