MÜSLÜMANLAR NEDEN GERİ KALMIŞLARDIR?
Müslümanlar müslüman gibi yaşamadıkları için geri kalmışlardır.Müslümanlık nasıl olmalıdır? Gerçekten bu gün müslümanım diyenlerin yaşadığı gibimi olmalıdır? bunu bir düşünün.Müslüman hiç ölmeyecekmiş gibi çalışan, parçalayan değil birleştiren, insan haklarına sonuna kadar uyan, mert, güvenilir, yardım eden ancak gizli tutan, değil insanı tüm yaratılmışları seven ideal insan olması gerekmiyormu?
Şimdi size soruyorum bu gün müslümanlar geçmişleriyle öğünmenin dışında ve Avrupada yada batı emperyalizminde medeniyet almanın dışında ne yapıyor?
Söylermisiniz müslüman bumudur, böylemi olmalıdır?
Öyleyse geri kalmışlığı hak etmiyorlarmı?
Tüm müslümanlar lütfen müslüman gibi olun.Yoksa müslümanlığa en büyük kötülüğü siz yapıyorsunuz.
Allah tüm müslümanları müslüman gibi olmaları için doğru yola iletsin.
YORUMLAR
ne sorgulamadan kabul etmek ne de düşünmemek ,ilim sahibi olmamak islamı anlamaktır biz düşünmek istemiyoruz sorgulamıyoruz her duyduğumuza inanıyoruz özgürlüğe demokrasiye sahip çıkmıyoruz ondan sonra ne oldu bize diye kafa yormaya çalışıyoruz insanlara saygı duymuyoruz ayrımcılık ırkçılık yapıyoruz .zaman zaman faşizme varan bi ırkçılık hatta. Müslümanlığı gerçekten anlamış olsaydık bunların hiçbiri toplumda sorun oluşturmazdı zaten önce kendimizi sorgulayıp düzeltmeliyiz,islamı insanlığı anlamaya çalışmalıyız.
(Bu resim montaj ama bundan çok daha beterlerini gördük maalesef )
Şunu bütün samimiyetimle söylüyeyim
islamın hiç bir yerinde degiliz
Bizim hepimizin kafasında kendi islamı var maalesef nefsine müslüman herkes
Gerçek islam yaşanacak ve dünya müslümanları bu halde olacak öylemi
saygılar dost kalem
amin insll hepimiz dosgru yolladan sapıtmayızz ama artik bazi insanlarimi okadr yollunu sasrmıskıı kımse ALLAH ın varlıgını hatılrmas olduu bu devirde ki insanlar yaslı baba enne yetim fakir demyorlar acımazlar hakkını gireler ama muslumnalık böle deill neyse yüreginize saglık paylasınız içinde tesekur ederim