- 712 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
İTİRAF EDİYORUM AMA ÖNCE ÖZÜR DİLİYORUM......
Yanılmıyorsam geçen hafta idi. Bir arkadaşımı ziyaret için durakta araba bekliyordum. Durakta beklerken durağın camında kendimi farkettim.Saçlarımla falan uğraşırken bir an gözüme gömleğimin cebimdeki sigara paketi çarptı. Gömlekte beyaz olduğu için sigara paketi bütün iştişamıyle gözüküyordu. Bir an aklıma dünyada bu illet için milletin kendini nasıl parçaladığı geldi. Ben ise resmen reklam yapıyordum.Bir an öğle utandımki kendimden suçluluk duygusuna kapıldım. Kendime kızdım. Tam o sıra yanımda 14,15 yaşlarında bir genç belirdi.Benden sigara istedi. Yerin dibine girdim. İyice batıyordum. Kendime olan nefretim iyice artıyordu.Ne yapacağımı şaşırmış iyice aptallaşmıştım. Olmaz biliyorsun bu tür şeyler zararlı içme dedim. Oda bana zararlıysa sen niye kullanıyorsun dedi. Ne yapacağımı hepten şaşırmış bir halde sudan çıkmış balığın benden daha şanslı olduğunu düşündüm. Çok utanmıştım.Paketi çebimden çıkardım. Ne yapsam ne etsem derken paketi çöp kutusuna attım. Biraz rahatlamıştım.Hiç olmazsa o gence sigara vermediğim için bir kişiyi zehirlemekten kendi payıma sevinmiştim kurtardığım için. Peki evden durağa gelene kadar kimlerin iştahını kabartıp içmeye teşvik ettim acaba. Evet özür diliyorum; Bu illet için seferber olan temiz bir gelecek için uğraşan herkezden özür diliyorum. Çevreye görüntü kirliliği verdiğim için özür diliyorum.Sigara içmeyen herkezden özür diliyorum. Ama en önemlisi ise geleceğin sahipleri çocuklarımızdan çoook çok özür diliyorum saygısızlığımdan ötürü.............