ZAMANIN ÇILDIRTICILIĞI
21. asrın başlarındayız ve ben Sokrat gibi gündüz elimde fenerle adam arıyorum.Zaman o kadar değişmiş , değerler altüst olmuş , şeref ,ş...sizlerin tarassutu altında.Elimizi sıkıştırmışız batının çarkları arasına.Alabileceğimiz en mahremleri almışız yıllarca.Ve artık bakışları bulanan bir nesil olmuşuz.Nerde o nesl-i ati , nerde Asım.
Zaman bizi almış götürmüş , sefiller gibi ordan oraya. Oysa biz uyanık olup ,zaman tünelinde mazi ve müstekbali yoğurmalı ve bir düşünce sistemi bina etmeliydik , gül devri ve şanlı tarihimizin köklerine.Etmeliydik zira bunu yapacak vefamız vardı ve hala var.Zamanın çıldırtıcılığı evet bizi kafir vasıflı müslümanlar haline getirdi.Bugün başka , yarın başka şey düşünüyoruz. Düşüncede istikamet yok.Bazen de insan olduğumuzu unutup , gerisin geriye düşüncenin olmadığı cahiliyeye gidiyoruz.Kim bilir ne de çok özlemişizdir içimizdeki mefistoyu.Batı dünyası şu hengamede fırsatı ne de iyi değerlendirmiş.3 asır milletimizin elindeki Kur’an-ı Kerimle savaşmış ve sonunda biz yenilmişiz , nefsimiz yenilmiş.Şimdi Kur’an onların elinde , neden mi çünkü dünyaya onlar hükmediyor.İnsanın çalışmasını emrediyor ,oku diyor.Batı okuyor biz hala yerimizden kalkamadık.ALLAH (CC) bize mektup göndermiş, bizim o mektubu bir asker mektubu gibi didik didik edip zamanın altın çağını tekrar yakalamamız gerekiyor.Yakalama adına ümit varız.Sayın arkadaşlar sizi belki hayal kırıklığına uğrattım.Ama kendi muhasebemizi yapmamız gerekiyor. Seyfullah Bilgin(SERAYİ)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.