- 2278 Okunma
- 10 Yorum
- 0 Beğeni
UNUTULMAK...
Sevgili dostlar.
Bir zamanlar Sitemize saatlerimi harcardım.Tüm şiirleri okur,gerekli gördüklerime yorum eklerdim.Şiirlerim de çok okunurdu ozamanlar,en azından şimdikinden çok....Bol bol da yorum yazılırdı.
Sorunlarım nedeni ile aranızda olamadım haftalardır.Çünkü gece çalışıyor,gündüz dinleniyorum.Akşam saat on’da mesaim başlıyor.Sabah saat dokuz gibi eve geliyorum ve çıkmıyorum evden.
İki gündür Dostlar ne yapıyor diye şöyle sitemize bir uğradım ve selam vermek için için eski şiirlerimden ekledim.Ama görüyorum ki gözden ırak olan,gönülden de oluyormuş gerçekten.
Bu tür şiir sitelerinde hep eleştirilen bir durum vardır.’Yorumlar karşılıklı yazılıyor’yani ’Al gülüm,ver gülüm’ Ben böyle bir şeye inanmaz ve aksini savunurdum hep,sitemizde ve üyesi olduğum diğer sitelerde.
Son iki şiirime yapılan yorum birincisine beş,ikincisine ise yedi.Sitede aktif bulunduğum günlerde aldığım yorumlar ise yirmi ve üzeri genelde, bazı günler şiirine göre otuz üzeri hatta...
Buna şahit olunca acaba yorumlar gerçekten karşılıklı mı? Ben böyle diyenlerle boşuna mı mücadele ettim?diye düşünüyorum şimdi.
Yanlış anlamayın ben yorum meraklısı biri değilim.Yorum beş olmuş, kırkbeş olmuş farketmez.Yazdıklarımı ben biliyorsam bu yeter.Ama beni üzen; İnsanlar bu kadar menfaatçi olabilir mi gerçekten?Sırf o da bana yorum yazsın diye mi yazılır şiirlere yorumlar? Ya da dost,dost diyen insanlar bu kadar çabuk unutabillir mi dostlarını?
Yazımın başlığı’Unutulmak’....
Her ne kadar unutulmuş olsam da ben sizleri asla unutmadım.Bunu bilmenizi isterim.Ve şartlarım düzelir düzelmez yine sizlerle birlikte olacağım İnşaallah, yeni şiirlerle....
Hepinizi seviyorum.Tüm edebiyatdefteri Üye ve Yöneticilerine Selam ve Saygımla....
YORUMLAR
(Mustafa Çetiner)
Şaşırdım bu kadar yıl sonra gelen yoruma:)
Yine de en doğru adres Edebiyat defteri.
Selam ve Sevgimle.
(Mustafa Çetiner)
Şaşırdım bu kadar yıl sonra gelen yoruma:)
Yine de en doğru adres Edebiyat defteri.
Selam ve Sevgimle.
Kıymetli çetiner öncellikle hoş geldiniz
Benimde işim yorucu bazı günlük şiirleri takip edemiyorum
Fırsat buldukça günlük yazılan şiirleri okuyup tamamına
yorum yazdığım zamanlar oldu tabiki yorum yazma sebebim
yalnızca ayrımsız herkesin şiirini okudugum bilinsin ve yazan arkadaşlara en azından yazdıklarından dolayı kutlamak ve paylaşmak şahsım adına bir beklentimde yok.
Yalnız açıkça söyleyim bu düşünce de olan arkadaş sayısı
az ve çoğalması dileği ile
Ayrımsız yorum yapan arkadaşları ve sizi yürekten kutluyorum
Osman DEDE
SONSUZ SAYGILARIMLA
canım kardeşim senin unutulman mümkünmü senin şirlerinin hermısrası bir iz bırakmıştır dostların yüreğinde dilerim işlerin ni yoluna koyup yine şiir dostlarının arasında olursun bizlerde tüm yazdıklarını zevkle okuruz allah her işini yoluna koysun amin unutulmamak dileğiyle dualarımtüm dostlara ve sana seni çok seven ablan sevgiyle hoşça kal
Acı olan gerçek; kişinin yalnız kalması değil, zaten her zaman yalnız olduğunu idrak etmesidir. Karşıdaki kişinin yüzünde tokat gibi patlaması gereken şey ise, unutulmaya karşı tekrar aynı sabrı göstereceğini belirtmektir.
eski bir yazımdan alıntı:
"Önce temiz bir cenaze, ardından birkaç ay, akrabalık derecesine göre birkaç sene, annelik mertebesine göre de birkaç ömürlük acı… Sonra unutulmak…"
İyi günler.
aydın tarafından 6/20/2007 4:38:46 PM zamanında düzenlenmiştir.