- 1494 Okunma
- 17 Yorum
- 0 Beğeni
68 - RUHSAL DOYUM
Onur BİLGE
Sabah ezanı okunmasına okundu ama namaz hemen kılınmadı. Bazıları sünneti evde kılıyorlarmış. O nedenle gelenlerin arkası kesilmedi. Bir süre sonra, gelenler seyrekleşti, neredeyse dışarıda kimse kalmadı. Ben de bayanlara tahsis edilen yere gittim. Cemaatle nasıl namaz kılınacağını sormuştum babama. O da kısaca öğretmişti. Pek aklımda kalmadı neleri okuyacağım, neleri okumayacağım ama olsun... Kalan kadarıyla kılar içimden hepsini tekrarlarım diye düşündüm. Namaz kıldırıldı ve bir süre de Kur’an okundu. Dua edildi.
Çıktığımızda, sokak lambaları sönmüş, ortalık ağarıyordu. Ne kadar sakindi etraf! Caddeler bomboştu. Henüz çok erkendi ziyaret için ama babam kayyumdan rica etmiş, türbenin kapısı açılıyordu. Merak içindeydim. Nihayet o an gelmişti. Karşı karşıyaydık. Fakat o,
1001 GECE ÖYKÜLERİ - 3
SEVDA - LİMAN YAYINLARI
KİTAP TEMİN ADRESİ: M. Şerikan KARA : 0 536 275 90 15
YORUMLAR
Hangi âlim vaktiyle cahil değildi? Merdiven, basamak basamak....evet harika bir yazi daha.cok güzel.edinilen bilgileri bir insan ancak bukadar güzel bir sekilde mantiga yatkin bir sekilde dile getire bilir.Allah’tan istemek yerine, ölülerden bir şeyler isteyerek şirk yapmak gibi en büyük günahı işlemek değil; kabir ziyaretleri yaparak, onlar için dua edip, hâsıl olan sevabı ruhlarına göndererek minnettarlığımızı belirtiyoruz.cok dogru kesinlikle aynen bende böyle düsünüyorum.
tüm samimiyetle kalben bütün benligin ile inanip Allaha edilen dualar gizli bir koruyucu gibi.bir baska eminlik kötülükler karsisinda gizli bir kuvvet gibi.
sizden ricam ogluma dua edin .hasta bir oglum var benim.yürümüyor.Allahin mucizeleri bitmez,nezaman üzüntüde olsam hep icimden bir ses üzülme diyor icimdeki inanc karanliga isik sanki ..
Allah razi olsun sizden bu yazilarla ruhumuza güzellikler kattiginiz icin.ilgi ile okuyorum.iyiki varsiniz.sevgiler.
Yine güzeldi yazınız bazan rüyalar bizlere haberci olabiliyorlar geçmişten yada geleceğe azda olsa ayna ..
Peygamber efendimiz sav e le peygamberlik son bulmuştur ve kendi deyimiyle benden sonra salih rüyalar devam edecektir.
Arada sır kapılarını aralayan rüyalar olmaktadır olacaktırda
..Ayan çıkan rüyalar 1şekilde Pure temiz kalplere ruhlara gösterilen /
Yada bir şekilde lutuftur O kişiye verilen .
En güzel rüyalar.
Japon bilginlerinin ilgisini çekmiş hatta rüyada ne görüyor izlemeye dahi alabiliyorlarmiış .
N e kadar doğru geçerli göstermekte bilmiyorum.
Ama rüyalarla gerşeğe açılan kapılar vardır Ve araştırmalarda devam edecektir .
B u şekildeki kişilerden yararlanalar dahi olmaktadır iyi yönde olur inşallah.
Kaleminiz daim olsun ...
Çok güzeli yine sevgili yazarım. Yalnız sizin yazılarınızda şuna dikkat ettim ve hepsinde de aynı şey var. Görmek istediğiniz veya rüyalarınızın size önderlik ettiği yerleri gezerken mutlaka orayla ilgili araştırma yapıyor, o mekan ile veya orası ile ilgili araştırma yaptıktan sonra gidyorsunuz. Bu çok bilinçli ve güzel bir alışkanlık. Ve üstelik sizin yazılarınız sayesinde ben yazıyı okurken aynı duyguları ve iç huzurunu yaşıyorum. Bşarılarınızın devamını gönülden diliyorum. Sevgilerimle.
Rüyayı gösteren Allah’tır. Bu iş için görevlendirilmiş rüya meleğinin adının Siduke olduğu söylenmektedir. O nedenle görülen rüyalara yalan karıştırılmaz. O zaman, Allah’ın göndermediği mesajı gönderdiğini söylemek, O’na iftira etmek olur. Sana ve rüyalarının gerçekliğine inanıyorum, önceden bize anlatmış olduğun için, zamanı gelip de tahakkuk ettiğine de şahit oluyoruz. Ben, senden daha mı az hayret ediyorum, sanıyorsun?”
bu konu biraz karışık çünki her görülen rüya (salih),doğru değildir ve herkes rüya tabiri yapamaz yapsada isabetli olmaz bu yüzden rüyalara göre amel edilmez.edilmeside doğru değil zaten. benim bildiğim,öğrendiğim böyle. elbet hakikati birtek Allah c.c. bilir ve görür..(bknz hazreti yusufun zindanda iken gördüğü rüyaya ve tabirine ve daha sonra gelişen olaylara. bu ve buna benzer rüyalar istisna tabi)
yazınız genel olarak çok güzel ve isabetli, konularda önemliydi
birtek rüya konusunu şüpheli buldum .bende yanılmış vede yanlış anlamış olabilirim tabi.saygılarımla.
Dinin siyasete alet edilerek, adeta tahrif edildiği günümüzde, ulaşabildiğiniz okuyucular üzerinde, çok olumlu etkisi oluyor bu yazıların ve anlatılanların..
Umarım kitap olarak basıldığında, daha çok okuyucuya ulaşıp, bu tahrifatın düzeltilmesine katkıda bulunursunuz..
Böyle bir şansınızın ve hatta görevinizin bilincindesiniz de galiba..
Osmanlının zaferden zafere koşmasının bitimsiz enerjisinin nereden geldiğini, Türkün güç kaynağının İslam olduğunu yakinen görüyorum. Bir Türkün cihana bedel olmasının nasıl mümkün olduğunun, üç kıtaya akınlardaki itici gücün, daha sefere çıkılmadan kazanılan zaferlerin, İstanbul’un alınışı gibi akıl almaz fetihlerin kulislerini seyrediyorum.”
Osmanlıdaki bilinç ve motivasyon, kavrama, algılama insanın yaratılışına uygun ve ta kendisidir. Günümüzde yerine ikame edilenler ise Güya kişisel Gelişim NLP kuralları yogo, gurup kavramları, Batının hezeyan ve sapıklığının çözümü olan güya psikiyatrik yöntemler.( Tarihimiz deki psikolojik tedevi yöntemlerini geliştirelim dememişiz de topyekün reddi miras etmişiz herşeyimizi ve başkalarının esiri, mahkumu durumuna düşmüsüz. Bu insanlar bilmezki batıdaki keşiflerin % 90 ' ı türk ve müslüman alimler tarafından yapılmış batı kendisine maletmiş sonra geliştirmiş. Bu satırlar bana değil bir ingliz bilim adamının Keşiflerin iç yüzü adlı kitapta 200 e yakın keşif itiraf olarak yazılıyor.
Sayın Onur Bilge yazılarınızdan bir çok şey öğreniyoruz. Bize sunduğun bu çok kıymetli bilgilerden dolayı size çok teşekkür ederim. Bir öğretmen ve rehber gibi yazılarınız, şiirlerinizden bir çok insan faydalanacaklardır.
Saygılarımla emeğinize sağlık
Öyle ki efendim; geçenlerde Nijer (Orta Afrika ülkesinde, dünyanın en fakir ikinci ülkesi) ile ilgili bir program seyrettim ki Türk müteşebbisleri olan doktor abilerimizin ki Rabbim onlardan razı olsun inşallah, hiçbir şeyi olmayan müslüman Nijer Halkına yapmış olduğu hizmetleri düşündükçe ve oradaki insanların bir çift ayakkabıya onu da geçtim affedersiniz bir kilota dahi muhtaç olduğunu görünce, yalan dünyanın ne kadar dahahhhaaaa yalan olduğunu bir kere anladım....
Yalan dünyanın ki; zahiren görünen maddeye ihtiyaçların ne kadar bedbahtça olduğunu ve de insanlara hizmet etmenin güzelliklerini, çalışırken de hayat imtihanının ne kadar zahmetli olduğunu gördüm....
İman bile inkârdan doğar. Hiç kimse bir an için inkâr etmeden iman edemez. İlmin ilmi, ilimden cehildir. Hangi âlim vaktiyle cahil değildi? Merdiven, basamak basamak... Gaflet diyarında bir genç kız yetişiyordu.
___________
Basarili bir yazi. Baslik okumaya cekiyor insan, dopdolu. Okurken hayran kaldim, hayal ettim, tesekkür ediyorum.
Senin ve cümle bu yola gönül koyanlarin yolu acik olsun diliyorum.
Selam ve sevgiyle...
Ben aciz bir kulum. Gafil, aynı zamanda... Fakat Allah beni, doğrumla, yanlışımla, hatamla, günahımla, sevabımla kabul etmiş, bana değer vermiş, adam yerine koyup, sır âleminin kapılarını açmış. Ona nasıl şükredeceğimi bilmiyorum!.. Rüyalarımı ve yaşadığım olayları sizinle paylaşıyorum, olanları görüyorsunuz.”
üstad,yüreğine sağlık.paylaşımın için çok sağol.
saygılarımı gönderiyorum efendim...
“Tabi ki doğrusunu Allah bilir. Yine, İsra Suresi’ndeki bir ayette mealen: “Sana ruhtan sorarlar. De ki o Allah’ın emrindendir. Onun hakkında insanlara kalil bir bilgi verilmiştir.” Yani Allah, bizim bilmemizi istediği kadar, az bir bilgi vermiş, ruh hakkında. Bilmediğimiz ama reddedemeyeceğimiz için mecburen kabul etmeniz gereken gerçekler var. Parapsikoloji diye bir bilim dalı oluşturulmuş. Madem bilime önem vermemiz gerekiyor, doğaüstü olayları araştıran, telepati, gaipten haber alma, duyu dışı algılama gibi olayları inceleyen bu bilim dalının var olduğu gerçeğini de göz ardı etmeyelim. Benim yazdıklarım, parapsikolojiye ışık tutacak olaylardır. Ruhsal âlemin doğal gerçekleri olup, hurafelerle hiç bir ilgisi yok, görüyorsun.”
MÜKEMMEL BİR YAZI VE HER CÜMLESİNE KATILIYORUM ...
SAYGILARIMLA...