- 642 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
anneme mektup (senden sonraki biz) 11 mart 2009 23:30
Dilimde dolanıyor bir yaslı türkü dinlesem ağlıyorum sölesem boğuluyorum.aklıma geliyor birbir senli günlerim şimdi sensizliği anlatan bi türküde ağlıyorum anne......
geceleri rüyama girmiyorsun artık.bazen unutuyorum senin için dua etmeyi affet anne ama sen beni unutma emi hep gel rüyama....bugün halamın kanser olduunu öğrendim gözyaslarım sel oldu gitti..ya onlarda emel hüseyin songül fatos onlarda annesiz kalırsa ne olur halleri?kimse annesiz kalmasın anne ve yanmasın bizim gibi kücük ciğerler...
Dün geCe irkilerek uyandım Mercanın sesine:
-Anne Anne.diyordu bağırarak, hemen uyandırdım belli ki korkmuştu."bana sarılır mısın "dedi ağlamaklı bi sesle sarıldım uyuduk beraber....şimdi sen bana abimi de sorarsın çok değişti çok kızmıyor bağırmıyor artık bize melek oldu senden sonra yüksek sesle bile konuşmadı bizimle kimseyi de konuşturmadı...oda çok yandı sana kimseye diyemedi derdini ama biz biz birbirimizi anlıyoduk çünki aynı acı vardı hepimizin yüreğinde...dedem çok ağladı arkandan hep onu ayrı bi odada ağlarken sana ağıtlı türküler yakarken bulurduk geçen gün patlıcan almış kebap yapmak için ben yaptım ama beğenmedi seninki gibi olmuyormuş bu evde kimsenin yemeği.Zaten dedemde senin ardından yani bir yıl sonra ilk defa patlıcan kebabı yedi rakı içti.....özden ablam bildiin gibi ertan cemil.... eee haberin yok ama 5inci torununa hamile bu ay sonunda doğum yapacak adı idil olacak bu kız yani ilk kız torunun...suna ablam mayısta senin mezarını yaptırmaya geliyor 14 yıl sonra onuda ilk defa göreceğim keske sende olsaydın ne cok isterdin gözün açık gitti buyüzdende.
barana gelince büyüdü sen cennete gittiğinde 45 günlük bebekti bide yakişiklı ki sorma....gülcan herzamanki gibi iyi anlasıyoruz ama anne bildiin gibi hersey sana söz werdiim gibi...senden sonra evdekilerin halleri böyle.bi tek çiçeklerinden bahsetmedim galiba çoğu kurudu tüm çabamıza rağmen onlarda senin ardından ağladı anne!ama biri var hani dalları irice olan inatla uzuyor büyüyor anne..
bizim evin halleri böyle anne.peki sen nasılsın ne yapıyorsun oralarda...... biliyorum mektup yazamazsın ama rüyama gel anne.şimdi yatıyorum ben uykum çok war rüyamda bekliyorum seni....hoşcakal anne...İYİ GECELER MELEK YÜZLÜMM..
"Goncan"