AŞKIMDA GEL GİTLER VAR
AŞKIMDA GEL GİTLER VAR
Artık zaman sensizliğin ötesi, yakamoz düşmüş denize al beyaz, küsmüş martılar çoktan göçtü ve ben hala sensiz kaldırımlarda, yalnızlığımla yollarında kalmış ben…
Daha önce yüreğimdeki ağrıyı uğruna hibe ettim ki, avuçlarında yıllanmış kaderim olsun. Bu da benim sana gelmişliğim olsun.
Yüreğime gam vurmadan anabilmek seni, hasret çekmeden dayanabilmek ve ağarmış
Saçlarım olmadan dönünceye dek genç kalabilmek gibi dileklerim olmadı biliyorsun.
Bugün tüm hayallerimi tane tane yıkarken ağlıyorum. Bu konuşulmamış umutlarımdan
ama eskimiş tüm arzularımdan sıyrılırken sadece birkaç tanesi olsun…
Mazeretim yok nasıl olsa geceler yokluyor. Sensiz geçen saatlerimi ve sensizliğinden
bana kalan sadece kocaman bir sabahın ufacık bir günaydını…
Ben özlerken seni herkes yanımda değildi. Bu başka bir terk edilişimdi. Bir ben tek başıma ve senin gittiğin kaldırımda kaldım. Hani dönüp yüzüne bile bakmadığın ben…
Ne yapabilirdim bugüne kadar aşkımda gelgitler var…
Şimdi gözlerimi zorladım. Yanaklarımı okşasın diye gözyaşlarımı silmedim ki,
nelerden sonra zaman kadar eski, soluk soluğa ama sıcak kalsın diye…
Bilmece gibi kalmalarına bulmaca gibi gitmelerine sadece yüreğimden şiirler
geldi ki, geceler boyu kalemim susmayınca, bu da benden sana hediyem olsun istedim.
Sen , artık yaşanmışla yaşanmamış arasında gel gitlerin tarif ettiğin aşkın tadına bakmayı ve bakamamayı anlatan bir şiir kitabı oldun…
Feda edilmiş ya da kazanılmamış bir ayrılığı böyle konuşurum ki, sevmeye görelim,
sevilmeye işimiz olsun ama horlanmaya gelemeyen yine ben. Hani bu yokluğunun nedenini çözemeyen ben…
İntiharı dört yerimden dört ayrı şekilde denedim ki, sana ulaşabilmek, can vermeden seni görebilmek arzularım vardı. Ne zaman yüreğim kanar özlüyorum daha da çok.. Aldırmadan karşında ayakta durabilmek İçin kendimi senin için yavaş yavaş incittim…
Artık yeni baştan bir uçurumun ucundayım ki, iki kez uçurumun ucunu sıyırmışım. Bu üçüncü kez ve belki de son olsun…
Hani giderken dönüp bakmamışsın ki, şimdi gözyaşlarınla dönüşünün tadı olsun. Ben su bardağımı bir kez kırarım. Çünkü
kırılmış bardakta içeceğim su durmaz. Tıpkı senin yüreğimde durmadığın gibi…
Marvan OĞUZ
[email protected]
[email protected]
PPS LÜTFEN İNDİRİNİZ.....
İYİ SEYİRLER........
www21.rapidupload.com/d.php?file=dl&filepath=29855
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.