- 1391 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Sahipsiz Mektubum
Yazı yazma alışkanlıgım yok aslında kendimi zorladıgımı düşünüyorum çoğu zaman.
bir şeyler yazmak istiyorum ne oldugunu bende bilmiyorum kıçı kafiyeli kelimeler koymalıym diyorum şiir gibi olur diyorum edebiyat ustası kesiliyorum kelime bulamıyorum.acılarımı yazayım diyorum hatta bunu düşünürken bile dudak büküyorum..(vay be benimde acılarım olmuş) edebiyat defteri bana aksın herkes vah kardeşim yapsın puanlar bloguma sıgmasın yorumlar yorum üstüne gelsin flaşlar flaşlar.. sorsunlar canın neden yandı dökeyim içimi gerile gerile biri vardı bıraktı gitti vesairee vesairee..hayal kurmak ne kadarda kolay hemen dalabiliyorum .. şimdi sen gittin ya o günden bu yana bişi değişmedi bende yoklugunu hep hissetim hissedeceğim tabi.. herzaman hissedeceğim... gururla, triplerle karışık tavırlar koyuyorum kendime bazen sergilemesi kolay şekillerle hissettriyorum.. bazen çok kızıyorum hiddetleniyorum kızgınlgımı ortalıga lav gibi püskürtüyorum ama nafile ....
..boşluktayım
keşke böyle olmasaydı .. keşkeler keşkeler
sana puan tuttugum küçük kağıt parçası düştü elime 30 da kalmış -4 yapmışım üzerine çay dökülmüş küçük kalem izleri halkacıklar arada telefon numaraları karalamalar falan filan ne kadarda eskitme duruyor şimdi boktan bi kağıt parçasında bu kadar hatıra,, zamanı ne kadarda iyi kullanmışım hiç boşluk bırakmadan heryere senle ilgili küçük izler bırakmışım en çokta kagıtlara defterlere ..ajandam hala sen kokuyor bazen kaçıyorum bu kokudan korkuyorum içime çekmekten ciğerlerime kadar işliyor hani sen gittikten sonra anıran ciğerlerim..duvarda bir resim var atlar var bilirsin atları severim hayranlıgım oldu herzaman.. özgürmüş bilmem neymiş değil.. başı boş kelimeler değil... sadece atları severim baktıklarında gözleri hep ıslak görünürler ve at nalı en anlamlı noktası bilirsin şimdi köşede asılı mavi boncuklu bir at nalı ve o kenar süsü ..sadece kenar süsü(bunuda sen söylerdin ) aynalarım var odamda hani sana bakmadan önce döküntü saçlarımı taradıgım küçük aynalarım çaktırmadan uzaktan yan gözle baktıklarımm ..
(ii yakışıklıyım) kalemlerim var taaa oralardan aldıgım ama yazmak için elime bile alamadığım sadece bakıp yanından başka kalemler seçtiğim öylece duran dandik mandik ama çok derinn kalemlerim ..sana hediyeler bakıyorum her çarşıya çıkışımda bunu severdi şu ona yakışırdı ama bi türlü almaya cesaret edemediğim çünkü hep zamanını bekleyipte bi türlü gelmeyen ..hah şimdi tam sırası... bi zamanım olmadı .yutkundugum zamanlara denk geldi en çok istediğimde buydu sana yakışır bir hediyem olsun .alamayacıgını yada almıycagını biliyordum içimde kaldı öylece ..aslında kendime bir şey almadan önce hep senin için bir şeye baktım yada o görse beyenirmiydi acaba dedim..izlerin var her adımda.. yanımda olsaydın keşke
ben sana bir değer biçmiştim bundan uzun bi süre önce (dünyalar kadar) hiç değiştirmeden bu fikirdeyim herzaman.. çok kızdıgım zamanlar oldu tabide haklıydm kendimce hak verirdin sende ..bazı sabahlar o gün ..bugündür! diyip bir hışımla sensiz bir güne slm diyorum ama yetmiyor akşam 3 de bütün enerjim tükeniyor ve 3 e kadar aklımda olan sana yenik düşüyorum ..bunuda yadırgamıyorum yani çok aman ahmakmışım gibi düşüncelerim olmuyor.. bazen hissetsemde o kdarda olur diyorum kendimi ikna ediyorum ama gidişinde mantıksal bir yanlış var bu konuda yalnız kaldım enterasan bi sonuç..kaza gibi.. çok romantik bi filmin sonunda çıkan osuruk sesi gibi bişi oldu bunu anlayamadım çözemedm ...
vardır bir bildiğin ne diyim ..gidenin yolu açık olsun napalım gidene dur demek erkeğe yakışmazmış eh ben o kadar yalvardıgımda tam gitmemiştin zaten erkekliğime bişi olmamıştır heralde ...acımıyor artık bir yanım.. sevgilim gideli çok olduda akıl dostumu arıyorum bu günlerde en çok sevdiğim arkadaşımı alışkanlığımı seni seviyorum demesini özledim ..napalım hayat böyle bişi heralde ..
insanın aklına takılmıyor değil aslında bu hayat böylede sen neden böylesin ki ..
zorunluluklar ve kader olsa gerek kaderde yalan yoktur ama inşallah bir yalanın kurbanı gitmemişimdir ..hala hiç bişeyden eminde değilim ..100 bin kere hoşçakal desende şaka yapıyomuşsun gibi geliyor takıldıgım yerdeyim ..takıntılı bi adamsın derken yanılmamışsın.dudaklarımı ısırmaya alışmıştım bi aralar sadece sigarayı ısırıyorum şimdilerde ve sigara her sönüşünde kültablasına her basışımda bi tane daha bitti diyorum ..bırakmak istiyorum bu mereti ama gücüm yetmiyor çok nefesimi tüketti tıpkı sen gibi..yaz yaz bitmiyor anlattıkça anlatasım geliyor sanki sen varsın karşımda bitmek bilmiyor söyliyeceklerim anlatacaklarım birikti hepsi ..şimdi kafam rahat yarın ne olurum ne düşünürüm bilmiyorum bakmışsın deli danalar gibi saldırmışım yazılara nefret kusuyorum, bakmışsın ağıtlar yakıyorum satır satır bilemem yalvarırmıyım o gücü artık kendimde bulamıyorum sakinim şimdi
..uzun bi yazı oldu galiba tek tek uğraşıpta kelime sonlarına nokta aralarına virgül vurgusuna ünlem koymıycam bu yazının. zaten okuyacak olan da iki üç kişi oda belki ..
vardıgı yere artık napalım ..
ben
bıraktığın yerdeyim..
failitutkun
sıkıntıda sok.daraldı apt.
kat 0
hayaller / DÜNYASI
YORUMLAR
yanımda olsaydın keşke
ben sana bir değer biçmiştim bundan uzun bi süre önce (dünyalar kadar) hiç değiştirmeden bu fikirdeyim herzaman.. çok kızdıgım zamanlar oldu tabide haklıydm kendimce hak verirdin sende
ben bu yazıya nasıl geç kalmışım ki?
sağlıcakla kalınız!
KargülüALMILA tarafından 12/8/2009 11:21:02 AM zamanında düzenlenmiştir.
Çok geç okudum ama mest oldum yazıya.
''Ne güzel bir yazı, ne güzel bir aktarım birader'' diyesim var da; desem ayıp olur mu diye düşünüyorum. Helal olsun, tebrikler. İmlasını, okuyanlar gereken yerlere uygulamışlardır emin olun.
Yuh kere yuh!!! hele sondaki;
''ben
bıraktığın yerdeyim''
super. beyninize, yüreğinize sağlık.
________tebrik ederim, bayagida okunmus.
ben, dün uzun diye birakmistim ama bugün okudum.
seni anlamaya calistim ve bazi yerlerinde takildim ama sonucunda kara sevda ya yakalandigini anladim. buruk, duygusal bir yaziydi.
...
sana Allah'dan, sevdan icin bol SEVGi diliyorum cünkü sevgi herseye care biliyorum.
takildigin yerden cik, biraktigi yerden kalk. sabirli ol, güclü ol.
...
üstelik adresinde cok ilginc :-)))
sevgi ve muhabbetle...