- 624 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
OBAMA DÜNYAYA DÜZEN VEREBİLİR Mİ?
Barack Obama değişim vadederek başkan seçildi.ABD nin dünyada yıpranan yüzünü
değiştirmek ilk görevi... BİRLEŞİK DEVLETERİN özellikle Ortadoğudaki imajını düzeltmek istiyor ..Türkiye ziyareti de bunun ifadesi..BARACK HÜSEYİN in siyah oluşu dünyadaki mazlum ulusların halini anlamada bir artı..Niyetininde samimi olduğu anlaşılyor..Fakat hedefine ulaşması o kadar kolay görünmüyor..Çünkü önünde birçok engel var..
Değişime en büyük direnci ABD seçkinlerinin göstereceği bir gerçek..Özellikle Yahudi,Ermeni ve Rum lobileri..Saldırgan olmayan bir Amerika onları tatmin eder mi?
Obamanın kitabını okumuş biri olarak,başarmasını candan arzuluyorum.Dünyaya eğer
bir düzen gelecekse;BU KONJEKTÜRDE, oda Birleşik Devletlerin öncülüğünde olabilir..Fakat Yeni Dünyanın liderliği tek başına uluslararası problemleri çözemez.. Barack için Türkiye çok önemli partner..Bölgenin en önemli devleti,eski dünyanın son hakimi...Boşuna değil ,WASHİNTON ANITININ en özel yerinde saklanan tuğrayı Türkiye ondan öğrendi..
Bakalım,umudun cesareti Obama’yı hedefe götürmeye yetecek mi?..
YORUMLAR
Soy kırımı tanıyın dediğine göre dünyaya çeki düzen vereceğe benziyor !! Özellikle emperyalistlerin istediğine göre davranacaktır.. Hiç ümidim yok hele ki Amerika yöneticilerinden..Barak için Türkiye iyi bir lokma ! İçinde huzursuzluk var, iyi bir pazar oluşturur yeni dünyaya...
Ne diyelim, iyimserlikten başka elden gelen ne var ki ?