- 693 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
“SÖKE SAĞLIK VAKFI ” MERKEZİ…( Makalelerim)
DENGE
Yeni hastahanemizin açılmasından sonra günde “Kan Bağışı ile Organ Bağışı” olayı, daha sık gelmeye başladı. Yurdumuzun genelinde, bu alanda büyük boşluk ve de ihtiyaç var… Sivil Toplum Örgütlerimiz ortak çalışmasıyla, sayın Kaymakamımız Celil ATEŞOĞLU’nun da önderliğinde, Sökeliler ve Söke sevdalıları olarak kentimizde bir “SÖKE SAĞLIK VAKFI” merkezi kurulması gerçekleşebilir…
Kentimizin Yenicami Mahallesi’nde çevre yolu ke-narındaki “SİGORTA HASTAHANESİ” arsası, hâlâ boş duruyor. Eğer satılmadıysa, o arsanın olduğu yerde Türkiye geneline cevap verebilecek kapasitede, bir sağlık vakfı merkez binası yapılıp; hem “KAN BANKASI” ve hem de, “ORGAN BAĞIŞI” irtibat ve muhafaza, temin merkezi haline getirebiliriz. Nasıl olsa hasta hanemiz S.S.K, Bağ-Kur, Yeşil Kart, Emekli Sandığı’nın hatsalarına bakıyor. Ayrıca; bir BÖLGE HASTAHANESİ kapsamında yeri de, gelişmesine cevap verecek durumda. Öyle ise sözünü ettiğimiz S.S.K. Hasta hanesine tahsis edilip ayrılan, yıllarca bir çivi çakılıp, bir mala harç konmayan o arsa yerini, niye iyi bir hizmet için değerlendirmeyelim? Öyle değil mi?
Bu benim naçizane bir fikrim. Değerli büyükler, bü-rokratlar ne derse o olur. Bizler, yalnızca görüş belirtmekle mükellefiz.
Paramız yok ki, ortaya koyalım, “ Ben bu konuda bir hizmet veya hizmet binası yapacağım” diye, ağırlığımızı koyabilelim. Ama fikir üretmekte, görüş bildirmekte, eğer bir görev verilirse canla, başla o görevi ifa etmekte üstümüze yoktur. Fakat hepsi o kadar. Tabii; paranız olmayınca, ekonomi gücünüz yoksa, “PARASIZ İNSAN, GEREKSİZ İNSAN ” sınıfına giriveriyorsunuz.. Ağzınızla kuş tutsanız, eskilerin ifadesiyle, “ Kaleminizden kan damlasa…” beş para etmiyor.
Maalesef; hayatın gerçeği bu… Hattâ, daha da ileriye giderek, söyleyebiliriz ki: “ Kapı gibi diplomalarınız da olsa” nafile. Paramız yoksa işe yaramaz. Yazık o, kariyer uğruna, boşa harcadığımız yıllara. Yaşamın, insanları sürüklediği nokta bu.. Maddiyatçılık, çıkar…
Ama bizim insanımızın güzel bir yapısı vardır. Özveri… Hoşgörüyle paylaşma… Kamusal güç birliği ile devasa projeleri gerçekleştirip, hayata geçirme yüce gönüllülüğü… O nedenle; biz, Türk Ulusu olarak son kararımızı ortaklaşa verdik mi, başaramayacağımız hiçbir iş, aşamayacağımız engel yoktur.
Umut ediyorum ki; sunduğum bu konu, yöneticilerimiz tarafından incelenip, ilgi duyulur. Söke’ye önemli bir hizmet vakfı daha kazandırabiliriz.
Bu hizmet, geleceğimize verilecektir…
Suat TUTAK
“SÖKE SAĞLIK VAKFI ” MERKEZİ…( Makalelerim) Yazısına Yorum Yap
"“SÖKE SAĞLIK VAKFI ” MERKEZİ…( Makalelerim)" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.