- 463 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ZOR, SEVDİĞİNİ BİLEMEMEK ZOR.
Evet yine bir günü daha geçirdik,nasıl geçiyo ama onu sadece ben ve kalbim biliyor,sevda çanları çaldıkça,bu sevdaya yollar ve kişilerin engelleri girdiği sürece sevdayı acıyla daha yoğun duygular yoğurdukça seviyorum alışkanlıklar dışında ona bağlılığım ilerledi,ne yapsam acaba? nasıl geçer onsuz zamanlar! onu düşünerek zamanım uçup geçiyor ,saatler ,saniyeler,zaman akıp geçtikçede günler ve aylar baksana iki ay geçmiş bile! ama ne durumda denirse bir koca hiç ortada ,bana göre benim sevgimi yok etmedide ona sanki engeller var o bunu aşamadığından bana yakınlığı oluşmayacak.Bunu hissedebiliyorum,acaba ne düşünüyor, neler hissediyor ,ben onu düşünüyorumda o bunu benim hissettiği gibi düşünüyormu acaba,bunları kendime neden soruyorum acaba,aman bana "ne düşünüyor veya düşünmüyor bu beni bu kadar niye ilgilendiriyor "diyemiyorum,ah keşke diyebilsem,demek istediğimde,ondan uzaklaşırım korkusu sarıyor ,seviyormuyum acaba yoksa ona karşı zaaflarımı engel olmadığımdan kendimi kandırıyormuyum diye soruyorum ,aman sorma bee yeter artık ne bu,düşünüyorsun acaba seviyorumda ne olacak böyle,nereye kadar ben seveceğim,onun ilgisimi yoksa, beni kandırdığı bir durumlamı karşı karşıyayım,sorgula bakalım nereye kadar sorgulaman sürecek ,bunu ahh bilebilsemde bu işkenceden kurtulsam,tam muamma oldu benim için,nereye kadar acaba gittiği yere kadar desem ,ee ben o zamana kadar nasıl onun duygularından emin olabilirimki? yeter yaaa işkence gibi oldu ne bu öylemi ,böylemi ne yani sevgi böylemi !neden iki kişi bunu kendilerine itiraf etmeden yaşamlarına devam etmezler hatalar varsada telafisi bir arada konuşularak halledilmezmi edilir ne güzel yaa !kendi kendine yorumda bulun, peki ne sorun ?Benim kendimi ifade edememem ,bunu daha iyi gördüm ,ona bunu soramıyorum bile, itafını ve gerçeğini duymak ne kadar zor ,Neden acaba söylememekmi zor ,yoksa onun bunu söylemek istememesinimi içinden istemekmi ?işte bunu anlamış değilim,Netice sen onu tanımıyorsun tanısan bunu yaşamazdın bunu bil ,evet yüreğim bunu kendine itiraf etmek o kadar zormu ,evet zor çünkü ben onu seviyorum onu ondan istemek demek onu kaybetmekmidir?onu bile söyleyemiyorum bunu kendime itiraf etmeyi çok isterim ona sormak zor işte zorrr.