- 722 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
*- KIZIMA KISA MESAJLAR 4
*- Sebepler insanoğlunun önünde engeldir.Kişinin hedefleri olmalıdır.Hedefsiz olmak kararsızlık getirir.Kararsızlık ise felaket ve kargaşa.
*- Adalet de adaletsizlik de bizimle birliktedir. Hangi tarafta olacağımızı yapacağımız tercihler belirler. İşye bu yüzdendir ki tercihlerimiz büyük oranda kimliğimizi ve kişiliğimizi oluşturur.
*- Adalet bekleyen önce kendisi adil olmak zorundadır.
RECEP AKIL
Bu yazı bir deneme değil tabi ki. Naçizane bir kaç cümleden oluşan bir metindir.
YORUMLAR
alac gerginlik yorar insanı
demiş bir şair arkadaş
kararlı olmalı kişi.doğrular her ne kadar aklın yolu birdir de desek bazen kişiye göre değişebiliyor.
ama adil olmak
işte bu aslolan.
çifte standartlı olmamak
işte bu aslolan
ve ve aynen katılıyorum size
insan önce kendine adil olmalı.
benim de iki kızım var .izninizle yazınızı okutacağım onlara
-tebrik ederim Recep, yine az ve öz diyecegini demissin...
-burda hepimizin biribirimze iyide ve kötüde birer vesile oldugumuzuda unutmamak gerekir...
-egerki kisiye sen yaptin sen sebepsin diye suclarsan bu büyük SiRK demektir... ve buda bilindigi gibi en büyük günahtir...
-insanki aciz bir kul, henüz göremedigi mikroba bile kendini koruyamazken bu benlik niye ve kime!!
-sevgili Hicabinin de yazdigi gibi bazilarini düsündügü ücüncü secenek yoktur, vardir diyen kendini aldatiyor... zaten insanoglu en büyük yalani kendine söyleyen degilmidir??
*
________cümlemizin hatalardan uyanip dogrulari bulmamiz temennisi ile kalin sevgiyle...