Hamdiye’ye Mektuplar -6 / Yalnızdım ve inanılmaz bir dost buldum.
’’Yalnızdım ve inanılmaz bir dost buldum. Benimle ilgilenen, bana dua eden. Bu ne büyük mutluluk Allah’ım diyorum, acaba hangi yakarışım kabul gördü de bu nimete ulaştım. Sağ olun, var olun. .Allah sizin ilminizden bizi de nasiplendirsin, sizin çıktığınız ilim mertebesini sizin elinizle bize de kolaylaştırsın, inşallah. Âmin.’’
Tarih:01 Aralık 2008 Pazartesi 11:34:25
RE: Selam Hamdiye.
Yazılarını dikkatle okuyorum. Yazmaya devam etmeni isterim. Hem sen açılacak, rahatlayacaksın hem de ben seni daha yakından tanıyacak, nasıl yardım edebileceğimi keşfedeceğim.
Esra ile yazışırken biraz yorgunluğumuz oldu. İlerideki mektuplarda göreceksin.
O nedenle sana hemen cevap veremedim. Rahatlar rahatlamaz seninle daha doyurucu yazışırız. Mektupları okumaya devam et. Yazılarımı da okursan yararlandıkların mutlaka olacaktır.
Nasıl, düzenli zikirin ne gibi yararını gördün. Sanki isyanında azalma var gibi. Umarım daha huzurlusundur. Okuduğun o ayetin etkisini 21 günden sonra daha fazla hissedeceksin. Bu günlerdeki duygu ve düşüncelerini aklında tutabilirsen veya yazarsan ileride ruh halinde ve çevrendeki iyiye ve güzele doğru oluşan değişimleri karşılaştırman daha kolay olur.
Yazarken içinden geldiği gibi davran. Rahat ol. Samimi olduğun sürece yazdıkların mutlaka en güzeli olur.
Şiirini düzene koydum. İleride katkıda bulunmaya çalışırım.
Selam üzerine ve tüm müminlerin üzerine olsun.
Tarih:25 Kasım 2008 Salı 21:48:22
Selam
Hocam mesajınıza ve içeriğine o kadar sevindim ki anlatamam. Hiç vazgeçer miyim sizinle sürekli iletişimde olmak, dualarımın gerçekleşmesi kadar önemli. Sizden öğreneceğim o kadar çok şey var ki. Sizi okyanus kendimi de okyanusa hasret damla gibi hissediyorum, Yalnızdım ve inanılmaz bir dost buldum. Benimle ilgilenen, bana dua eden. Bu ne büyük mutluluk Allah’ım diyorum, acaba hangi yakarışım kabul gördü de bu nimete ulaştım. Sağolun, var olun. .Allah sizin ilminizden bizi de nasiplendirsin, sizin çıktığınız ilim mertebesini sizin elinizle bize de kolaylaştırsın, inşallah. Âmin.
Mesajlarınızla yüreğime ulaşan şefkat ve sevginiz için de teşekkürler.
Tarih:01 Aralık 2008 Pazartesi 11:40:55
RE:bir şiir daha
Bu gün beni şair ettiniz.
Neden yoksun ey nur yüzlüm,
Kırdım incittim mi seni,
Annem gibi babam gibi,
Sende sevmedin mi beni.
İster miydim böyle olsun,
Sevgi tomurcuğum solsun,
Canım size kurban olsun,
Ne olur terk etme beni,
Bırakıp ta gitme beni.
Çekmeliyim günahımı,
Aldım atamın ahını,
Yardım etmezsen göremem,
Gecelerimin sabahını.
Sevgiler
Selam üzerine olsun Hamdiye hanımefendi,
Sen beni terk etmedikçe inşaallah ben seni terk etmeyeceğim. Yorgunluğum vardı. Kusuruma bakma. Sen ibadetlerine ve zikrine devam ettikçe Allah sana yardımını ulaştıracak, gitgide bütün sıkıntılarından kurtulup, yuvanın meleği olacaksın. Her şey yoluna girecek. Sabır müminlerin en büyük kurtuluş sebebi, yüzlerinin nurudur. Her şey mevlanın tecellisidir. O musibetler karşılığında cennette ve gelecekte mükâfatlar hazırlamıştır.
Şeytana rağmen sabır...
Allah seninle.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.