HAYALLERDE GİZLİ SEVGİLİYE
Sevdiğim;
Gönlümün kumsalı, kalbim nakşolmuş bir resmin gibi. Şuan yanında olmak için neler vermezdim sana sarılıp tenindeki sıcaklıgı iliklerime kadar hissetmek...
Özlemimi, hasretimi belirtecek anlatıcak cümleleri bulmak ne kadar zor bunu bilemezsin sevdiğim... Gecemin sesi gönlümün güneşisin beni yoran bu sensizlik...
İyi kötü geçirdiğim sıradan günlerimin tek anlamlı yanısın yüce Allahın bana verdiği kıymetli hediyem. Bütün özenli cümlelerim senin için bütün güzel sözlerim sen benim herkezden sakındıgım yanlarımsın. Sevabim, günahım benliğimin anlamısın yaşam pınarım tüm güzel ve iyi yanlarımsın bu düşüncemi paylaşmanın bile bana kattıgı huzuru bu satırlara nakşetmekten aldıgım zevki dünyadaki hiç bir hazineye degişmem sevgi yolum benım bu aciz zavallı ruhum anlam buldu senınle...
Sen benım yanar dagım volkanım, doga harikam, duygu denızım bana gelmenle başlıycak olan güzel günlerin özlemi içindeyım...
Uçsuz bucaksız bir çölde kaybolmuş pusulasız bir bedeviyim sensiz bende hüküm sür ki! bu zavallı beden bir anlam bulsun şu kısa ömründe..
Sensiz bir tas süte muhtaç bir yavru kediyım öyle savunmasız!! Öyle bi çare!! Başıma gelen en güzel şeysin sen Athena, Artemis, Ramses, Tutankomonsun sen!! Yüregimde olmanın huzuru var içimde...
Bu yazdıklarımı bir ğün paylaşma fırsatım olurmu senınle bilmeden karaladığım bu sayfalar boğazıma dizilmiş ilmiklerim, düğümlerim, sessiz çıglıklarımdır sevdiğim..
Birgün sana katılma fırsatım olursa bu en büyük servetim olucak, dünyanın tüm maddiyatından geçtim bu tattırdıgın hislerden sonra tek korkum sevgimin bir gün hırsa, nefrete dönüşmesi hani bir söz var der ya; nefrete sevgiden daha çok güvenirmiş şeytan çünkü sevgi geçici nefret daimi olurmuş...
Beni kendinle işle gönlümü yücelt, paylaş kendini benımle. Bu gerçek aşığın kalbinden geçen ve satırlarda hayat bulmuş bu yazıyı, bencillikten çok uzakta okuyup beni biraz olsun anlamanı dileyerek son veriyorum....