- 1065 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
SENİ YAKACAKLAR CEHENNEMİNDE ALÇAKKKKKK
Seni duymuyorum artık ne yalvvarıyorsun Seni görmüyorum artık Ne ağlıyorsun Geceleri kabuslar görmenden vicdan azabı çekmenden bana ne Onunla mutlu olmadığını beni unutamadığını söylemen neye yarar artıkBen seni sonsuz acılarımın gözyaşlarımın içinde boğdum BENİM İÇİN BİR ÖÜSÜN VE BEN ÖLÜLERİ DUYMAM Bir zamanlar bir gözyaşına evet doğru bin tane can adardım Sen bu hale getirdin Kendin gibi canavarlaştırdın İnsanlar zamanla sevdiğine benzermiş ŞİMDİ BEN SEN OLDUM SEN DE BEN Ama bir farkla Bende yalan yok Nereye baksan beni görüyormuşsun Hayalim gözünün önünden gitmiyormuş Unutamamışsın beni Sesim kulağında çınlıyormuş Sende de başlamış üç beş nöbetkeri
ohhhh olsun Hiç ağlatan aldatan güler mi Biz sevdik mi de tam severiz sildik mi de tam sileriz Şimdi yaktığın ateşte daha beter yan Artık beni daha iyi anlıyorsun değil mi Ölüm haberini de alacağım hissediyorum Seni bana getirecekler vasiyetin üzerine Ben bu alçak adamı tanımıyorum diyeceğim açık giden gözlerin dehşetten daha bir açılacak Sonra zebaniler götürecekler seni NOLUR BAĞIŞLA diyeceksin yine utameye atmak için melekler yarışacaklar birbirleriyle Ben uçacağım yanına bu kadarı yeter diye emir vereceğim onlara Başmelek olmanın ağırlığıyla kabul edilecek emrim Sen in beni öteki dünyada da ağlatma ihtimaline aldırış bile etmeden sonunda affedeceğim seni Ama sana cezaların en ağırı olan bensizlik cezasını vereceğim BU ADAHA BETER YAKACAK SENİ.......
YORUMLAR
bir sevgiliye kin ve nefretin çok açık itirafı,biraz acımasız gibi ama nefret belli kelimelerle ifade edilmez.daha konuşma dili gibi olmuş.
beğeni ile okudum.
not:huysuz akrep;kimin cehennemde yanacağını bir tek ALLAH c.c bilir,ve bırakın bu cezayı YARADAN taktir etsin.
cümle pek hoş olmamış kanımca.
selamlar unutamadığım...
Haklısınız..bir çok erkek cehennemde yanmayı hak ediyor..ama sizin yüreğinizi yakan adam gerçektende bunu hak ediyor!! ve zaten kendi yarattığı cehennemde öyle bir yanıyorki sizin af etmeniz onu kurtarmaya yetmez! af etmesi gereken daha bir çok kadın ve çocuklar var çünkü.....