NEDEN KORKARSINIZ Kİ?!
...........................................bu yazı vatanseverim diyenlere hitaf olunur !..
Altı yıldır ülkemizde yapılanlara baktıkça, vatanımızın altı her geçen gün oyulduğunu, ihanet şebekelerinin çok hassas kilit noktalarımızı tutuklarını, Türk’e ait ne varsa silip süpürmeye çalıştıklarını, halkımızı açık ve gizli psikolojik baskı altına alarak yüreklerde korku dağları büyüttüklerini gördükçe kahroluyoruz. Türk milletine, Devletimize, Ordumuza karşı olmadık iftira kampanyaları yürüten Amerikan’ın gönüllü uşakları, ajanları dur durak bilmeksizin hergün kudurmuşcasına saldırmaktadırlar... Türk’ü ANADOLU topraklarindan yok etmenin derdindeler (!)
Kendi ürettikleri komplolarla ülkemizin cesur yürekli vatanseverlerini hile ve oyunlarla tezgahlar kurup halkımızın gözünden düşürmeye, emperyalizme karşı yiğitçe duruş sergileyenleri yıldırmaya, mücadele ruhundan uzaklaştırmaya çalışmaktadırlar. Yazılı, sözlü ve görüntülü medya ile bu kampanyalar yürütülmektedirson hızı ile. Malesef halkımız, söylenen yalan ve iftiralara kanmakta,inanmaktadır. Çünkü; gerçekleri kamuoyuna duyuracak milli karekterli, milli duruşlu medya yok denecek kadar azdır ve bunlarda zaman zaman engellenmekte, susturulmaktadır! Geçtiğimiz günlerde iktidarın zebanilerince destursuz basılan AVRASYA radyo ve televizyonuda bunların hedefleri arasındaydı.
Aklımızın ucuna bile getirmediğimiz; dürüstlüğünden, vatanseverliğinden ödün vermeyen Mustafa Kemal’in erlerini sabahın 3’ünde, 4’ünde evleri basılarak elleri kelepçelenip, başları bastırılarak cemselere konanları gördükçe kahroluyoruz. Devletine, ordusuna şerefle görev yapmış, hainlerin inlerini tarumar etmiş yüksek rutbeli askerlerimiz, milyonlarca işçisine yıllardir öncülük eden sendika liderlerini veya parti önderlerini etkisizleştirmek, direniş güçlerini kırdırmak için mapushanelere doldurulmalarına karşılık UTANCIMIZDAN başka birşey verememenin ezikliği ile yaşar olduk!
İktidarın Amerikan, Avrupa ve İsrail güdümlü siyasetinin ortaya koyduğu, koydurulduğu tiyatro oyunlarını daha ne kadar seyredeceğiz merak ediyorum?! Başbakan Tayyip Erdoğan, efendilerinden adıkları emirlerle yaptığı icraatlar ülkemin yavaş yavaş elden çıkışına hala seyirci mi kalacağız diyerek kendi kendimizi bitirirken neden bir araya gelinip bu tehlikeli gidişe dur diyemiyoruz? Yeri geldiğinde VATANSEVERLİĞİ, DEVRİMCİLİĞİ, ÜLKÜCÜLÜĞÜ, MİLLİ GÖRÜŞCÜLÜĞÜ kimseye bırakmayanlar, meydanlarda sağa sola ip atanlar, bizi ENAYİ yerine koyarak; karşılıklı danışıklı-dövüş yapanlara karşı usulen gürleyen ama aslında SEYİRCİ kalanlar, hani YURTSEVERDİNİZ YA?! Bu vatana olan aşkınızı, sevdanızı ertelediniz mi? Yoksa ceplerinize soysuzlaşma paraları mı kondu?
Çekinmeden söyleyin! Yüzünüzün kızaracağını hiç sanmıyorum!
Pişkinleşmişsiniz !
Başını kuma gömenler; özünde gerçek MEMLEKETSEVER olan bizler, gittikçe şerefsizleşen düzene karşı baş kaldırışımıza yanımızda neden yer almıyorsunuz? Bu gidişatın cenabetliğini şiirlerimizde ve yazılarımızda haykırdığımız zamanlar MİLLİYETÇİYİZ (!) diyen siteler; bizleri, ÖDLEKLİKLERİNDEN dolayı bir çırpıda silenlere karşı dahi tepkisini gösteremeyecek kadar ruhu ölmüş ÜLKÜCÜLER kavlimiz böyle miydi? Bu vatan için canımızı, kanımızı verirken BOZKURT yürekli idikte, şimdi SÜT DÖKMÜŞ KEDİLERE Mİ DÖNDÜK?!
Yoksa TİLKİLEŞTİK Mİ?!
Kutlu VATANIMIZIN azar azar yok edilişine sessizliğini bozamayan ÖDLEK BAHCECİ’yi hala başında TAÇ yapmaya devam edecek misin? EVET diyorsan; sende bitmişsin! AMERİKA’NIN LİBOŞU olmuşsun! Alnına yapıştırılan o şerefeli ÜLKÜCÜLÜK adını sil! sana bu isim yakışmıyor artık!
Bize inanmış DOKUZ ADAM GİBİ ADAM yetiyor! Yeter ki ayağımıza bağ olmayın! Türk’e kefen biçenlerle HESABIMIZ olacak!
Halkımız, İSLAM KILIĞINA BÜRÜNMÜŞ FİRAVUNLARA karşı milli birliğini, dirliğini kursun! Yarınlarda büyük kavga bizi bekliyor!..
AYDINLIK YARINLAR BİZİMDİR !..
Zafer Direniş
...
YORUMLAR
Neden korkalım ki ?
Bir bütün olmayı biliyorken, bir bayrak altında yaşıyor ve bir tek vatana evlat yetiştiriyorken...
Neden korkalım ?..
Bizler bir bütünüz...Milletiz....
Düşmanlarımızı tanır da kendimizi korur ve savunursak....
Neden korkalım ?
Toptan tüfekten mi ?
Allahsız Dinciden mi ?
Atasız Türk'çü den mi ?
...Bütün olalım .....
Parçalanmayalım....
Kendi içimizdeki canavarı tanıyalım...
Üç beş çapulcuyu adam yerine koyup abartmayalım.....
Sandıklarda Millet adına, Vatan adına, Bayrak adına oy kullanalım....
Kömüre , pirince ....mideye değil ???
Her şey bizlerin Yani Milletin iradesinde....
Neden korkacağız....Susmak suça ortak olmaktır...Haksızlıkların karşısında susmayacağız...
Bizler Bir Bütünüz......
Saygı ...Selam...
Türk’ü ANADOLU topraklarindan yok etmenin derdindeler (!)
===========================================
Tüm oyunlar tüm planlar ve iç karışıklıklar bunun için yapılıyor.Cennet Vatanı Müslüman Türkün elinden almak ..
Onu vatansız bırakmak.Ama bilmiyorlarki..ne yapılırsa yapılsın TÜRK mahşere kadat var olacak Sevgili Peygamberimizin İstanbul mutlaka alınacaktır.Onu alan Komutan ne güzel Komutan onun askeri Milleti ne güzel askerdir sözlerine layık olarak kalacaktır.Bu çalkantılar geçecek belki daha bedeller ödenecek ..Hüzünler acılar ve isyanlar birbirine izleyecek bizi yıldırmak için gellerinden geleni yapacaklardır ama, kazanan yine Allahın izniyle Müslüman TÜRK olacaktır.Müslüman Türkte sürekli bir kin olmadığından yine o uşaklar o hainler Af dileyecekler ayaklara kapanacaklar..Ve..herşeye rağmen o yüce Türk yine affedecektir ...
Haklı ve duyarlı yüreğinize sağlık olsun. saygı ve selamlarımla...
Yazınızı içtenlikle okudum. Korkunun ecele faydası varmı?
Tabi ki yok o halde neden korkuyoruz...
Yazınızın her satırına katılıyorum. Ve diyorum ki benim düşüncelerime tecüman oldunuz.
Ergenekon, Ergenekon dediler ne oldu bir bir delil yetersizliğinden serbest kalıyorlar. Hemde örgüt kurmakla suclanan kişiler.
Bu ilahi adalet olsa gerek.
Şimdi ikinci bir etebı başlamalı artık, korkuları bir kenarda bırakıp, Bunları yapanlar sorgulanmalı.
Kendi adıma korkusuz dünyaya gelenlerdenim amma yetmez bazen korkmak gerekir..İşkence/faili meçhuller vs...
TOLON PAŞA ve DELİL YETERSİZLİĞİ
Hükümet kendi ni o denli net ele veriyor ve biz hala uykudayız.O'nlarca MçKemaller tutuklanırken önce delil getirin diye hangimiz sorduk.DELİL YOKSA SUÇTA YOKTUR
.....Sözde dayatılan Ergenekon safsatasında..........her tutuklu dikkat edin DELİL YETERSİZLİĞİNDEN/SUÇ OLUŞMADIĞINDAN...SERBEST..
'M.Kemal bu günleri yaşayacağımızı bilseydi muhakkak ki o da yan gelip/yatar ve de hayatın kendisine sunduğu mükemmelliyetlerin tadını çıkarırdı.Hurşit Tolon paşamızın 1.5 yıl tutuklu kaldıktan sonra 8.02.09 da DELİL YETERSİZLİĞİNDEN serbest bıraklılması M.Kemal'i kahrederdi.Yani bu çirkinliği yapanlar ne de bariz ortada ve de hiç bir şey gelmiyor elimizden.Madem delil yok neden koca Mustafalar içerde...Sorar ATAM.
Rumuz: A.Da // Bendis-Yıldızlar Salonu Grubu
ÖLÜM BİR KERE YAŞANIR / NEDEN SUSUYORUZ...
-Anadolumun yiğitleri Vatan/namus/Bayrak/İstiklal uğruna kurşun yağmuruna tutulurken/yavuklularına/baba ocağına hasret şehit düşerken terörle mücadele kapsamında hiç bir siyasetçinin/bürokratın/rütbeli askerin/para babası iş adamlarının çocukları kandile gitmez ve Aktütün gibi çoğu yerde şehit düşmezken....O’nlar açık denizlerde gönüllerince tatil yaparken SUSUYORUZ...
-Ne yazık ki Vatan topraklarımız ardın sıra satılıyor susuyoruz...
-Atatürk’ün devrimleri gereksiz ve tartışmaya açık deniyor susuyoruz...
-GSMH nın % 83’ünü belli bir kesim zıkkımlanıyor/aralarında pay ediyor susuyoruz.
-Bir kısım vatandaş muhteşem bir servet/saadet zinciri ile yaşarken....öte yandan ekmek uğruna bedenini satanlara fahişe diyor ve yine susuyoruz..
-O diğerleri alenen hayasız/ahlaksız/her gece başka kollarda/alkol-uyuşturucu ve fuhuş batağında olmalarına rağmen...SOSYETE diyor yine susuyoruz..
-Birileri Dubai/Mayami/Londra/Paris’i yol geçen hanı yapıp akşam yemeği için gidip dönerken; Diğer yandan milletim çöplükten beseniyor gecenin karanlığında pazar atıklarını topluyor.Gören olmasın diye de başını öne eğiyor öyle ya yine de onur taşıyor ama susuyoruz...
-Birileri 73 milyonun sırtından hayasızca geçiniyor hammar jipler/caprio BMW ler /XM-10 lar/Porsche larla gezer tozarken...diğer yandan işe gitmek için 1 ytl yi zor bulanları görüyor ama susuyoruz..
-17 canın kucaklarımıza şehit düştüğü gün /Hava kuvvet komutanı golf zevkinden mahrum kalmayarak ne yani ...Aktütün’e ben mi gitseydim diye pervasızca konuşurken..Senin oğlun niye Aktütün’de/Kandil’de/Cudi’de değil diye
sormamız gerekirken susuyoruz...
-Kilis Belediyesinin tüm imkanları kullanılarak 1 gecelik sünnet düğünü için özel parke taş döşenen şehir stsdyumunda akın/akın gelen şehitlerimizin
cenazelerine rağmen AKP Kilis M.Vekili Hasan KARA’nın 5 yaşındaki oğluna dillere destan bir sünnet düğünü yapılıyor.HALAY BAŞI Milletimin Vekili..hediye/takı yarışı sabahı buluyor ama susuyoruz..
-Henüz hiç bir netlik kazanmamış ve çoğunun suçsuz olduğu belli olan sözde ergenekon davasında M.Kemal’ler/ATA’lar tutuklanıp biz Mustafalara/ Kuvva’lara/Sarızeybeklere göz dağı verilmek istenirken/
-Öte yandan Deniz feneri yardım derneğinin içi bürokrat ve siyasetçiler aracılığı ile nasıl boşaltılıyor ve Alman Eyalet mahkemesi bu kararı kesinleştirmişken....Halen en önemli kurumlardan RTÜK’ün başında bulunan Zahit AKMAN ile K/7 nin sahibine Almanya’ya giriş yasağı konmuşken;Almanya’da bu güne kadar görülen en büyük yolsuzluk davasının ucu siyaset ve bürokratlarımıza dayanmışken susuyoruz
-OYSA ÖLÜM BİR KERE YAŞANIR / NEDEN SUSUYORUZ...
-Sısıyormuyuz/Susturuluyormuyuz.....?
-Susuyoruz..
-Alman mahkeme, Ankara’ya haber göndermek zorunda kalıyor...Dosyayı isteyin/biz de gönderelim diyor.Buna rağmen Adalet Bakanı ve Savcılar da tık yok.Neden susuyoruz? ucu nereye dayanırsa dayansın yeterki ülke aklansın...ama susuyoruz/korku endişe,panikle ancak medyayı sindiriyoruz ve medya mecburi susuyor..
-Gerçeği,demokrasiyi,ulusu ve Atatürk’ü konuşan herkez içerde/yalnız sözde soykırım la 2 milyon ermeni Türk’ler tarafından katledilmiştir diyenler ayrıcalıklı olarak ödüllendirilmiştir...
-Ergenekon Savcısı Zekeriya ÖZ’ün F Cemaatince okutulduğu/yetiştirildiği gün ışığına çıktığı halde...Sözde Ergenekon kasıtlı yaratılmıştır diye haykıramıyor ve susuyoruz.
-Konuşanın Coplandığı/işçinin panzerlerle/biber gazları ve tazyikli su tankları ile bi çare düşürüldüğünü görüyor ve hiç birşey yapamıyor susuyoruz..
-Rantiyeciler/takkiyeciler ve...ve...işte o’nlar dokunulmaz kılınmıştır..
-Borsamız/bankalarımız/telekom hizmetlerimiz/gelir getiren tüm kurumlarımız haybeye gitmiştir.Ülke toprak-gayrimenkul-gelir demirbaşları yoksulu kalmıştır eee....ne olacak? mühim mi? Demek ki mühim değil ki susuyoruz.
-Haaa...o arazi/toprak/yeşil alan imar mühendisleri ni de unutmayalım milyon dolarları da cebe indirip hala,ceylanderisi koltukları işgal ediyorlar ya; aahhh...içim acıyor.Bu nasıl pişkinlik ? Bu nasıl utanmazlık ? Susuyoruz...
-Daha çok sustuklarımıza döneceğim...
-ÇÜNKÜ ÖLÜM BİR KERE YAŞANIR / NEDEN SUSUYORUZ
ittihat ve terakki nin sakladığı silahlarla kurtuluş savaşını yapmış bir milletiz...
aKLA ŞU SORU NEDEN HİÇ GELMEZ?
Acaba ABD,gelecekte yapmayı plnladığı bölme parçalama harekatında bazı silahların kendisine karşı kullanaılacağından mı korkuyor...?
Bu millet olan bitenin farkındadır.iş sağcılık yada solculuk değildir artık var olmak kavgasıdır bu...Türlü sıkıntılarımız olabilir,kavgalarımız da...Ama bağımsızlığımız söz konusu olunca herkesin yek vucut olup birbiriyle kucaklaşacağından kuşkum yok...
Anadolu kendisine ihanet edenleri affetmez...Bu toprakların bereketi ve varlığı Anadoludur...Allaha şükür ki bizde Anadoludayız...
Haklı bir sitem yazısı idi ağabey...Aama yarın herşey güzel olacak...buna inanmak ve bunu görmek yinede güzel şey...
sevgi ve saygılaRIMLA... Allaha emanet olun ağabey...
Toynak tarafından 2/8/2009 12:58:09 PM zamanında düzenlenmiştir.
arkadaşım lütfen bu forma siyasi düşünceyi katarken biraz daha sakin olalım..zamanla her şey düzelir...ülkemiz bizim ülkemiz ve dünya cografyasında iki yüz devletten birisiyiz köklü bir ulusuz.ama dünya bizden ibadet degil.bence kendi varlıgımızı özümseyip tüm dünyayla kardeş olmanın yoluna bakalım.ALLAH BÜTÜN KAVİMLERİ EŞİT YARATMIŞTIR. olayları sakince izliyelim.herşeyin dogrularıda vardır .yanlışlarıda hayat bu...
Çoğu ifadene katılıyorum değerli dost.
Ancak, vatansever olup da millet sevmeyen bir kesim türetildiğini de görmezden gelmemeliyiz.
Milletini hor gören, milletin değer verdiklerine değer vermeyen.Milletin tercihlerine saygı duymayan bir vatansever türü palazlandırıldı ülkede bilinçli.
Millet olmadan oysa ne vatan olur, ne de vatansever olur.
BU millet sevmezlik de nedense daha çok yazınızda, kendilerine haksızlık yapıldığını düşündüğünüz kesimlerden ve onların görüşlerine yakın çevrelerden kaynaklanıyor.
Belki de kendilerini iyi ifade edemiyorlar.
Belki de millet nezdinde inandırıcılıkları yok.
Allah ülkemiz ve milletimiz için hayırlısı neyse ona muhatap kılsın bizi diyelim.
Sevgili direniş,
Gerçeklerin çıplak dolaştığı ve bizlerin hala kör gözle baktığımız olayları dile getirmişsin.Bizler neden bu kadar bakar kör olduk,neden hemen en ufak bir şeye kanar olduk.Neden hala gaflet uykularından uyanamaz olduk.İnsanlar sözde söylemlerle vatanseveriz derler arkanı döndüğünde aaa bakmışsın hainlerle işbirlikçi olmuşlar.Özünden asla ödün vermeyenlerden neden olamıyoruz.Zaten gerçekten vatan millet diyen yürekleri bizler bilmekteyiz,kişinin aynasıdır sözleri söylemleri,ama gözümüzün içine baka baka yalan söyleyenlerinde yanında asla yer almayacağımızda kesindir.Dilerim uyanırız dilerim vatan için bir şeyler yaparız.Yoksa bu gidişata dur demezsek milletçe evet evet kefen biçmeye hazırlananların bayramı olacaktır.EyyTürk milleti titre ve kendine dön.Duyarlı yüreğine selam olsun ve Allah bizleri özleri sözleri bir olanlarla birleştirsin bu vatan topraklarında.
Sevgilerimin en derini ile
Bahar