.....
.......
YORUMLAR
Gazetede çok yer verilseydi daha mı çok seviliyor olacaktı bilmiyorum. Türk Halk Müziğine gönül verenlerin başı sağolsun.
Hazır sevgiden söz etmişken, sevgi başta inanmaktır sayın şair, inanmadığınız birine sevdiğinizi söylerseniz o hiç bir zaman gerçek anlamını bulmaz bulamaz, yinede hakkınızı teslim etmek gerek, sen ben o, yani hepimiz. Sevdiğimizi söyleriz ama illaki özveriyi karşıdan bekleriz. Çoğu zaman sevdiğimizi söylediğimiz muhatabımıza maksadı aşan kelimeler sarfederiz onu yaralarız ama şaka yaptıydım unuttum gitti deriz, bir de o'nun gözüyle bakmayı hiç mi hiç akıl etmeyiz. Çabuk ta unuturuz aslında. Yaptığımızı da kendimize yapılanı da. Biliyorum hoşgörülü olmak lazım diyeceksiniz eyvallah olalım ama birine inanmamışsanız ve bunu da aleni yüzüne vurmuşsanız, bu hangi hoşgörü ölçüsüne dayandırılır bilemem. En azından bundan böyle içi boşalmamış sevgi sözlerinin söylenmesi ve duyulması dileklerimle. Merhumeye Allahtan Rahmet diliyorum. Sizede huzur ve saadet.
prensip tarafından 2/6/2009 7:36:51 PM zamanında düzenlenmiştir.
prensip tarafından 2/6/2009 7:38:26 PM zamanında düzenlenmiştir.
-sevgili secaattin...
-burda medianin rolü büyük elbette ama mediayi bu hale getiren kimler?? yine bizler, yalan dolan okumaya, seyretmeye alismisiz ki media vazifesini yapiyor dogal olarakdan...
-elbette dugrudan güzelden yana insanimiz coktur, Rabbim sayilarini arttirsin... hep baskasinin namina yasiyoruz sanki, kendimiz olamamisiz...
-eminim köpekler gülüyordur halimize... (affola)
-paylasim icin tesekkürler ...
-cümleten; cumaniz mübarek, dualariniz kabul görsün... sevgi ve umut ile nice günlere...
sevgili dostlar
ne gariptir
bu sabah da gazeteyi açınca Hülya AVŞARın annesi Emral Avşarın vefat etmiş olduğunu öğrendim...
bütün gazetelerin ikinic sayfası Emral hanım haberleriyle dolu...
merhumeye Allahtan rahmet dilerim...Allah taksiratını affetsin...Şahsına hiç bir sözüm yok...
Ama düşündüm
bu ülkede işler neden böyle...
kendini sanata adamış biri..Halk müziği sanatçsı vefat ediyor gazetelerde üç santımlik bir yer zor ediniyor...
ama magazin basının tanıdığı,ünlü birinin yakını ölünce dokuz sutüna manşet...
çarpıuklık burda...
Hülya hanımın başı sağolsun...
-sevgili secaattin... yazini kutlarim, hemde cok... ilk defa sayfana geldim, cok takdir ettim yazdiklarini ve her cümlesine katiliyorum...
-gerci ben 34 senedir yurt disindayim ve rahmetliyi tanimiyorum (rRabbim mekanini cennet eylesin) ama bizler degerlerimizi nerde ve nasil ihmal etmedikki...
- yemegimizden tut müzigimize kadar, selamlasmamizdan tut kutlamalarimiza kadar, say say bitmez eminim...
-ve korkarimki durum dahada vahimlesecek... türk kimligi altinda baskalastik nedense...bir an önce birileri buna DUR demeli...
sevi ve muhabbetle kal...
vefali yuregimizi yurekten kutluyorum...
iyi ki varsin gardasim...
cok kisi tanidimda senin gibi vefalisini tanimadim.. yooo abarmiyorum, cok ciddiyim ...
yigit yuregine saygilarim sonsuz...
Neriman ablamiza Allahtan rahmetler diliyorum. Ruhu sad, mekani cennet olsun...
Bu halk neylesin neriman ablamizi, ZIPIRI DUM TEK TEK'lerimiz var ya (!).. Basin deger veriri mi kulturumuze elci olmuslarimiza ?.. Biz variz, aldirmiyorum artik!
Ne kadar haklısın değerli kardeşim sevgisizliklere bürünmüşüz millet olarak çok acı ama gerçek bu.Bizler kendi değerlerimizin kıymetini ne yaşarken nede öldükten sonra biliyoruz.Bizler gösteriş peşindeyiz ithal sanatcıları pohpohlamakta üstümüze yok,kendi memleketlerinde adları bile duyulmamışları alıp türkiyede star diye tanıtırız.Ama benim sanatçıma bir anma töreni dahi yapılmaz onun anısına bir program yapılmaz.Yazık ne çok ananevi geleneklerimizi toprağın altına gömdük.Unutulan unutulana değerli kardeşim.Harika bir yazıydı Nur içinde yatsın,mekanı cennet olsun.Allah rahmet eylesin değerli sanatçımıza.
Saygılarımla
Bahar